eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWykonanie mebli wraz z dostawą i montażem oraz montaż mebli powierzonych przez Zamawiającego w Domu Studenckim nr 7

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-14

Olsztyn: Wykonanie mebli wraz z dostawą i montażem oraz montaż mebli powierzonych przez Zamawiającego w Domu Studenckim nr 7
Numer ogłoszenia: 235414 - 2014; data zamieszczenia: 14.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 199908 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja "Żak" Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, ul. Kanafojskiego 2, 10-722 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 52333231 w. 42, faks 089 5233366 w. 28, 0895234856.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja utworzona przez Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie mebli wraz z dostawą i montażem oraz montaż mebli powierzonych przez Zamawiającego w Domu Studenckim nr 7.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4.1 Na przedmiot umowy składa się: 1) Wykonanie wraz z dostawą, rozładunkiem, wniesieniem i montażem tapczanów z pojemnikiem na pościel, stolików nad lodówkę, szafek wiszących nad lodówką, szyn sufitowych (karniszy) z żabkami; 2) Wniesienie i montaż powierzonych przez Zamawiającego szafek wiszących na książki, szafek na buty, biurek, szafek nocnych, krzeseł; 4.2 Miejsce realizacji zamówienia: Dom Studencki nr 7 ul. Kanafojskiego 12 Uniwersytetu - Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie 4.3 Przedmiot zamówienia określony w pkt 1 ppkt 1 stanowią: 1) tapczan z pojemnikiem na pościel rys. nr 1 (załącznik nr 7 do SIWZ) o wymiarach (wys./szer./głęb.): 450/2000/900 mm, kolor tapicerki - ciemny brąz, w ilości 230 szt. 2) stolik nad lodówkę rys. nr 3 (załącznik nr 8 do SIWZ) o wymiarach (wys./szer./głęb.) 800/720/300 mm w ilości 112 szt. 3) szafka wisząca nad lodówkę rys. nr 4 (załącznik nr 9 do SIWZ) o wymiarach (wys./szer./głęb.): 800/720/300 mm w ilości 112 szt. montowana do ściany na 2 kołki rozporowe ( nie używać kołków szybkiego montażu) (ściany z cegły silikatowej drążonej grubości 12 cm + tynk oraz ściany betonowe kanałowe grubości ok. 20 cm) 4) szyna sufitowa PCV 2-torowa biała o długości ok. 3000 mm z zakończeniem (szerokość pokoju ok. 2650 mm) w ilości 127 szt. 5) żabki PCV białe do szyny sufitowej w ilości 6350 szt. 4.4 Meble należy wykonać wg załączonych rysunków stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 4.5 Przedmiot zamówienia określony w pkt 1 ppkt 2 dotyczy: 1. szafka wisząca na książki rys. nr 6 ( załącznik nr 11 do SIWZ) o wymiarach (wys./szer./głęb.): 750/900/300 mm w ilości 448 szt. montowana do ściany na 5 kołków rozporowych (nie używać kołków szybkiego montażu) (ściany z cegły silikatowej drążonej grubości 12 cm + tynk oraz ściany betonowe kanałowe grubości ok. 20cm) powierzona przez Zamawiającego, Ilość: 448, powierzona przez Zamawiającego. 2. wniesienie i ustawienie biurek o wymiarach ok. (wys./szer./głęb.): 720/1000/700 mm Ilość: 224, powierzona przez Zamawiającego. 3. wniesienie i ustawienie szafek nocnych o wymiarach ok. (wys./szer./głęb.): 500/400/400 mm Ilość: 224, powierzona przez Zamawiającego. 4. wniesienie i ustawienie szafek na buty o wymiarach ok. (wys./szer./głęb.): 720/800/350 mm Ilość: 112 powierzona przez Zamawiającego. 5. wniesienie i ustawienie krzeseł Ilość: 224 powierzona przez Zamawiającego. 4.6 Wykonawca zobowiązany jest przedstawić ofertę obejmującą całość zamówienia, zamówienie musi być zrealizowane w całości. 4.7 Meble stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wykonane w sposób zapewniający ich długotrwałe i bezawaryjne użytkowanie. 4.8 Zamawiający przewiduje demontaż kilku losowo wybranych tapczanów celem sprawdzenia, jakości ich wykonania. 4.9 Wszystkie meble należy wykonać z płyty wiórowej obustronnie me laminowanej o grubości 18 mm, krawędzie wykończone PCV - ABS 2 mm wg załączonych rysunków a blat z płyty o grubości 28 mm. 4.10 Meble będą wykonane z płyty w kolorze jasny buk ( Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wzór płyty do zatwierdzenia) 4.11 Wszystkie uchwyty meblowe winny być metalowe, dwupunktowe, o rozstawie otworów 96 mm. 4.12 Zawiasy w meblach należy zamontować puszkowe, metalowe, samozamykające. 4.13 Wszystkie materiały użyte do produkcji mebli winny być wysokiej jakości i trwałości - zgodnie z wymaganiami PN i spełniać warunki ppoż. 4.14 Termin realizacji zamówienia: 15-25.09.2014r (dokładną datę Wykonawca ustala z Kierownikiem Domu Studenckiego nr 7). Realizacja przedmiotu będzie odbywała się w następującej kolejności zaczynając od najwyższej kondygnacji budynku wg schematu wu stanienia mebli w pokoju w DS. 7 rys. nr 7 (zał. 10 do SIWZ) 1. wniesienie i montaż szyn sufitowych z żabkami 2. wniesienie i montaż szafek wiszących na książki 3. wniesienie i montaż szafek wiszących nad lodówką 4. wniesienie i ustawienie tapczanów 5. wniesienie i ustawienie szafek nocnych 6. wniesienie i ustawienie biurek 7. wniesienie i ustawienie stolików nad lodówkę 8. wniesienie i ustawienie szafek na buty 9. wniesienie i ustawienie krzeseł Termin podany powyżej jest terminem przybliżonym, Wykonawca musi uzgodnić termin prac z kierownikiem Domu Studenckiego nr 7 4.15 Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko. 4.16 Po wykonaniu każdego zadnia, określonego w pkt 4.14 Wykonawca zobowiązany jest sprzątnąć pomieszczenie do czysta oraz wywieźć i zutylizować opakowania i odpady 4.17 W trakcie realizacji zamówienia obowiązuję zakaz korzystania z windy osobowej znajdującej się w obiekcie 4.18 Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie podpisanego przez strony protokołu odbioru. 4.19 Protokół odbioru zostanie podpisany po dostawie, rozładunku, wniesieniu i montażu przedmiotu zamówienia określonego w pkt 4.1 ppkt 1 i w pkt 4.1 ppkt 2 SIWZ, tylko wtedy, gdy będzie on kompletny i wolny od wad. 4.20 W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, patentów pochodzenia lub wskazania parametrów technicznych wskazujących na produkt konkretnego producenta Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 4.21 Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane meble będące przedmiotem zamówienia oraz ich montaż 3 letniej gwarancji, a na usługi montażu mebli powierzonych przez Zamawiającego ( dotyczy półek wiszących na książki) 12 miesięcznej gwarancji. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się z chwilką podpisania protokołu odbioru..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.30 - Chłodziarki 39.71.13.61 - Kuchenki elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe REST Andrzej Winnicki, ul. Myłńska 55A, 76-251 Kobylnica, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 137305,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 147153,51

  • Oferta z najniższą ceną: 147153,51 / Oferta z najwyższą ceną: 204020,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.