eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceCzyszczenie kanalizacji deszczowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-29

Gliwice: Czyszczenie kanalizacji deszczowej
Numer ogłoszenia: 235518 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Przedsięwzięć Gospodarczych i Usług Komunalnych, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. +48 032 2391111, fax +48 032 2385421.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.gliwice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Czyszczenie kanalizacji deszczowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujący zakres prac: -czyszczenie wpustów deszczowych wraz z przykanalikami w ulicach wg załączonego wykazu ulic -ZAŁĄCZNIK NR 8, -pierwsze sukcesywne czyszczenie wszystkich wpustów w okresie od 01.03.2008-30.06.2008r, po każdorazowym ustaleniu z zamawiającym terminu przystąpienia do wykonywania prac wraz z zakresem ulic, -drugie czyszczenie wpustów w okresie od 01.09.2008- 30.11.2008r przy czym zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z drugiego czyszczenia wszystkich wpustów jeżeli stan istniejący nie będzie wymagał wykonywania takich prac, -aktualizowanie przez wykonawcę w trakcie wykonywania prac ilość wpustów w wykazie ulic, -czyszczenie kanałów deszczowych zlokalizowanych wg potrzeb po uzyskaniu informacji od zamawiającego, -wykonywanie teleinspekcji kanałów deszczowych wg potrzeb po uzyskaniu informacji od zamawiającego, -czyszczenie piaskowników zlokalizowanych na trasie kanalizacji deszczowej po uzgodnieniu terminu i zakresu z zamawiającym , -konserwacja przepompowni ścieków deszczowych służącej do odwadniania tunelu łączącego centrum miasta z ul.Tarnogórską w Gliwicach po uzgodnieniu terminu z zamawiajacym /około 6-12 przeglądów- konserwacji w okresie trwania umowy/ , -awaryjne czyszczenie wpustów deszczowych w okresie 24 h/dobę łącznie z dniami wolnymi od pracy i świątecznymi /w przypadku powstania zalewisk po obfitych opadach/, -wykonywanie innych prac niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, -zapewnienie 24 h/dobę łącznie z dniami wolnymi od pracy i świątecznymi dyżur brygady do wykonywania prac objętych usługą, -zabezpieczenie miejsca awarii zagrażającej bezpieczeństwu publicznemu nie może być później niż w ciągu 1 godziny od chwili otrzymania informacji od zamawiajacego, służb publicznych lub użytkowników dróg o jej wystąpieniu, Powyższe nie zwalnia wykonawcy od poniesienia odpowiedzialności za szkodę powstałą w wyniku powstałego zalewiska w wyniku niedrożności wpustu deszczowego o którym to zalewisku nie był poinformowany zamawiający. Wszystkie prace będą prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i technologiami. W zakres prac wykonawcy wchodzi: -zakup wszystkich materiałów i urządzeń dotyczących umowy, -zorganizowanie , utrzymanie i likwidacja niezbędnego placu dla potrzeb wykonania robót, -załatwienie wszelkich formalności i uzgodnień związanych z wejściem w teren na czas prowadzenia robót, -zlecenie i poniesienie kosztów nadzoru technicznego użytkownikom istniejącego uzbrojenia /jeżeli zaistnieje taka konieczność/, -uzgodnienie czasowego zajęcia pasa drogowego wraz z opłatą za jego zajęcie /jeżeli będzie taki wymóg/ na czas prowadzenia robót, -wykonanie projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót /jeżeli będzie taki wymóg/, -oznakowanie pasa drogowego i zabezpieczenie dojść i dojazdów do posesji oraz objazdów na czas prowadzenia robót, -wywożenie odpadów z wpustów deszczowych i piaskowników oraz innych nieczystosci z miejsca prowadzonych robót /wymagane udokumentowanie wywozu na wysypisko/, -wykonywanie innych prac niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, -posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzajacego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, -wykonawca przejmie odpowiedzialność na czas trwania umowy z tytułu szkód komunikacyjnych powstałych w wyniku np. powstałego zalewiska na niedrożnym wpuście deszczowym lub innych a związanych z realizacją zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.21.52 - Przepompownie Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni Oryginalny kod CPV: 45.23.24.24 - Wyloty kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.24 - Roboty budowlane w zakresie wylotów kanałów ściekowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp). w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie, posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykonawca powinien w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie ) wykonać poprawnie tego samego rodzaju zamówienie w tym średniorocznie: wyczyszczenie minimum 6 000 szt wpustów deszczowych wraz z przykanalikami, wyczyszczenie minimum 5 km kanalizacji deszczowej, wykonanie inspekcji TV kanalizacji min. 3 km sieci, wyczyszczenie piaskowników i seperatorów min. 5 szt, mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, w tym kierownik robót powinien posiadać uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej /sieci wodkan/, wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów, posiadać lub mieć zapewniony dostęp do sprzętu wymaganego do realizacji zadania w tym: dwa samochody ssąco-płuczące o wydajności umożliwiającej wykonanie zamówienia, jeden samochód z zestawem do inspekcji TV kanalizacji w zakresie średnic od DN 150mm do DN 1500mm z pomiarem spadków i możliwością digitalizacji zdjęć uszkodzeń, robot samojezdny do frezowania oraz wycinania stałych przeszkód w kanałach od DN 150mm do DN 600 mm, w przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu, znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczajacymi do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - odpowiedzialność kontraktowa i deliktowa. w przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu, Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w ust. 9 pkt 1 SIWZ, nz zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt1. ust.8 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 4 do specyfikacji, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników,wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca /spełnienie warunku o którym mowa w rozdz.8 pkt 1.b SIWZ/-ZAŁĄCZNIK NR 5, wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia /spełnienie warunku o którym mowa w rozdz. 8 pkt. 1.b SIWZ/ - ZAŁĄCZNIK NR 6, dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do branżowej Izby Inżynierów Budownictwa, wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie /spełnienie warunku o którym mowa w rozdz. 8 pkt 1.b. SIWZ/ -ZAŁĄCZNIK NR 7, polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl w dziale Ogłoszenia i komunikaty/Zamówienia publiczne Urzedu Miejskiego

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w Gliwicach ul.Zwycięstwa 21, Biuro Obsługi Interesantow, stanowisko ds. zamówień publicznych od poniedziałku do środy 8:00-16:00, w czwartek 8:00-17:00, piatek 8:00-15:00.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gliwicach ul.Zwycięstwa 21, Biuro Obsługi Interesantów, stanowisko ds. zamówień publicznych /parter/ lub listownie na adres zamawiającego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.