Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-25
Działdowo: Dostawa środków czystości, środków dezynfekcyjnych oraz nakładek na mopy.
Numer ogłoszenia: 235395 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Leśna 1, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (023) 6972653, fax. (023) 6972653.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-dzialdowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości, środków dezynfekcyjnych oraz nakładek na mopy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, środków dezynfekcyjnych oraz nakładek na mopy wymienionych w załączniku nr 1 do oferty niniejszej siwz. Definicja równoważności: Zamawiający dopuszcza oferty równoważne tzn. takie, w których przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania dotyczące składu chemicznego, spektrum działania, danych technicznych i jakościowych postawionych przez Zamawiającego, a od opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego przez niego różni się znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00 - Produkty chemiczne 39.83.00.00 - Środki czyszczące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( z późn. zm.) tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1.1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz wraz z podpisanym załącznikiem nr 1 do oferty. 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.3 dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 1.4 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do siwz. 1.5 oświadczenie Wykonawców, że oferowane produkty spełniają wszystkie wymogi dopuszczenia do obrotu na terenie Polski - Wykonawca ma obowiązek przedłożyć te dokumenty na każdorazowe żądanie Zamawiającego 1.6 karty charakterystyki oferowanych produktów w języku polskim (dot. zad. 2-9) wraz z pierwszą dostawą (należy dołączyć oświadczenie) 1.7 katalogi, prospekty lub foldery w języku polskim każdego zaoferowanego przedmiotu zamówienia zawierające opis składu jakościowego, ilościowego i spektrum działania (dot. zad. 2-9) 1.8 zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydaną przez MZiOS, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej - dotyczy Wykonawców składających ofertę na preparaty do odkażania rąk, skóry, błon śluzowych. 1.9 dokumenty potwierdzające wytrzymałość nakładek na mopy do 300 prań (dot. zad. 10) 1.10 dokumenty z wykonanych badań potwierdzających skuteczność produktów dezynfekcyjnych wykonanych metodami uznanymi międzynarodowo lub opisanymi w Polskich Normach lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub badaniami PZH. 1.11 skuteczność mikrobójcza preparatów dezynfekcyjnych ma być potwierdzona metodami przewidzianymi do określania skuteczności środków właściwych dla danej grupy użytkowników (obszar medyczny) i danego zastosowania. Warunki ogólne do środków dezynfekcyjnych: Zamawiający dopuszcza wyłącznie preparaty myjące, odkażające i pielęgnujące do rąk w opakowaniach dostosowanych do posiadanego systemu dozowania (Dermados). Wymagana opinia producenta dozowników, potwierdzająca, że opakowania oferowane przez Wykonawcę są dopasowane do w/w systemu dozowania. W celu ujednolicenia warunków oceny wartości ofert Zamawiający wprowadza następującą klasyfikację właściwości użytkowych preparatów do dezynfekcji narzędzi i powierzchni: - B - preparat bakteriobójczy (Staphylococcus aureus, Pseudomonas aeruginosa) - Tbc - preparat prątkobójczy (Mycobacterium tuberculosis); - F - preparat grzybobójczy (Candida albicans); - V - preparat o pełnej wirusobójczości, (poliomyelitis, adenowirus); - S - preparat sporobójczy (tlenowe i beztlenowe tj.: Bacillus subtilis i/lub Bacillus cereus, Clostridium sporogenes) Zamawiający wymaga, aby skuteczność (stężenie, spektrum i czas) działania, proponowanych preparatów do dezynfekcji narzędzi i powierzchni, oprócz ulotek informacyjnych, prospektów i instrukcji użycia były potwierdzone dokumentami z wykonanych badań potwierdzających skuteczność produktów dezynfekcyjnych wykonanych metodami uznanymi międzynarodowo lub opisanymi w Polskich Normach lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub badaniami PZH. Zamawiający wymaga, aby skuteczność mikrobójcza preparatów dezynfekcyjnych była potwierdzona metodami przewidzianymi do określania skuteczności środków właściwych dla danej grupy użytkowników (obszar medyczny) i danego zastosowania. Na podstawie Ustawy Prawo Farmaceutyczne z dn. 06.wrzesnia 2001 (Dz. U. z 2004 r. Nr 53, poz. 533, z późn. zm.2) Art.72 pkt.1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał Koncesję hurtowni farmaceutycznej na obrót produktami leczniczymi (preparaty do dezynfekcji rąk, skóry i błon śluzowych). UWAGA! Niespełnienie Warunków ogólnych spowoduje odrzucenie oferty w całości lub w zakresie konkretnego pakietu ! W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. 87 poz. 605). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-dzialdowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Leśna 1
13-200 Działdowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Leśna 1 13-200 Działdowo - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1. środki czystości..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości wg załącznika nr 1 do oferty..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2. Mycie i pielęgnacja rąk i ciała oraz dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do mycia i pielęgnacji rąk i ciała oraz dezynfekcji rąk, skóry i błon śluzowych wg załącznika nr 1 do oferty..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3. środki myjące i dezynfekujące do posiadanego systemu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków myjących i dezynfekujących do posiadanego systemu wg załącznika nr 1 do oferty..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4. środki do dezynfekcji inkubatorów i narzędzi niklowanych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do dezynfekcji inkubatorów i narzędzi niklowanych wg załącznika nr 1 do oferty..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5. Preparaty do dezynfekcji aparatów do hemodializy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do dezynfekcji aparatów do hemodializy wg załącznika nr 1 do oferty..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6. Manualne i maszynowe mycie i dezynfekcja narzędzi i przedmiotów..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do manualnego i maszynowego mycia i dezynfekcji narzędzi i przedmiotów wg załącznika nr 1 do oferty..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7. Mycie i dezynfekcja powierzchni..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji powierzchni wg załącznika nr 1 do oferty..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czyszczących wg załącznika nr 1 do oferty siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9. Preparaty do podłóg..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do podłóg wg załącznika nr 1 do oferty..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10. Nakładki do mopa..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nakładek do mopów wg załącznika nr 1 do oferty..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- "ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 20 03 07"
- Świadczenie usług pocztowych powszechnych w obrocie krajowym i zagranicznym, usług niepowszechnych w obrocie krajowym w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Działdowie
- Nowoczesne kształcenie kadr medycznych - fundamentem zdrowego życia
więcej: przetargi w Działdowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA W OPOLU LUBELSKIM
- Zakup i dostawy artykułów gospodarczych, biurowych i czystościowych
- Dostawy środków czystości i chemii gospodarczej dla Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu w 2025 roku
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych w IV kwartale 2024 r.
- Dostawy środków do utrzymania czystości i higieny na potrzeby obiektów będących w zarządzie CSSG i W-MOSG
- Zakup wraz z dostawą środków czyszczących, myjących oraz materiałów pomocniczych.
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.