To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-10
Ogłoszenie nr 23552 - 2017 z dnia 2017-02-10 r.
Wołów: Świadczenie usług transportowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 19007-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej "PIAST", krajowy numer identyfikacyjny
2142692600000, ul.
ul. Cicha
8,
56-100
Wołów, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 389 11 16, faks
71 389 11 17 wew. 505, e-mail
przetargi@igbpiast.pl
Adres strony internetowej (URL): www.igbiast.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Podmiot finansów publcznych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług transportowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług transportowych (odbiór i dostawa do wyznaczonego celu) towarów typu: chemia gospodarcza, piłki lekarskie i palantowe, materace łóżkowe i sportowe, maty zapaśnicze, umundurowanie, odzież roboczą, itp., przy użyciu samochodów ciężarowych o ładowności do 18 ton wyposażonych w windę hydrauliczną oraz mieszczące w skrzyni ładunkowej 25 europalet (1200x800), Punktami odbioru będą m.in. tereny zakładów karnych i aresztów śledczych zlokalizowane na terenie całej Polski. Wykonawca usługi musi mieć na względzie, iż niektóre punkty odbioru maja ograniczona wysokość bramy wjazdowej na teren jednostki w związku z czym Wykonawca usługi zobowiązany jest do dostarczenia towaru do takiego punktu pojazdami, których wysokość umożliwi bezproblemowy wjazd na teren jednostek. Zamawiający z wyłonionym wykonawcą w trakcie realizacji zamówień będzie ustalał wysokość bramy wjazdowej do danej jednostki. Zamawiający wg. aktualnych danych szacuje, iż zamówienie dzienne nie przekroczy od 7 do 10 palet z możliwością zwiększenia ilości palet do 25 jednorazowej wysyłki. Minimalne zamówienia to 1 karton lub 1 worek nieprzekraczający 30 kg. Rozwożone towary będą obejmowały obszar całej Polski ( około 200 punktów w tym tereny zakładów karnych i aresztów śledczych. Ilość punktów w trakcie obowiązywania umowy może ulec zmianie - może się zwiększyć). Odbierany i dostarczany towar będzie na euro paletach, pół paletach lub ćwierć paletach ofoliowanych przeźroczystą folią strech jak również w kartonach i workach sizalowych. Zamawiający nie przewiduje zlecać przewóz towarów niebezpiecznych(ADR). Miejscem załadunku pojazdu jest Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej PIAST w Wołowie (2 punkty) oraz w oddziale znajdującym się w miejscowości Rawicz (2 punkty), przy czym Zamawiający może wyznaczyć także inne miejsce załadunku. Nieprzekraczalne godziny odbioru i dostarczenia towaru do wyznaczonego miejsca dostawy to 08.00-13.00. Miejsce dostawy każdorazowo będzie określone na liście przewozowym wraz z wszystkimi pozostałymi istotnymi informacjami typu: dane Zamawiającego, data dostawy , miejsce dostawy wraz z danymi odbiorcy, przewożonym towarem, wagą, rodzajem i ilością palet bądź opakowań. Przedstawiciel Zamawiającego będzie składał zamówienia w dniu roboczym poprzedzającym dzień, w którym usługa ta miałyby być wykonana, chyba, że jest to do godziny 10.00 rano, wówczas odbiór towaru musi nastąpić w tym samym dniu. Zamawiający nie dookreśla ilości wysyłek w danym dniu czy tygodniu ze względu na bardzo różną częstotliwość otrzymywanych zamówień. Zamawiający zastrzega, iż w ramach przedstawionej oferty cenowej (załącznik nr 6 do SIWZ) Wykonawca będzie dysponował programem umożliwiającym elektroniczne wprowadzanie zleceń i monitorowanie zleconej usługi transportowej z możliwością wydruku listu przewozowego. Wykonawca winien dysponować samochodami ciężarowymi, w których przewożony towar będzie całkowicie zabezpieczony przed zamoknięciem, zabrudzeniem i uszkodzeniami mechanicznymi oraz w okresach letnich i zimowych dysponować autami spełniającymi dodatkowe wymogi zapewniające temperaturę wewnątrz auta od 0 st.C do 35 st.C maksymalnie. Wszystkie pojazdy przeznaczone przez Wykonawcę do realizacji, muszą być w pełni sprawne, a także muszą spełniać wszelkie wymagania prawne stawiane tym pojazdom. Wszyscy kierowcy środków transportowych, wykonujących czynności związane ze świadczeniem usług transportowych przez Wykonawcę, muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności, dla których Zamawiający określił taki warunek w SIWZ, będą w okresie realizacji niniejszej Umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm., dalej: kodeks pracy). Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 7 dni, zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu do wglądu dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy jest wykonywany przez osoby będące pracownikami w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca musi spełniać wszelkie wymagania przedstawione w niniejszej specyfikacji w szczególności dotyczące terminów realizacji, środków transportowych oraz potencjału osobowego przeznaczonego do wykonania zamówienia. Wynagrodzenie z tytułu świadczonych usług: rozliczane będzie na podstawie faktury VAT wystawionych przez wykonawcę w tygodniowych okresach rozliczeniowych( dzień tygodnia, w którym dana faktura będzie wpływać, będzie do ustalenia z wyłonionym Wykonawcą), obejmujące wszystkie usługi wykonane w danym tygodniowym okresie rozliczeniowym. Termin płatności będzie liczony w zależności od przedstawione oferty od dnia wystawienia faktury. Zamawiający przewiduje faktury elektroniczne. Wykonawca każdorazowo do faktury dołączy zestawienie podsumowujące dane do jej rozliczenia uwzględniając nr listu przewozowego Okres obowiązywania umowy z wybranym Wykonawcą wynosi 12 miesięcy od dnia wejścia w życie umowy. Przewidywany zakup usług w okresie obowiązywania umowy z wybranym Wykonawcą: o przesyłek paletowych (0,8x1,2x1,4m o wysokości max.2,00m i wadze do 900 kg.) - 2500 palet o przesyłek paletowych (0,8x0,6x1,4m i wadze do 500 kg) - 100 szt. o przesyłek paletowych (0,6x0,4x1,4m i wadze do 200 kg.) - 50 szt. o przesyłek niespaletyzowanych - wysyłanych luzem - 1 karton max.30 kg. - 150 szt. o Przesyłek niespaletyzowanych - wysyłanych luzem - 1 worek sizalowy max. 30 kg. - 200 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
60180000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej PIAST w Wołowie informuje o unieważnieniu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem było : "Świadczenie usług transportowych" Uzasadnienie faktyczne: dnia 02.02.2017 r. Zamawiający umieścił w biuletynie zamówień publicznych a następnie na swojej stronie internetowej www.igbpiast.pl ogłoszenie o zamówieniu z terminem złożenia ofert do dn.09.02.2017 do godziny 10:45. Do ww terminu nie wpłynęła żadna oferta w związku z czym Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Uzasadnienie prawne: postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn.zm.) | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Z
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.