To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-02
Koszalin: Zamówienie uzupełniające przy realizacji projektu pn.: Przebudowa i rozbudowa przejścia drogowego przez m. Krzywin na drodze wojewódzkiej nr 122
Numer ogłoszenia: 235375 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221187 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, faks 094 3424328.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające przy realizacji projektu pn.: Przebudowa i rozbudowa przejścia drogowego przez m. Krzywin na drodze wojewódzkiej nr 122.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające polega na: a. wycięciu czterech drzew o średnicy 65-75cm, b. wykonaniu dwóch studni rewizyjnych o średnicy 1200 mm, c. wykonaniu trawników dywanowych, d. zwiększeniu robót ziemnych na nasypy pod ciąg pieszo-rowerowy, e. wykonaniu studni rewizyjnej O 1200 mm z kanalizacją deszczową O 315 mm, f. przestawieniu słupów energetycznych. zgodnie z zatwierdzonym Protokołem Konieczności Nr 3 z dnia 16.05.2011r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Celu 3 Europejska Wspólnota Terytorialna-Współpraca Transgraniczna Krajów Meklemburgia-Pomorze Przednie/Brandenburgia i Rzeczypospolita Polska (Województwo Zachodniopomorskie) 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204363,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 251367,01
Oferta z najniższą ceną: 251367,01 / Oferta z najwyższą ceną: 251367,01
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
a) Podczas wykonywania robót w ciągu drogi wojewódzkiej nr 122 zaistniała potrzeba rozszerzenia zamówienia o wycinkę drzew o średnicy 65-75 cm, których system korzeniowy uniemożliwia dalsze prowadzenie przez Wykonawcę prac drogowych. b) W trakcie wykonywania robót budowlanych związanych z wykonaniem studni rewizyjnych zauważono, iż w WPR przedstawiono 26 zamiast 28 studni, naniesionych na planie sytuacyjnym. c) Projekt zakładał wykonanie trawników jedynie w pasie zieleni między krawężnikami a chodnikami. W rzeczywistości istnieje potrzeba obsiania również poboczy oraz skarp. d) Projekt przebudowy drogi nr 122 zakładał wykorzystanie gruntów bezpośrednio z placu budowy do wykonania nasypów pod ciągi pieszo-rowerowe. Na etapie projektowania przeprowadzono badania metoda makroskopową, zgodnie z którą nie przewidziano wymiany gruntu. Podczas prowadzenia prac budowlanych okazało się, iż grunt pochodzący z placu budowy nie nadaje się do ponownego wykorzystania ze względu na swoja wysadzinowość, a co za tym idzie niezgodność z SST. e) W trakcie wykonywania prac kanalizacyjnych, stwierdzono obecność niezinwentaryzowanego przepustu melioracyjnego pod drogą. Niezbędna do wykonania jest studnia rewizyjna, służąca do oczyszczania wody opadowej z namułu i piasku. f) Projekt techniczny nie przewidywał przesunięcia słupów energetycznych poza ciąg pieszo-rowerowy, jednak podczas wykonywania prac zauważono iż w celu poprawy bezpieczeństwa tej grupy uczestników ruchu drogowego należy bezwzględnie usunąć zaistniałą kolizję ze słupami. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy zamówienie uzupełniające udzielono w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego a w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego przewidziano możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Usługa konserwacji oraz napraw myjni pojazdów gąsienicowych i kołowych na rzecz 17 WOG Koszalin w latach 2025-2027 (2 zadania).
- Prace remontowe budynku warsztatowego nr 5 na kompleksu wojskowego przy ul. Zwycięstwa w Darłowie (DZSW).
- "Dostawa kwiatów jednorocznych i wieloletnich do obsadzenia rabat kwiatowych, klombów oraz kwietników na terenie miasta Koszalina ."
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
- Dostawa sprzętu kuchennego i stołowego na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2025 roku (6 zadań).
- Butelki i smoczki jednorazowego użytku
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
- "Instalacja do kompostowania odpadów zielonych zbieranych selektywnie"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.