eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałogardBudowa odcinka drogi leśnej nr 230 wraz z budową drogowego obiektu inżynierskiego na rzece Mogilicy na terenie leśnictwa Czarnowęsy i Nawino

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-19

Białogard: Budowa odcinka drogi leśnej nr 230 wraz z budową drogowego obiektu inżynierskiego na rzece Mogilicy na terenie leśnictwa Czarnowęsy i Nawino
Numer ogłoszenia: 235554 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Białogard , ul. Koszalińska 3, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3121112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rdlp.szczecinek.pl/bialogard

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - Leśnictwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa odcinka drogi leśnej nr 230 wraz z budową drogowego obiektu inżynierskiego na rzece Mogilicy na terenie leśnictwa Czarnowęsy i Nawino.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie odcinka drogi leśnej nr 230 wraz z budową drogowego obiektu inżynierskiego na rzece Mogilicy na terenie leśnictwa Czarnowęsy i Nawino. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1. Budowę przepustu na rzece Mogilicy wraz z elementami towarzyszącymi tj.: - przyczółkami wykonanymi w konstrukcji żelbetowej, - umocnieniem dna oraz skarp w rejonie przepustu zarówno na odcinku powyżej jak i na odcinku poniżej przedmiotowego przepustu, 2. Budowę przepustu O 0,60 m w korpusie nasypu pod docelową drogę leśną, 3. Budowę drogi leśnej na odcinku około 0,45 km wraz z elementami towarzyszącymi tj.: - mijankami, - drewnianymi poręczami drogowymi, - rowami utrzymującymi odpowiednie stosunki wodne w korpusie nasypu. Szczegółowy zakres zamówienia określą: - Projekt budowlany (załącznik nr 6); - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 6); - Kosztorys ofertowy (ślepy)- (załącznik nr 7). Roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia przez Wykonawcę to: - organizacja i zabezpieczenie placu budowy, - uporządkowanie terenu objętego placem budowy, - zabezpieczenie mediów (woda, prąd, gaz), - wykonanie dokumentacji powykonawczej. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany wg zakresu rzeczowego określonego w projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. UWAGA: 1. Odcinek drogi oznaczony nr 2 (długość 185,41 mb) w planie sytuacyjnym projektu budowlanego nie obejmuje zakresu przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający w punkcie 20 kosztorysu ofertowego dopuszcza użycia do wykonania podbudowy przekruszonego gruzu betonowego (budowlanego) o frakcji 0-63 mm. Gruz betonowy może pochodzić z rozbiórki i przekruszenia betonu: - budynków mieszkalnych, przemysłowych, gospodarczych i innych, - budowli inżynierskich i przemysłowych jak ściany oporowe, parkany, obmurza kotłów, pieców, kominy, silosy, obiekty mostowe itp., oraz z odpadów pochodzących przy produkcji elementów betonowych. Gruz na podbudowę drogową powinien być: - możliwie najtrwalszy, nie kruszący się, bez ziaren słabych o wytrzymałości znacznie różniącej się od kruszywa zasadniczego, - czysty i w miarę możliwości bez domieszek zaprawy ze starej konstrukcji..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż do 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy PZP.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 21.000,00 zł (Słownie : dwadzieścia jeden tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium musi być wniesione zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego BGŻ Filia Białogard 45203000451110000000494480, z dopiskiem na blankiecie przelewu /wadium - przetarg SA-2710-05/13/. 4. Wadium uznaje się za wniesione z chwilą jego wpływu na rachunek bankowy zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć do oferty w formie oryginału. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny podpis (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP. 7. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie przez Zamawiającego wadium wraz z odsetkami określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek do jego zatrzymania wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 9. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wadium wniesione w innej formie niż pieniądz, musi być wniesione w imieniu konsorcjum. 10. Zamawiający zwróci wadium z zastrzeżeniem jak w pkt. 14.1.7 i z postanowieniami art. 46 ustawy PZP. 11. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy PZP. 12. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 PZP, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. Jednocześnie ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia (art. 22 ust.1 ustawy PZP) złożonego przez wykonawcę - treść oświadczenia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału według formuły: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie zbudował, przebudował lub wyremontował minimum: - dwie drogi o wartości łącznej minimum 350 tys. zł brutto z kruszywa budowlanego lub kruszywa naturalnego łamanego wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, - dwa obiekty inżynierskie (most lub przepust jako element budowlany niezbędny przy wykonaniu przebiegu drogi przez koryto rzeki) o wartości łącznej minimum 450 tys. zł brutto z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału według formuły: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń określonych w rozdziale 11 podpkt. 11.1.2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje koparką kołową lub gąsienicową, równiarką samojezdną, samochodem samowyładowczym, spycharką kołową lub gąsienicową, walcem statycznym, betoniarką do produkcji mieszanek betonowych różnych klas o konsystencji od półciekłej do gęsto plastycznej, wibratorami pogrążanymi, zacieraczką do betonu, agregatem strumieniowo-pompowy do odpowietrzania i odprowadzania nadmiaru wody ze świeżo ułożonej mieszanki betonowej, deskowaniem, maszynami do obróbki stali zbrojeniowej: - prościarką, - nożycami mechanicznymi, - giętarką mechaniczną. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału według formuły: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentó lub oświadczeń określonych w rozdziale 11 podpkt. 11.1.4

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować przy realizacji zamówienia co najmniej 2 osobami, w tym co najmniej: a) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej. Warunek ten zostanie spełniony również wtedy, gdy wykonawca dysponował będzie mniejszą liczbą osób, które łącznie posiadać będą uprawnienia wymienione w pkt. a) i b). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału według formuły: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń określonych w rozdziale 11 podpkt. 11.1.3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę OC na kwotę 100 tys. zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału według formuły: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę w ofercie dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy załączony do SIWZ, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Stosownie do art. 144 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli jest to niezbędne do zgodnej z SIWZ i załącznikami realizacji robót, dopuszcza się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: - zmniejszenia ilość robót objętych kosztorysem ofertowym; - pominięcia jakiejś roboty; - wykonania dodatkowych robót niezbędnych do zakończenia robót. - zmiany wysokości stawki podatku VAT na właściwą w przypadku zmiany stosownych przepisów dotyczących podatku VAT, z zastrzeżeniem zachowania takiej samej stawki netto za ich wykonanie. 2. Zmiany ilości i rodzaju robót mogą stanowić podstawę do zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 3. Zamawiający zastrzega sobie stosownie do art. 144 ust. 1 ustawy prawo do zmniejszenia wielkości i wartości zamówienia w stosunku do podanej w umowie z uwagi na poniższe okoliczności: - niesprzyjające warunki atmosferyczne tj. susza, pożar, podtopienia, powódź, huragan, śnieżyce itp.; - niesprzyjające warunki ekonomiczne np. spadek popytu na rynku drewna, zmiana planu finansowego itp.; - niesprzyjające nastroje społeczne np. strajki itp. uniemożliwiające w sposób pośredni lub bezpośredni wykonanie prac z zachowaniem wszystkich przepisów i norm. - zmiany w obowiązujących przepisach prawa, wytycznych itp. uniemożliwiających w sposób pośredni lub bezpośredni wykonanie prac z zachowaniem wszystkich przepisów i norm.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_bialogard/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Białogard, ul. Koszalińska 3, 78-200 Białogard.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Białogard, ul. Koszalińska 3, 78-200 Białogard, pokój nr 15 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.