eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańSprzęt do rejestracji badań i prezentacji wyników prac badawczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-04

Poznań: Sprzęt do rejestracji badań i prezentacji wyników prac badawczych
Numer ogłoszenia: 235454 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przemysłowy Instytut Maszyn Rolniczych , ul. Starołęcka 31, 60-963 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8712200, faks 61 8793262.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pimr.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt do rejestracji badań i prezentacji wyników prac badawczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z 6 części. CZĘŚĆ PIERWSZA 1 Słuchawki z mikrofonem (10 szt.), - złącze jack 3,5 mm, - regulacja głośności 2 Klawiatura (4 szt.): - kolor: jasny, - minimum 101 klawiszy, - odporna na zalanie, - złącze PS2. 3. Listwa zasilająca (4 szt.) - ilość gniazd: 8 szt. - wyłącznik, - tłumik: przeciwzakłóceniowy LC, warystorowy, - ochrona przeciwprzepięciowa i przeciwporażeniowa. 4. HUB zewnętrzny (7 szt.) - zewnętrzny aktywny hub, - interfejs: USB 2.0 lub lepszy, - minimum 7 portów. 5. Napęd optyczny (4szt) - zapis DVD+/-R - przynajmniej 22x - interfejs: Serial ATA - kolor: czarny 6. Zasilacz (3 szt.) - minimum 400W, - maks. głośność 24 dB, - filtry: zabezpieczenie termiczne, przeciwprzepięciowy, przeciwzwarciowy, przeciwprzeciążeniowy, dodatkowa stabilizacja napięcia, - minimum 3x SATA, 7 Karta graficzna (2 sztuki); - wielkość pamięci: 1024 MB, - typ pamięci: GDDR5 (256bit), - taktowanie rdzenia: 900 MHz, - taktowanie pamięci: 4000 MHz, - szyna danych pamięci: 256 bit, - rodzaje wyjść: 2x dvi, 8 Pamięć RAM (5 szt.) -rodzaj pamięci: DDR3 DIMM - częstotliwość pracy: 1600 MHz - pojemność 2x4GB 2. CZĘŚĆ DRUGA Ekran projekcyjny - rozmiar powierzchni projekcyjnej 150-170 x 113-123 cm, - sposób rozwijania manualny, - format obrazu 4:3, - powierzchnia projekcyjna biała matowa, - możliwość montażu: ścienna i sufitowa. 3. CZĘŚĆ TRZECIA 1. Dysk zewnętrzny (1 szt.) - wielkość 2,5 cala, - pojemność: nie mniej niż 500 GB, - interfejs: USB 2.0 lub lepszy. 2. Pamięć zewnętrzna typu flash (2 szt.) - pojemność: 32GB, - interfejs: USB 2.0 lub lepszy, - odporność na wstrząsy, wodoszczelność. 4. CZĘŚĆ CZWARTA Urządzenie wielofunkcyjne laserowe: - format oryginału: A4, - Podajnik papieru: 250 arkuszy, - interfejs standardowy USB 2.0, - Prędkość druku: 20 str./min. - Prędkość kopiowania: 20 kopii/min. - czas wydruku pierwszej strony: maksymalnie 10 sek. - Rozdzielczość skanowania (optyczna): 600 x 2400 dpi, - materiały eksploatacyjne: toner (2 szt.), - kabel USB: minimum 1,8 m, 5. CZĘŚĆ PIĄTA Niszczarka (3 szt.) - niszczy jednorazowo minimum12 kartek na ścinki 4x36mm, DIN3, - niszczy dokumenty ze zszywkami, karty kredytowe i płyty CD/DVD, - szerokość szczeliny wejściowej minimum 220 mm, - elektroniczny start-stop oraz funkcja cofania, - wyjmowany kosz o pojemności minimum 21 litrów, - obudowa na kółkach z blokadą , - czas pracy ciągłej przynajmniej 10 minut, 6. CZĘŚĆ SZÓSTA Aparat fotograficzny: - matryca minimum 16 MP, - jakość nagrywania filmów: Full HD, - wyświetlacz LCD 2,5 cala lub więcej (możliwość wychylenia ekranu), - zoom: optyczny - min. 15x, cyfrowy - min 100x, - możliwość regulacji czułości ISO, - wbudowana lampa błyskowa, - interfejs USB 2.0 lub lepszy, - ładowarka sieciowa, - zapasowy akumulator, - torba lub etui (mieszczące aparat i zapasowe kasty pamięci) - karty pamięci kompatybilne z aparatem o pojemności: 1 szt. 32GB i 1 szt. 16 GB - gwarancja 2 lata..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 20 % zamówienia podstawowego i polegającego na rozszerzeniu dostawy, zgodnie z art.67.1. pkt7) ustawy Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.12.21.10 - 30.12.21.10 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.71.32 - Interfejs USB 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 31.22.44.00 - Kable przyłączeniowe 30.19.14.00 - Niszczarki 32.35.12.00 - Ekrany 32.34.21.00 - Słuchawki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 ust.1.ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku wymaganego przez wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 ust.1.ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku wymaganego przez wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 ust.1.ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku wymaganego przez wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 ust.1.ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku wymaganego przez wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 ust.1.ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku wymaganego przez wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pimr.poznan.pl odnośnik PRZETARGI
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) Przemysłowy Instytut Maszyn Rolniczych w Poznaniu ul. Starołęcka 31. 2) e-mail: ujma@pimr.poznan.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 11:30, miejsce: W sekretariacie Przemysłowego Instytutu Maszyn Rolniczych w Poznaniu ul. Starołęcka 31..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany za środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.