eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłubczyceDostawa nici chirurgicznych, siatek i staplerów dla SP ZOZ w Głubczycach w Likwidacji - PN / 1 / I / 11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-20

Głubczyce: Dostawa nici chirurgicznych, siatek i staplerów dla SP ZOZ w Głubczycach w Likwidacji - PN / 1 / I / 11
Numer ogłoszenia: 23545 - 2011; data zamieszczenia: 20.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach , ul. M. Skłodowskiej-Curie 26, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4801170, faks 077 4801171.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nici chirurgicznych, siatek i staplerów dla SP ZOZ w Głubczycach w Likwidacji - PN / 1 / I / 11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych, siatek i staplerów dla SP ZOZ w Głubczycach w Likwidacji: 1 pakiet - Dostawa nici chirurgicznych, niewchłanialnych, syntetycznych, monofilamentowych, polipropylenowych - wg załącznika nr 2/1 do SIWZ, 2 pakiet - Dostawa nici chirurgicznych syntetycznych, wchłanialnych, plecionych, z polimeru kwasu glikalowego i mlekowego, wchłaniające się ok. 56 - 70 dni i czasie podtrzymywania tkankowego 50% po 21 dniach - wg załacznika nr 2/2 do SIWZ, 3 pakiet - Dostawa nici chirurgicznych syntetycznych, wchłanianych, plecionych, z polimeru kwasu glikalowego i mlekowego, wchłaniające się 56-70 dni - wg załącznika nr 2/3 do SIWZ, 4 pakiet - Dostawa nici chirurgicznych syntetycznych, wchłanianych, plecionych, z polimeru kwasu glikalowego i mlekowego, o czasie podtrzymywania tkankowego 50% po 5 dniach, i czasie wchłaniania do 42 dni - wg załącznika nr 2/4 do SIWZ, 5 pakiet - Dostawa nici chirurgicznych syntetycznych, wchłanialnych, syntetyczny monofilament, glikolid + dioksanon + węglan trimetylenu, o czasie wchłaniania 90 - 110 dni - wg załącznika nr 2/5 do SIWZ, 6 pakiet - Dostawa nici chirurgicznych syntetycznych, monofilament wchłanialny, wykonany z pojedynczego włókna poliglikomatu o czasie wchłniania 60 dni - 6 miesięcy - wg załącznika nr 2/6 do SIWZ, 7 pakiet -Dostawa nici chirurgicznych niewchłanianych, wykonanych z polibutesteru, syntetyczny monofilament - wg załącznika nr 2/7 do SIWZ, 8 pakiet - Dostawa nici chirurgicznych niewchłanianych, syntetycznych, poliamidowych, wykonanych z długołańcuchowych polimerów alifatycznych - wg załącznika nr 2/8 do SIWZ, 9 pakiet - Dostawa nici chirurgicznych plecionych, powlekanych, poliestrowych, niewchłanialnych - wg załącznika nr 2/9 do SIWZ, 10 pakiet - Dostawa nici chirurgicznych plecionych, powlekanych, poliestrowych - wg załącznika nr 2/10 do SIWZ, 11 pakiet - Dostawa siatek lekkich, częściowo wchłanianych - wg załącznika nr 2/11 do SIWZ, 12 pakiet - Siatka Dostawa siatek wielowarstwowych, do zaopatrywania przepuklin pooperacyjnych - wg załącznika nr 2/12 do SIWZ, 13 pakiet - Dostawa staplerów chirurgicznych - wg załącznika nr 2/13 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.16.90.00-2, 33.16.22.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się posiadaniem koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (o ile jest wymagana). Ocena spełniania warunków przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów wg formuły: spełnia/ nie spełnia. Nie wykazanie przez Wykonawcę spełniania chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli w przedstawionych do oferty dokumentach wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonywał przez minimum 12 miesięcy, jedno zamówienie, polegające na wykonaniu dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia o wartości nie niższej niż: Pakiet I -10.000,00 zł brutto każda Pakiet II - 80.000,00 zł brutto każda Pakiet III - 15.000,00 zł brutto każda Pakiet IV - 15.000 ,00 zł brutto każda Pakiet V - 20.000,00 zł brutto każda Pakiet VI - 2.000,00 zł brutto każda Pakiet VII - 3.000,00 zł brutto każda Pakiet VIII - 15.000,00 zł brutto każda Pakiet IX - 1.000,00 zł brutto każda Pakiet X - 5.000 zł brutto każda Pakiet XI - 20.000,00 zł brutto każda Pakiet XII -200.000,00 zł brutto każda Pakiet XIII - 65.000,00 zł brutto każda. oraz udokumentuje, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt. VI.1.2.a. SIWZ. Ocena spełniania warunków przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów wg formuły: spełnia/ nie spełnia. Nie wykazanie przez Wykonawcę spełniania chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego szczegółowego warunku w zakresie niniejszego punktu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego szczegółowego warunku w zakresie niniejszego punktu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego szczegółowego warunku w zakresie niniejszego punktu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    a) Dotyczy pakietów 1-10 (zał. 2/1-2/10 do SIWZ) - oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20.05.2010r. - (Dz. U. z 2010r., Nr 107, poz. 679) lub że oferowane wyroby są dopuszczone do obrotu (zgodnie z przepisami ustawy Prawo farmaceutyczne z 06.09.2001r. Dz.U. z 2004r. nr 53 poz. 533) z dokładnym oznaczeniem, którego pakietu i pozycji dotyczy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji treści oświadczenia poprzez żądanie dokumentów potwierdzających jego treść po zawarciu umowy. b) Dotyczy pakietów 1-10 (zał. 2/1-2/10 do SIWZ) - Próbki w ilości 1 szt. z każdej pozycji (z opisem do której pozycji i którego pakietu dotyczy), na który Wykonawca złoży ofertę w celu sprawdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem Zamawiającego. Ocena zgodności odbędzie się na podstawie zapisu na opakowaniach w/w próbek - na opakowaniu wymagany opis w języku polskim. Brak możliwości oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem w SIWZ będzie skutkować odrzuceniem oferty. c) Dotyczy pakietów 11-13 (zał.2/11-2/13 do SIWZ) - Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności CE i jest dopuszczony do obrotu na polskim rynku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji treści oświadczenia poprzez żądanie dokumentów potwierdzających jego treść po zawarciu umowy. d) Katalogi / foldery / materiały informacyjne oferowanego asortymentu w języku polskim.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 2) w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp podpisane przez każdą osobę prowadzącą działalność gospodarczą - wg załącznika nr 5 do SIWZ, 3) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 4) Wypełnione formularze cenowe - załączniki nr 2/1 - 2/13 do SIWZ, 5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisania oferty ciąży na Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z treścią art.144 Ustawy PZP Zamawiający przewidział w SIWZ możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Likwidacji ul. M. Skłodowskiej - Curie 26, Sekretariat, 48-100 Głubczyce lub w formie elektronicznej na adres e-mail:zamowieniagl@op.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2011 godzina 14:20, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Likwidacji ul. M. Skłodowskiej - Curie 26, 48-100 Głubczyce, Sekretariat - III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa nici chirurgicznych, niewchłanialnych, syntetycznych, monofilamentowych, polipropylenowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych, niewchłanialnych, syntetycznych, monofilamentowych, polipropylenowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa nici chirurgicznych syntetycznych, wchłanialnych, plecionych, z polimeru kwasu glikalowego i mlekowego, wchłaniające się ok. 56 - 70 dni i czasie podtrzymywania tkankowego 50% po 21 dniach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych syntetycznych, wchłanialnych, plecionych, z polimeru kwasu glikalowego i mlekowego, wchłaniające się ok. 56 - 70 dni i czasie podtrzymywania tkankowego 50% po 21 dniach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa nici chirurgicznych syntetycznych, wchłanianych, plecionych, z polimeru kwasu glikalowego i mlekowego, wchłaniające się 56-70 dni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych syntetycznych, wchłanianych, plecionych, z polimeru kwasu glikalowego i mlekowego, wchłaniające się 56-70 dni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa nici chirurgicznych syntetycznych, wchłanianych, plecionych, z polimeru kwasu glikalowego i mlekowego, o czasie podtrzymywania tkankowego 50% po 5 dniach, i czasie wchłaniania do 42 dni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych syntetycznych, wchłanianych, plecionych, z polimeru kwasu glikalowego i mlekowego, o czasie podtrzymywania tkankowego 50% po 5 dniach, i czasie wchłaniania do 42 dni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa nici chirurgicznych syntetycznych, wchłanialnych, syntetyczny monofilament, glikolid + dioksanon + węglan trimetylenu, o czasie wchłaniania 90 - 110 dni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych syntetycznych, wchłanialnych, syntetyczny monofilament, glikolid + dioksanon + węglan trimetylenu, o czasie wchłaniania 90 - 110 dni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa nici chirurgicznych syntetycznych, monofilament wchłanialny, wykonany z pojedynczego włókna poliglikomatu o czasie wchłniania 60 dni - 6 miesięcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych syntetycznych, monofilament wchłanialny, wykonany z pojedynczego włókna poliglikomatu o czasie wchłniania 60 dni - 6 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa nici chirurgicznych niewchłanianych, wykonanych z polibutesteru, syntetyczny monofilament.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych niewchłanianych, wykonanych z polibutesteru, syntetyczny monofilament.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa nici chirurgicznych niewchłanianych, syntetycznych, poliamidowych, wykonanych z długołańcuchowych polimerów alifatycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych niewchłanianych, syntetycznych, poliamidowych, wykonanych z długołańcuchowych polimerów alifatycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa nici chirurgicznych plecionych, powlekanych, poliestrowych, niewchłanialnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych plecionych, powlekanych, poliestrowych, niewchłanialnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa nici chirurgicznych plecionych, powlekanych, poliestrowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych plecionych, powlekanych, poliestrowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa siatek lekkich, częściowo wchłanianych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa siatek lekkich, częściowo wchłanianych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa siatek wielowarstwowych, do zaopatrywania przepuklin pooperacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa siatek wielowarstwowych, do zaopatrywania przepuklin pooperacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa staplerów chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa staplerów chirurgicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.