To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-04
Puck: Dostawa materiałów budowlanych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Pucku
Numer ogłoszenia: 235498 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214838 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Pucku, ul. Wejherowska 43 A, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 0 58 673 24 73, faks 0 58 673 24 73.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Pucku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych wykazanych w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oraz rozładować zamówiony towar do magazynu przy obiekcie Powiatowego Urzędu Pracy w Pucku przy ul. Orzeszkowej 7 zgodnie ze złożonym zamówieniem przez Zamawiającego. 3. Koszt transportu i rozładunku materiałów do obiektu wskazanego w punkcie 2 wliczony jest w cenę ofertową Wykonawcy. 4. Dostawy będą realizowane sukcesywnie zgodnie z bieżącymi potrzebami i złożonym zamówieniem przez Zamawiającego (faksem lub telefonicznie) w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zamówienia (w przypadku dostawy drzwi i ościeżnic termin dostawy wynosi 14 dni). 5. Kody CPV: 44111000-1 Materiały budowlane 44175000-7 Panele 44221200-7 Drzwi 44221211-7 Framugi 44411700-1 Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary 44411300-7 Umywalki 42130000-9 Krany, kurki, zawory i podobna armatura 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i częściowych. 7. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 8. Zamawiający dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 9. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w zestawieniu pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tym zestawieniu. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały. 10. Oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych. Wszystkie materiały powinny być pierwszego gatunku i spełniać wymagania jakościowe odnośnie tego typu materiałów. 11. Zamawiający może zrezygnować z części dostawy, przy czym wartość części dostawy, z której zrezygnuje Zamawiający nie przekroczy 20% wartości całego zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.17.50.00-7, 44.22.12.00-7, 44.22.12.11-7, 44.41.17.00-1, 44.41.13.00-7, 42.13.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Handlu Opałem Anna Wojtala, ul. Spichrzowa 13, 80-750 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43301,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45794,69
Oferta z najniższą ceną: 45794,69 / Oferta z najwyższą ceną: 45794,69
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Remont nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Puck w podziale na 3 części.
- Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych do zabiegów laparoskopowych, endoskopowych oraz ECPW
- "Usługa kompleksowej organizacji jednodniowych wyjazdów dla uczniów z Powiatowego Zespołu Szkół w Kłaninie."
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: Budowa przejścia pieszego przez przejazd kolejowy w miejscowościach: -Mrzezino przez ul. Dworcową -Smolno przez ul. Pucką -Żelistrzewo przez ul. Lipową
- Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz realizacja usług dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pucku, w związku z realizacją projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd", z podziałem na 2 części.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Mariusza Zaruskiego w Pucku w podziale na 5 części
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla pracowni technicznych - zamówienie z podziałem na osiem części
- Dostawa i montaż drzwi i okien na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów eksploatacyjno-montażowych instalacji wodnych, cieplnych, gazu ziemnego, gazów medycznych i technicznych oraz dostawa dozowników i akcesoriów do gazów medycznych
- Sukcesywny zakup oraz dostawa materiałów budowlanych dla SPZOZ w Choszcznie
- Sukcesywne dostawy materiałów ogólnobudowlanych oraz hydraulicznych dla potrzeb KWP w Łodzi i jednostek jej podległych
- Dostawa materiałów brukarskich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.