Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-04
Gdańsk: Modernizacja Budynku szkoły. Etap IV- remont skrzydła pianistycznego w Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I i II st.w im.F. Nowowiejskiego w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3.
Numer ogłoszenia: 235588 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. F. Nowowiejskiego , ul. Gnilna 3, 80-847 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3209950, faks 58 3209950.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osm.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: publiczna szkoła artystyczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Budynku szkoły. Etap IV- remont skrzydła pianistycznego w Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I i II st.w im.F. Nowowiejskiego w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja Budynku szkoły. Etap IV- remont skrzydła pianistycznego w Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I i II st.w im. F. Nowowiejskiego w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3 II/2037/P2/2012. Poprawa warunków funkcjonowania szkoły artystycznej poprzez usunięcie znajdujących się w posadzkach toksyn powodujących zagrożenie życia i zdrowia uczniów, pracowników i gości, wykonanie nowych posadzek, remont 1 sanitariatu i wymiana stolarki drzwiowej. Dostosowanie skrzydła pianistycznego budynku do obowiązujących przepisów w szczególności prawa budowlanego. Szczegółowy zakres prac i warunki wykonania oraz odbioru robót zostały umieszczone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiarze prac, kosztorysie nakładczym, specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w rzucie budowlanym sanitariatu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na wykonaniu tego samego rodzaju prac w pomieszczeniach skrzydła pianistycznego nie objętych pierwotnym postępowaniem.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.08 - 45.11.10.08 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 60.10.00.09 - 60.10.00.09 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium od wykonawców w wysokości 3.500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). Pozostałe informacje nt. wadium znajdują się w pkt 8 SIWZ.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu oceny spełnienia tego warunku został określony w pkt 5-7 SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu oceny spełnienia tego warunku został określony w pkt 5-7 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu oceny spełnienia tego warunku został określony w pkt 5-7 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu oceny spełnienia tego warunku został określony w pkt 5-7 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu oceny spełnienia tego warunku został określony w pkt 5-7 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
zgodnie z zapisami SIWZ i STWiORB
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmiany w treści umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie strony. Zmiany te nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. W szczególności zmiany mogą dotyczyć wystąpienia zmian w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, konieczności zmiany osób zobowiązanych przez obie strony do realizacji zadania na inne uprawnione osoby, zmiany leżące po stronie Zamawiającego w szczególności: konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, niezbędnej zmiany technologii wykonania prac stwierdzonej przez inspektora nadzoru, w przypadku konieczności zwiększenia bezpieczeństwa wykonania robót lub ich usprawnienia, konieczności wykonania robót zamiennych, konieczności wykonania robót dodatkowych o ile spowoduje to konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową, w takim przypadku przewiduje się możliwość wydłużenie terminu wykonania zamówienia o czas wstrzymania robót, konieczności zmiany zakresu prac, w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy, gdy zmiany są konieczne na skutek ujawnienia się przeszkód w budynku, inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac będących przedmiotem zamówienia wg pierwotnych założeń , W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych powyżej, których zaistnienie może skutkować wydłużeniem czasu realizacji prac, termin realizacji zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania zamówienia w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Zmiana umowy może również obejmować aktualizację danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osm.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.osm.gdansk.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. F. Nowowiejskiego w Gdańsku 80-847 Gdańsk ul. Gnilna 3 SEKRETARIAT- pokój nr 57 piętro I (budynek szkoły )..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Prace remontowe będą finansowane w ramach programu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego -Rozwój Infrastruktury Kultury Projekt: Infrastruktura szkolnictwa artystycznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "BO 2021 Pumptrack - tor jazdy dla każdego na świeżym powietrzu" z zakresu zadań Budżetu Obywatelskiego 2021.
- Dostawa zestawów do perfuzji wątroby dla UCK
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i akcesoriów dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
- Przebudowa holu oraz remont i adaptacja ustępów ogólnodostępnych oraz adaptacja łazienki w Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa holu oraz remont i adaptacja ustępów ogólnodostępnych oraz adaptacja łazienki w Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- Modernizacja urządzeń pomiarowych ze zdalnym odczytem w Gminie Wilczęta
- Przebudowa i rozbudowa bud. użyt. pub. zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej im. Ks. Kan. M. Lipskiego w Osuchowie w związku z tworzeniem klubu dziecięcego w ramach programu Aktywny maluch 2022-2029
- Remont instalacji elektrycznej wraz z robotami malarskimi i wymianą drzwi w Zespole Szkół Nr 1 w Bochni - etap IIIA
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych p.n. ,, Wymiana przyłącza wodociągowego i modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w Szkole Podstawowej nr 3 ul. Podwale w m. Góra ( ...)
- Remont z dostosowaniem do potrzeb OzN kuchni i sanitariatów w akademiku "Fafik" Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Racławickiej 9
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.