Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-20
Głubczyce: Dostawa nici chirurgicznych, siatek i staplerów dla SP ZOZ w Głubczycach w Likwidacji - PN / 1 / I / 11
Numer ogłoszenia: 23545 - 2011; data zamieszczenia: 20.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach , ul. M. Skłodowskiej-Curie 26, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4801170, faks 077 4801171.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nici chirurgicznych, siatek i staplerów dla SP ZOZ w Głubczycach w Likwidacji - PN / 1 / I / 11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych, siatek i staplerów dla SP ZOZ w Głubczycach w Likwidacji: 1 pakiet - Dostawa nici chirurgicznych, niewchłanialnych, syntetycznych, monofilamentowych, polipropylenowych - wg załącznika nr 2/1 do SIWZ, 2 pakiet - Dostawa nici chirurgicznych syntetycznych, wchłanialnych, plecionych, z polimeru kwasu glikalowego i mlekowego, wchłaniające się ok. 56 - 70 dni i czasie podtrzymywania tkankowego 50% po 21 dniach - wg załacznika nr 2/2 do SIWZ, 3 pakiet - Dostawa nici chirurgicznych syntetycznych, wchłanianych, plecionych, z polimeru kwasu glikalowego i mlekowego, wchłaniające się 56-70 dni - wg załącznika nr 2/3 do SIWZ, 4 pakiet - Dostawa nici chirurgicznych syntetycznych, wchłanianych, plecionych, z polimeru kwasu glikalowego i mlekowego, o czasie podtrzymywania tkankowego 50% po 5 dniach, i czasie wchłaniania do 42 dni - wg załącznika nr 2/4 do SIWZ, 5 pakiet - Dostawa nici chirurgicznych syntetycznych, wchłanialnych, syntetyczny monofilament, glikolid + dioksanon + węglan trimetylenu, o czasie wchłaniania 90 - 110 dni - wg załącznika nr 2/5 do SIWZ, 6 pakiet - Dostawa nici chirurgicznych syntetycznych, monofilament wchłanialny, wykonany z pojedynczego włókna poliglikomatu o czasie wchłniania 60 dni - 6 miesięcy - wg załącznika nr 2/6 do SIWZ, 7 pakiet -Dostawa nici chirurgicznych niewchłanianych, wykonanych z polibutesteru, syntetyczny monofilament - wg załącznika nr 2/7 do SIWZ, 8 pakiet - Dostawa nici chirurgicznych niewchłanianych, syntetycznych, poliamidowych, wykonanych z długołańcuchowych polimerów alifatycznych - wg załącznika nr 2/8 do SIWZ, 9 pakiet - Dostawa nici chirurgicznych plecionych, powlekanych, poliestrowych, niewchłanialnych - wg załącznika nr 2/9 do SIWZ, 10 pakiet - Dostawa nici chirurgicznych plecionych, powlekanych, poliestrowych - wg załącznika nr 2/10 do SIWZ, 11 pakiet - Dostawa siatek lekkich, częściowo wchłanianych - wg załącznika nr 2/11 do SIWZ, 12 pakiet - Siatka Dostawa siatek wielowarstwowych, do zaopatrywania przepuklin pooperacyjnych - wg załącznika nr 2/12 do SIWZ, 13 pakiet - Dostawa staplerów chirurgicznych - wg załącznika nr 2/13 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.16.90.00-2, 33.16.22.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się posiadaniem koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (o ile jest wymagana). Ocena spełniania warunków przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów wg formuły: spełnia/ nie spełnia. Nie wykazanie przez Wykonawcę spełniania chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeżeli w przedstawionych do oferty dokumentach wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonywał przez minimum 12 miesięcy, jedno zamówienie, polegające na wykonaniu dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia o wartości nie niższej niż: Pakiet I -10.000,00 zł brutto każda Pakiet II - 80.000,00 zł brutto każda Pakiet III - 15.000,00 zł brutto każda Pakiet IV - 15.000 ,00 zł brutto każda Pakiet V - 20.000,00 zł brutto każda Pakiet VI - 2.000,00 zł brutto każda Pakiet VII - 3.000,00 zł brutto każda Pakiet VIII - 15.000,00 zł brutto każda Pakiet IX - 1.000,00 zł brutto każda Pakiet X - 5.000 zł brutto każda Pakiet XI - 20.000,00 zł brutto każda Pakiet XII -200.000,00 zł brutto każda Pakiet XIII - 65.000,00 zł brutto każda. oraz udokumentuje, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt. VI.1.2.a. SIWZ. Ocena spełniania warunków przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów wg formuły: spełnia/ nie spełnia. Nie wykazanie przez Wykonawcę spełniania chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie postawił żadnego szczegółowego warunku w zakresie niniejszego punktu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie postawił żadnego szczegółowego warunku w zakresie niniejszego punktu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie postawił żadnego szczegółowego warunku w zakresie niniejszego punktu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
a) Dotyczy pakietów 1-10 (zał. 2/1-2/10 do SIWZ) - oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20.05.2010r. - (Dz. U. z 2010r., Nr 107, poz. 679) lub że oferowane wyroby są dopuszczone do obrotu (zgodnie z przepisami ustawy Prawo farmaceutyczne z 06.09.2001r. Dz.U. z 2004r. nr 53 poz. 533) z dokładnym oznaczeniem, którego pakietu i pozycji dotyczy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji treści oświadczenia poprzez żądanie dokumentów potwierdzających jego treść po zawarciu umowy. b) Dotyczy pakietów 1-10 (zał. 2/1-2/10 do SIWZ) - Próbki w ilości 1 szt. z każdej pozycji (z opisem do której pozycji i którego pakietu dotyczy), na który Wykonawca złoży ofertę w celu sprawdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem Zamawiającego. Ocena zgodności odbędzie się na podstawie zapisu na opakowaniach w/w próbek - na opakowaniu wymagany opis w języku polskim. Brak możliwości oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem w SIWZ będzie skutkować odrzuceniem oferty. c) Dotyczy pakietów 11-13 (zał.2/11-2/13 do SIWZ) - Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności CE i jest dopuszczony do obrotu na polskim rynku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji treści oświadczenia poprzez żądanie dokumentów potwierdzających jego treść po zawarciu umowy. d) Katalogi / foldery / materiały informacyjne oferowanego asortymentu w języku polskim.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 2) w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp podpisane przez każdą osobę prowadzącą działalność gospodarczą - wg załącznika nr 5 do SIWZ, 3) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 4) Wypełnione formularze cenowe - załączniki nr 2/1 - 2/13 do SIWZ, 5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisania oferty ciąży na Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z treścią art.144 Ustawy PZP Zamawiający przewidział w SIWZ możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Likwidacji
ul. M. Skłodowskiej - Curie 26, Sekretariat, 48-100 Głubczyce lub w formie elektronicznej na adres e-mail:zamowieniagl@op.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2011 godzina 14:20, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Likwidacji ul. M. Skłodowskiej - Curie 26, 48-100 Głubczyce, Sekretariat - III piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa nici chirurgicznych, niewchłanialnych, syntetycznych, monofilamentowych, polipropylenowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych, niewchłanialnych, syntetycznych, monofilamentowych, polipropylenowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa nici chirurgicznych syntetycznych, wchłanialnych, plecionych, z polimeru kwasu glikalowego i mlekowego, wchłaniające się ok. 56 - 70 dni i czasie podtrzymywania tkankowego 50% po 21 dniach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych syntetycznych, wchłanialnych, plecionych, z polimeru kwasu glikalowego i mlekowego, wchłaniające się ok. 56 - 70 dni i czasie podtrzymywania tkankowego 50% po 21 dniach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa nici chirurgicznych syntetycznych, wchłanianych, plecionych, z polimeru kwasu glikalowego i mlekowego, wchłaniające się 56-70 dni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych syntetycznych, wchłanianych, plecionych, z polimeru kwasu glikalowego i mlekowego, wchłaniające się 56-70 dni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa nici chirurgicznych syntetycznych, wchłanianych, plecionych, z polimeru kwasu glikalowego i mlekowego, o czasie podtrzymywania tkankowego 50% po 5 dniach, i czasie wchłaniania do 42 dni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych syntetycznych, wchłanianych, plecionych, z polimeru kwasu glikalowego i mlekowego, o czasie podtrzymywania tkankowego 50% po 5 dniach, i czasie wchłaniania do 42 dni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa nici chirurgicznych syntetycznych, wchłanialnych, syntetyczny monofilament, glikolid + dioksanon + węglan trimetylenu, o czasie wchłaniania 90 - 110 dni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych syntetycznych, wchłanialnych, syntetyczny monofilament, glikolid + dioksanon + węglan trimetylenu, o czasie wchłaniania 90 - 110 dni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa nici chirurgicznych syntetycznych, monofilament wchłanialny, wykonany z pojedynczego włókna poliglikomatu o czasie wchłniania 60 dni - 6 miesięcy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych syntetycznych, monofilament wchłanialny, wykonany z pojedynczego włókna poliglikomatu o czasie wchłniania 60 dni - 6 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa nici chirurgicznych niewchłanianych, wykonanych z polibutesteru, syntetyczny monofilament.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych niewchłanianych, wykonanych z polibutesteru, syntetyczny monofilament.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa nici chirurgicznych niewchłanianych, syntetycznych, poliamidowych, wykonanych z długołańcuchowych polimerów alifatycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych niewchłanianych, syntetycznych, poliamidowych, wykonanych z długołańcuchowych polimerów alifatycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa nici chirurgicznych plecionych, powlekanych, poliestrowych, niewchłanialnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych plecionych, powlekanych, poliestrowych, niewchłanialnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa nici chirurgicznych plecionych, powlekanych, poliestrowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych plecionych, powlekanych, poliestrowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa siatek lekkich, częściowo wchłanianych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa siatek lekkich, częściowo wchłanianych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa siatek wielowarstwowych, do zaopatrywania przepuklin pooperacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa siatek wielowarstwowych, do zaopatrywania przepuklin pooperacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa staplerów chirurgicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa staplerów chirurgicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GŁUBCZYC
- Wykonanie dokumentacji projektowej
- Remont dachu budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Głubczycach
więcej: przetargi w Głubczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa leków, środków farmaceutycznych i materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- Dostawa narzędzi do operacji małoinwazyjnych zastawki mitralnej, zastawki trójdzielnej i zastawki aortalnej - RAT - powtórzenie
- Dostawa narzędzi chirurgicznych na potrzeby szpitala dla UCK
- Dostawa materiałów szewnych i innych materiałów przeznaczonych do zabiegów chirurgicznych na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Sukcesywne dostawy nici chirurgicznych, różnych materiałów szewnych oraz siatek dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Dostawa wyrobów medycznych do procedur okulistycznych oraz urządzeń ssąco-płuczących do robota DaVinci dla USK-2 PUM w Szczecinie.
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.