To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-02
Koszalin: Zamówienie uzupełniające przy realizacji projektu pn.: Przebudowa i rozbudowa przejścia drogowego przez m. Krzywin na drodze wojewódzkiej nr 122
Numer ogłoszenia: 235375 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221187 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, faks 094 3424328.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające przy realizacji projektu pn.: Przebudowa i rozbudowa przejścia drogowego przez m. Krzywin na drodze wojewódzkiej nr 122.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające polega na: a. wycięciu czterech drzew o średnicy 65-75cm, b. wykonaniu dwóch studni rewizyjnych o średnicy 1200 mm, c. wykonaniu trawników dywanowych, d. zwiększeniu robót ziemnych na nasypy pod ciąg pieszo-rowerowy, e. wykonaniu studni rewizyjnej O 1200 mm z kanalizacją deszczową O 315 mm, f. przestawieniu słupów energetycznych. zgodnie z zatwierdzonym Protokołem Konieczności Nr 3 z dnia 16.05.2011r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Celu 3 Europejska Wspólnota Terytorialna-Współpraca Transgraniczna Krajów Meklemburgia-Pomorze Przednie/Brandenburgia i Rzeczypospolita Polska (Województwo Zachodniopomorskie) 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204363,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 251367,01
Oferta z najniższą ceną: 251367,01 / Oferta z najwyższą ceną: 251367,01
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
a) Podczas wykonywania robót w ciągu drogi wojewódzkiej nr 122 zaistniała potrzeba rozszerzenia zamówienia o wycinkę drzew o średnicy 65-75 cm, których system korzeniowy uniemożliwia dalsze prowadzenie przez Wykonawcę prac drogowych. b) W trakcie wykonywania robót budowlanych związanych z wykonaniem studni rewizyjnych zauważono, iż w WPR przedstawiono 26 zamiast 28 studni, naniesionych na planie sytuacyjnym. c) Projekt zakładał wykonanie trawników jedynie w pasie zieleni między krawężnikami a chodnikami. W rzeczywistości istnieje potrzeba obsiania również poboczy oraz skarp. d) Projekt przebudowy drogi nr 122 zakładał wykorzystanie gruntów bezpośrednio z placu budowy do wykonania nasypów pod ciągi pieszo-rowerowe. Na etapie projektowania przeprowadzono badania metoda makroskopową, zgodnie z którą nie przewidziano wymiany gruntu. Podczas prowadzenia prac budowlanych okazało się, iż grunt pochodzący z placu budowy nie nadaje się do ponownego wykorzystania ze względu na swoja wysadzinowość, a co za tym idzie niezgodność z SST. e) W trakcie wykonywania prac kanalizacyjnych, stwierdzono obecność niezinwentaryzowanego przepustu melioracyjnego pod drogą. Niezbędna do wykonania jest studnia rewizyjna, służąca do oczyszczania wody opadowej z namułu i piasku. f) Projekt techniczny nie przewidywał przesunięcia słupów energetycznych poza ciąg pieszo-rowerowy, jednak podczas wykonywania prac zauważono iż w celu poprawy bezpieczeństwa tej grupy uczestników ruchu drogowego należy bezwzględnie usunąć zaistniałą kolizję ze słupami. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy zamówienie uzupełniające udzielono w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego a w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego przewidziano możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Sprzątanie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych w Koszalinie w 2025 roku
- Automatyczny System Parkingowy (II)
- Świadczenie usług gastronomicznych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
- 30/TP1/SZP-2/2024 Dostawa serwerów do przechowywania logów wraz z gwarancją i wsparciem technicznym dla Politechniki Koszalińskiej
- Rozbudowa zasięgu sieci Eduroam w oparciu o istniejącą infrastrukturę Alcatel-Lucent
- Sprzątanie pomieszczeń budynku biurowego Zachodniopomorskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- "Budowa sieci ciepłowniczej łączącej kotłownię przy ul. Partyzantów 34A w Kazimierzy Wielkiej z kotłownią przy ul. Partyzantów 5 w Kazimierzy Wielkiej" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.