Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-25
Knurów: Dostawa chirurgicznych materiałów szewnych
Numer ogłoszenia: 235389 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie , ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352467, fax. 032 2352442.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozknurow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa chirurgicznych materiałów szewnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów aptecznych dla Szpitala Miejskiego w Knurowie ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Dostawa obejmuje nici chirurgiczne i siatki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 - Formularz cenowy do SIWZ. Dotyczy Załącznika Nr 2 Formularza cenowego: w kolumnie KOD PRODUKTU należy podać kod zgodny z kodem, który będzie podawany na wystawianych fakturach, w przypadku udzielenia Wykonawcy zamówienia. Nazewnictwo występujące w dowodach dostaw i fakturach powinno być zgodne z nazewnictwem określonym w Załączniku Nr 2 Formularza cenowego. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Nr 2 Formularzu cenowym są ilościami maksymalnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Przedmiot zamówienia podzielony został na 9 Części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zabrania się składania ofert częściowych w ramach danej Części. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie przewiduje się wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 206000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 19.73.20.00 - Polipropylen .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży dokument wskazany w pkt. 8.1 a SIWZ; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) - na potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży dokument wskazany w pkt. 8.1 b SIWZ; Zamawiający dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pod warunkiem, iż oferta taka będzie spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy; b) oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; c) każdy z wykonawców składających ofertę wspólną - łączną musi złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty, o których mowa w SIWZ; d) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem występującym jako reprezentant. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 SIWZ tj.: 8.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp - wymagane dokumenty a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz , że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007, Nr 223, poz.1655) - Załącznik Nr 4; c) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. Jeżeli Wykonawca nie ma obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji składa oświadczenie, że nie jest zobowiązany do posiadania ww. dokumentów. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.: 1) 8.1a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty o których mowa w pkt. 1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1 a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.2 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - wymagane dokumenty a) katalogi zawierające opisy lub fotografie oferowanego asortymentu dla każdej części i pozycji na którą składana jest oferta - celem potwierdzenia spełniania wymaganych parametrów z zaznaczonymi oferowanymi pozycjami, b) instrukcje użytkowania w języku polskim dla każdej części i pozycji na którą składana jest oferta, z zaznaczeniem której pozycji i części dotyczą, zawierające parametry fizyko - chemiczne, c) Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne posiadają dopuszczenie do obrotu i do używania - zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późń. zm.) dla każdej części i pozycji na którą składana jest oferta. Wymagane jest aby wymienione w pkt. 8.2 a, b, c dokumenty były czytelnie oznakowane numerem pozycji danego wyrobu (tj. np. część nr poz. nr ), oraz potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). d) próbki oferowanego asortymentu (dla każdej części i każdej pozycji do którego składana jest oferta) - celem potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymogi określone przez Zamawiającego, Każda próbka powinna zawierać dołączony opis z numerem wskazującym, której części i pozycji przetargowej dotyczy. Ponadto wymagany jest pisemny wykaz asortymento-ilościowy dostarczonych próbek. Zamawiający oświadcza, że nie będzie zwracał próbek z Części, które zostaną zużyte do przeprowadzenia testu towaru zamawianego. Natomiast w stosunku do pozostałych Części tj. próbek, które nie podlegają zużyciu podczas przeprowadzonego testu, zobowiązuje się Wykonawcę do ujęcia w ofercie przetargowej wniosku (art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) o zwrot złożonych próbek. Brak takiego wniosku spowoduje rezygnacją Wykonawcy ze zwrotu złożonych próbek. Próbki Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana pozostaną u Zamawiającego na czas trwania umowy w celu sprawdzenia poszczególnych dostaw towarów z dostarczonymi do oferty próbkami w trakcie jej realizacji. e) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzające wszystkie informacje zawarte w wykazie (tj. wartość, termin realizacji, opis zamówienia, podmiot na rzecz którego realizowane było zamówienie) muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 8.3 Pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty, jakie należy załączyć do oferty a) Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową/imienną) przez Wykonawcę, b) Formularz cenowy - Załącznik Nr 2 - wypełniony i podpisany, c) Wzór umowy - Załącznik Nr 3 (uwaga: wzór umowy winien być zaparafowany); d) Oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Załącznik Nr 5, e) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp - wymagane dokumenty a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz , że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007, Nr 223, poz.1655) - Załącznik Nr 4; c) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. Jeżeli Wykonawca nie ma obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji składa oświadczenie, że nie jest zobowiązany do posiadania w/w dokumentów. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.: 1) 8.1a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty o których mowa w pkt. 1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1 a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.2 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - wymagane dokumenty a) katalogi zawierające opisy lub fotografie oferowanego asortymentu dla każdej części i pozycji na którą składana jest oferta - celem potwierdzenia spełniania wymaganych parametrów z zaznaczonymi oferowanymi pozycjami, b) instrukcje użytkowania w języku polskim dla każdej części i pozycji na którą składana jest oferta, z zaznaczeniem której pozycji i części dotyczą, zawierające parametry fizyko - chemiczne, c) Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne posiadają dopuszczenie do obrotu i do używania - zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późń. zm.) dla każdej części i pozycji na którą składana jest oferta. Wymagane jest aby wymienione w pkt. 8.2 a, b, c dokumenty były czytelnie oznakowane numerem pozycji danego wyrobu (tj. np. część nr poz. nr ), oraz potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). d) próbki oferowanego asortymentu (dla każdej części i każdej pozycji do którego składana jest oferta) - celem potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymogi określone przez Zamawiającego, Każda próbka powinna zawierać dołączony opis z numerem wskazującym, której części i pozycji przetargowej dotyczy. Ponadto wymagany jest pisemny wykaz asortymento-ilościowy dostarczonych próbek. Zamawiający oświadcza, że nie będzie zwracał próbek z Części, które zostaną zużyte do przeprowadzenia testu towaru zamawianego. Natomiast w stosunku do pozostałych Części tj. próbek, które nie podlegają zużyciu podczas przeprowadzonego testu, zobowiązuje się Wykonawcę do ujęcia w ofercie przetargowej wniosku (art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) o zwrot złożonych próbek. Brak takiego wniosku spowoduje rezygnacją Wykonawcy ze zwrotu złożonych próbek. Próbki Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana pozostaną u Zamawiającego na czas trwania umowy w celu sprawdzenia poszczególnych dostaw towarów z dostarczonymi do oferty próbkami w trakcie jej realizacji. e) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzające wszystkie informacje zawarte w wykazie (tj. wartość, termin realizacji, opis zamówienia, podmiot na rzecz którego realizowane było zamówienie) muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 8.3 Pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty, jakie należy załączyć do oferty a) Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową/imienną) przez Wykonawcę, b) Formularz cenowy - Załącznik Nr 2 - wypełniony i podpisany, c) Wzór umowy - Załącznik Nr 3 (uwaga: wzór umowy winien być zaparafowany); d) Oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Załącznik Nr 5, e) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Walory techniczne (tj. jakosć i parametry techniczne) - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozknurow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych, pok. nr 16, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Budynk Dyrekcji Sekretariat Dyrektora, I piętro Knurów, ul. Niepodległości 8 w godzinach urzędowania Sekretariatu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: NIĆ MONOFILAMENTOWA, NIEWCHŁANIALNA, POLIAMIDOWA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NIĆ MONOFILAMENTOWA, NIEWCHŁANIALNA, POLIAMIDOWA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ - Część I.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. walory techniczne (tj. jakość i parametry techniczne) - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: NIĆ PLECIONA, WCHŁANIALNA; POWLEKANA, Z KWASU POLIGLIKOLOWEGO I MLEKOWEGO O OKRESIE PODTRZYMYWANIA OK. 28 DNI I WCHŁANIANIA MAX. 73 DNI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NIĆ PLECIONA, WCHŁANIALNA; POWLEKANA, Z KWASU POLIGLIKOLOWEGO I MLEKOWEGO O OKRESIE PODTRZYMYWANIA OK. 28 DNI I WCHŁANIANIA MAX. 73 DNI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ - Częć II.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. walory techniczne (tj. jakość i parametry techniczne) - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: NIĆ MONOFILAMENTOWA WCHŁANIALNA, SYNTETYCZNA O OKRESIE PODTRZYMYWANIA 10 DNI I OKRESIE WCHŁANIANIA OKOŁO 56 DNI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NIĆ MONOFILAMENTOWA WCHŁANIALNA, SYNTETYCZNA O OKRESIE PODTRZYMYWANIA 10 DNI I OKRESIE WCHŁANIANIA OKOŁO 56 DNI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ - Część III.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. walory techniczne (tj. jakość i parametry techniczne) - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: NIĆ MONOFILAMENTOWA, WCHŁANIALNA, SYNTETYCZNA O OKRESIE PODTRZYMYWANIA OKOŁO 21 DNI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NIĆ MONOFILAMENTOWA, WCHŁANIALNA, SYNTETYCZNA O OKRESIE PODTRZYMYWANIA OKOŁO 21 DNI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ - Część IV.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. walory techniczne (tj. jakość i parametry techniczne) - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: NIĆ PLECIONA, NIEWCHŁANIALNA, NATURALNA, JEDWABNA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NIĆ PLECIONA, NIEWCHŁANIALNA, NATURALNA, JEDWABNA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ - Część V.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. walory techniczne (tj. jakość i parametry techniczne) - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: NIĆ NIEWCHŁANIALNA, STERYLNA, MONOFILAMENTOWA, WYKONANA Z POLIPROPYLENU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NIĆ NIEWCHŁANIALNA, STERYLNA, MONOFILAMENTOWA, WYKONANA Z POLIPROPYLENU. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ - Część VI.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. walory techniczne (tj. jakość i parametry techniczne) - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: NIĆ NIEWCHŁANIALNA, STERYLNA, PLECIONA, POLIESTROWA, POWLEKANA SILIKONEM.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NIĆ NIEWCHŁANIALNA, STERYLNA, PLECIONA, POLIESTROWA, POWLEKANA SILIKONEM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ - Część VII.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. walory techniczne (tj. jakość i parametry techniczne) - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: SIATKA POLIPROPOYLENOWA GR. 0,52MM{TOERANCJA0,01MM}, DWUELEMENTOWA DO PROTEZOWANIA PRZEPUKLINY PACHWINOWEJ ZABEZPIECZAJĄCA POD- I NADPOWIĘZIOWO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SIATKA POLIPROPOYLENOWA GR. 0,52MM{TOERANCJA0,01MM}, DWUELEMENTOWA DO PROTEZOWANIA PRZEPUKLINY PACHWINOWEJ ZABEZPIECZAJĄCA POD- I NADPOWIĘZIOWO. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ - Część VIII.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.73.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: SIATKA POLIPROPOYLENOWA GR. 0,68MM{TOERANCJA0,01MM}, DWUELEMENTOWA DO PROTEZOWANIA PRZEPUKLINY PACHWINOWEJ ZABEZPIECZAJĄCA POD- I NADPOWIĘZIOWO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SIATKA POLIPROPOYLENOWA GR. 0,68MM{TOERANCJA0,01MM}, DWUELEMENTOWA DO PROTEZOWANIA PRZEPUKLINY PACHWINOWEJ ZABEZPIECZAJĄCA POD- I NADPOWIĘZIOWO. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ - Część IX.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.73.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Dostawa samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Knurowie
- Usługa bieżących napraw i konserwacji w zasobach mieszkaniowych i użytkowych stanowiących własność gminy Knurów, zarządzanych przez Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- Dostawy materiałów szewnych
więcej: Polipropylen »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.