eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników MCDN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-07

Kraków: Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników MCDN
Numer ogłoszenia: 235511 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218455 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 623-76-56, 623 76 46, faks 12 623 77 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników MCDN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi organizacji wyjazdowego szkolenia dla 36 pracowników MCDN polegającej na zapewnieniu usługi hotelarskiej, gastronomicznej oraz wynajmu sali dydaktycznej z wyposażeniem a także zapewnieniu usługi transportowej, w dniach od 8 do 9 listopada 2012 roku w województwie małopolskim w powiecie wadowickim lub w powiecie tatrzańskim. 3.2. Harmonogram pobytu: 8 listopada 2012 roku 10.00 - wyjazd spod siedziby Zamawiającego. ok. 12.00 - zakwaterowanie oraz rejestracja uczestników szkolenia 12.30 - 15.00 - zajęcia dydaktyczne, w tym 15 minutowa przerwa kawowa 15.00 - 16.00 - obiad 16.00 - 19.00 - zajęcia dydaktyczne, w tym 15 minutowa przerwa kawowa 20.00 - kolacja 9 listopada 2012 roku 8.00 - 9.00 śniadanie 9.00 - 13.30 - zajęcia dydaktyczne, w tym dwie 15 minutowe przerwy kawowe 14.00 - obiad 15.00 - wykwaterowanie i wyjazd do Krakowa pod siedzibę Zamawiającego 3.3. Zamawiający zapewnia we własnym zakresie osoby prowadzące szkolenia oraz materiały na szkolenia. 3.4. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia jeden nocleg dla 36 osób. Pokoje zgodnie z zestawieniem: 5 pokoi trzyosobowych z własnymi łazienkami, 7 pokoi dwuosobowych z z własnymi łazienkami, 7 pokoi jednoosobowych z własnymi łazienkami. 3.5. Pokoje muszą się znajdować w obrębie jednego obiektu o standardzie co najmniej trzech gwiazdek, w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. Nr 188 z 2004 r., poz. 1945) oraz który ma możliwość, w ramach prowadzonej działalności: serwować gościom całodzienne wyżywienie, udostępnić salę dydaktyczne z pełnym wyposażeniem. 3.6. Wykonawca zapewni uczestnikom nieodpłatne korzystanie z basenu i sauny w obiekcie. Obiekt nie może być w trakcie prac remontowych ani modernizacyjnych, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. 3.7. Wykonawca zapewni 1 salę do realizacji zajęć dydaktycznych dla 40 osób, która musi być standardowo wyposażona w projektor multimedialny, ekran, laptop, tablicę Flip-chart. Sala musi być wyposażone w krzesła oraz stoły umożliwiające sporządzanie notatek. Przy wejściu lub na drzwiach do budynku Wykonawca zapewni możliwość rozmieszczenia wywieszek informacyjnych. 3.8. Wykonawca zapewni transport dla wszystkich uczestników szkolenia: a) w dniu 8 listopada transport spod siedziby Zamawiającego (wyjazd o godzinie 10.00) do miejsca zakwaterowania, b) w dniu 9 listopada 2012 r. transport z miejsca zakwaterowania (wyjazd o godzinie 15.00) pod siedzibę Zamawiającego. 3.9. Wyklucza się możliwość podróży uczestników na stojąco. 3.10. Wykonawca zapewni ubezpieczenie dla wszystkich uczestników szkolenia od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia. 3.11. Wykonawca zapewni organizację (w tym między innymi sale) na spotkanie integracyjne po zakończonej kolacji pierwszego dnia szkolenia. Na czas trwania spotkania integracyjnego Wykonawca zapewni kawę, herbatę oraz zimne napoje np. wodę mineralną, soki. 3.12. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia usługi gastronomiczne w postaci: a) przerwa kawowa - menu przerwy kawowej: kawa, herbata z dodatkami (śmietanka lub mleko do kawy oraz cytryna), woda mineralna, soki owocowe, kruche ciastka, różnorodne miniaturowe kanapeczki w 4 rodzajach. Przerwy kawowe powinny być zorganizowane na zewnątrz sali dydaktycznej, w jej bezpośrednim sąsiedztwie. b) śniadanie - menu: forma bufetu szwedzkiego, 5 gatunków wędlin, deska serów, ser biały z dodatkami, warzywa świeże, min. 3 gorące dania, płatki śniadaniowe, mleko zimne i ciepłe, miód, dżem, pieczywo: bułki, różne gatunki chleba, kawa, herbata, czekolada na gorąco, woda mineralna. c) obiady - menu: zupa, danie główne na ciepło, sałatki lub/i surówki - 2 rodzaje, dodatki typu ryż, ziemniaki, warzywa gotowane, deser ciasto i/lub lody oraz napoje bezalkoholowe: soki- min. 2 rodzaje, woda mineralna. Zamawiający zastrzega, aby menu było codziennie zróżnicowane, d) kolacja - menu, w formie regionalnej biesiady: zupa - dwa rodzaje, mięsa z grilla - 2 rodzaje, owoce, ryż, ziemniaki, warzywa grillowane, deser (ciasto i/lub lody), dodatki bez ograniczeń np. ogórki małosolne, smalec wiejski, ketchup, musztarda, pieczywo, napoje bez ograniczenia dla każdej osoby: kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana, sok pomidorowy. 3.13. Zamawiający ma prawo do zmniejszenia liczby uczestników szkolenia maksymalnie o 20%, informując o tym fakcie Wykonawcę na 3 dni kalendarzowe przed terminem wykonania usługi...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa Relax Burkowicz Jan, Żegocina 344, 32-731 Żegocina, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16343,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13464,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10368,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17771,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.