eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark WarmińskiPrzebudowa ulicy Pieniężnego w miejscowości Orneta w powiecie lidzbarskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-02

Lidzbark Warmiński: Przebudowa ulicy Pieniężnego w miejscowości Orneta w powiecie lidzbarskim
Numer ogłoszenia: 235349 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 204867 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim, ul. Wyszyńskiego 20, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 767 00 10, faks 089 767 00 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Pieniężnego w miejscowości Orneta w powiecie lidzbarskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Pieniężnego w miejscowości Orneta w powiecie lidzbarskim. Przebudowa ulicy Pieniężnego w Ornecie obejmuje całkowitą wymianę nawierzchni jezdni (236,5 m), chodników wraz z przebudową sieci kanalizacji deszczowej. 1.Zakres przebudowy obejmuje: 1)Branża drogowa a)roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne b)roboty w zakresie nawierzchni ulic c)roboty w zakresie chodników d)roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych e)oznakowanie poziome - malowanie nawierzchni f)oznakowanie pionowe - instalowanie znaków drogowych g)roboty pomocnicze w zakresie kabli telekomunikacyjnych i energetycznych 2)Branża sanitarna a)roboty przygotowawcze i ziemne b)roboty budowlane w zakresie budowy kanalizacji deszczowej 2.Opis stanu istniejącego nawierzchni ulicy Pieniężnego w Ornecie Ulica Pieniężnego w Ornecie jest drogą powiatowa Nr 2754N uzupełniającego układu drogowego, ogólnodostępną, jednojezdniową. Przebieg ulicy od skrzyżowania z ulica Piaskową do skrzyżowania z ulicą Ogrodowa, przez osiedle o zabudowie jednorodzinnej o długości 236, 5 m. Średnia szerokość ulicy wynosi 6,4 m, w tym szerokość jezdni 5,0 m. Ulica jest oświetlona; w pasie drogowym występują: sieć wodociągowa, kanalizacyjna sanitarna, kanalizacja deszczowa, przewody telekomunikacyjne i elektro-energetyczne. Nawierzchnia ulicy jest bitumiczna, wykonana z masy bitumicznej (asfalt) grubości od 0,05 m do 0,07 m na podbudowie z płyt betonowych sześciokątnych - 0,15 m. Brak jest chodników. 3.Stan projektowany : a.nawierzchnia ulicy Pieniężnego Ulicę zaliczono funkcjonalnie do klasy L i zaprojektowano jako dwukierunkową, o dwóch pasach ruchu, z obustronnymi przylegającymi do krawężników opaskami szerokości 0,50 m, a na niektórych odcinkach chodnikami o szerokości 2,0 m. Szerokość ulicy 5,00 m (2x2,50 m). Ulica została zaprojektowana jako odcinek prosty. Nawierzchnia ulicy bitumiczna. Spadek poprzeczny jezdni dwustronny wynoszący 2%, chodników 2%. Wjazdy bramowe (szer. 3,0 m) zaprojektowano generalnie na poziomie chodnika. b.nawierzchnia pod budowę chodnika i opasek - kostka betonowa 8 cm szara - podsypka cementowo-piaskowa 3 cm Nawierzchnie chodników obudować obrzeżem 20x6 cm ustawionym na podsypce piaskowej. Z kostek betonowych należy formować ścieżki usytuowane prostopadle do krawężnika w miejscach wylotu rynien spustowych odprowadzających wodę z posesji w kierunku ulicy. c.nawierzchnia dla wjazdów bramowych - kostka betonowa 8 cm kolorowa - podsypka piaskowa 3 cm - podbudowa z tłucznia kamiennego 15 cm Grunty powyżej warstwy konstrukcyjnej nawierzchni należy dogęścić do wskaźnika zagęszczenia Is większy równy 1.0 na głębokości co najmniej do 50 cm. d.przebudowy uzbrojenia podziemnego: Przebudowę istniejącej kanalizacji deszczowej dn150 o długości 106 metrów wykonać należy metodą bezwykopową rurami polietylowymi PE dn200 PN6 łączonych przez zgrzewanie doczołowe. Zaprojektowano metodę Crackingu Dynamicznego polegającą na wymianie rur za pomocą wciągarki i urządzenia rozbijającego stary przewód jednocześnie układającego nowy. Przebieg sieci, spadki, rzędne wg stanu istniejącego. Na istniejących studniach kanalizacji deszczowej należy wymienić jeden krąg betonowy dn1200 z płyta nadstudzienną i włazem żeliwno-betonowym klasy D-400 oraz kraty na studzienkach ulicznych ściekowych na kraty klasy C-250 montowane na zawiasach. 4.Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy. 5.Zamawiający dysponuje aktualnymi pozwoleniami na budowę dla całego zakresu robót, włącznie z prawem do terenu. 6.Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określa: a.projekt budowlany - załącznik nr 9 do SIWZ; b.przedmiar robót - załącznik nr 10 do SIWZ; c.specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią one integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz umowy. Zakres przebudowy przedstawiono graficznie w załączniku nr 11 do SIWZ; 7.Zamawiający zapewnia na swój koszt nadzór autorski autorów dokumentacji projektowej. 8.Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter oferty lub realizację robót. 9.Wykonawca przed opracowaniem oferty dokona na własny koszt wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobędzie, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. W ramach wizji lokalnej należy stwierdzić, czy informacje podane w dokumentacji projektowej obejmują pełen zakres robót i są zgodne z rzeczywistością. 10.W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę niezgodności lub pominięcia w dołączonych przedmiarach robót - robót przewidzianych w dokumentacji projektowej, robót towarzyszących lub prac związanych z technologią wykonania, należy do Zamawiającego skierować zapytanie na piśmie w celu skorygowania tych uchybień. 11.Jeżeli do Zamawiającego nie wpłyną żadne zapytania dotyczące powyższego punktu Zamawiający uzna, że dokumentacja projektowa pokrywa się z przedmiarami robót i w związku z tym będzie wymagał wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości przed złożeniem Oferty. 12.Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. 13.Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadania bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 14.W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie niezbędne zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót przed osobami postronnymi. 15.Do realizacji robót będących przedmiotem zamówienia zostaną zastosowane materiały i urządzenia odpowiadające deklaracjom zgodności z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie, atestami i aprobatami technicznymi. 16.W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest również do zapewnienia znaków niezbędnych do wprowadzenia oznakowania na czas prowadzenia robót wraz z ich ustawieniem. 17.Wykonawca 2 dni przed terminem podpisania umowy złoży Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowy planowanych robót objętych przedmiotem zamówienia oraz kosztorys ofertowy. 18.Zamawiający zwraca szczególną uwagę Wykonawcy na: a)Wykonawca sporządzając harmonogram robót jest zobowiązany uwzględnić fakt pracy na czynnym obiekcie. Wszystkie czynności wykonywane na czynnych obiektach muszą być uzgadniane z Użytkownikiem obiektu. b)konieczność zajmowania pasów drogowych i ponoszenia w związku z tym przez Wykonawcę opłat za zajęcie pasów drogowych, koszty wbudowania urządzeń w pasy drogowe ponosi Zamawiający. Obecnie obowiązujące warunki zajęcia pasa drogowego oraz wysokości stawek ustalają: Ustawa o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 roku, oraz Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego z dnia 1 czerwca 2004 roku (Dz. U. z dnia 19 czerwca 2004 roku), c)konieczność utylizacji odpadów zgodnie z ustawą o odpadach, d)uzgadnianie prowadzenia robót z gestorami sieci oraz zarządcą dróg, e)uzgadnianie zajęcia terenu na czas prowadzenia robót z prawnymi użytkownikami terenu. 19.Wymagany termin gwarancji na wykonane prace wynosi 36 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru robót. 20.Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność cywilną za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, w trakcie wykonywania zadania wymienionego w § 1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przebudowa ulicy Pieniężnego w miejscowości Orneta w powiecie lidzbarskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 406504,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 394163,60

  • Oferta z najniższą ceną: 394163,60 / Oferta z najwyższą ceną: 403608,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.