eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomDOSTAWA REJESTRATORÓW LEŚNICZEGO.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-29

Radom: DOSTAWA REJESTRATORÓW LEŚNICZEGO.
Numer ogłoszenia: 235511 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radom, ul. Janiszewska 48, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3451722, fax 048 3451369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/radom

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarka Leśna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA REJESTRATORÓW LEŚNICZEGO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 9 komputerów przenośnych - rejestratorów wraz z akcesoriami wyposażonych w system operacyjny kompatybilny z aplikacjami leśnymi, przeznaczony do pracy w terenie, z przeprowadzeniem niezbędnych testów, szkoleniem użytkowników z zakresu obsługi, serwisem gwarancyjnym oraz obsługą serwisową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.21.50.00 - Urządzenia i oprogramowanie do komputerów zminiaturyzowanych Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.50.00 - Urządzenia do komputerów zminiaturyzowanych Oryginalny kod CPV: 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemów i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 1500PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2) posiadają nizbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; wykonawca uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że: 1.2.1) w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 dostawy ręcznych komputerów przenośnych, o wartości minimum 50 tyś. PLN każda. 1.3) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2) Ocena warunków udziału odbywać się będzie na zasadzie: spełnia - nie spełnia. 3) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców: 3.1) zgodnie z art. 24 Prawo zamówień publicznych, 3.2) złożyli więcej niż jedną ofertę. 4) Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. 1 do SIWZ; 1.2) Wykaz parametrów oferowanego sprzętu - zał. 2 do SIWZ; 1.3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z z art. 22 ust. 1 z wykorzystaniem wzoru - zał. 3 do SIWZ; 1.4) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 pkt.2-3: 1.4.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 1.4.2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 1.4.3) Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw z wykorzystaniem wzoru - zał. 5 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie dostaw; 1.5) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, jeżeli nie wynika to z dokumentów wymienionych w punkcie 1.4.1; 2) Zasady składania dokumentów określone w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Jakość - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/radom

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Nadleśnictwa Radom ul. Janiszewska 48; 26-600 Radom pok.nr 13..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Biuro Nadleśnictwa Radom ul. Janiszewska 48; 26-600 Radom pok. nr 7 sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.