Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-08
Gorlice: Roboty remontowe dróg rolniczych 5 zadań.
1. Remont drogi gminnej rolniczej k. Ciślaka w Szymbarku .
2. Remont drogi gminnej rolniczej k. Tokarskiego nr.154 w Ropicy Polskiej .
3. Remont drogi gminnej rolniczej k. Dzikiego nr 335 w Kwiatonowicach .
4. Remont drogi gminnej rolniczej nr 2010/2 w Zagórzanach .
5. Remont odcinka drogi rolniczej nr 240 k. Zielińskiego w Bielance.
Numer ogłoszenia: 235604 - 2011; data zamieszczenia: 08.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Gorlice , ul. 11 Listopada 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3535762, faks 018 3535461.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe dróg rolniczych 5 zadań. 1. Remont drogi gminnej rolniczej k. Ciślaka w Szymbarku . 2. Remont drogi gminnej rolniczej k. Tokarskiego nr.154 w Ropicy Polskiej . 3. Remont drogi gminnej rolniczej k. Dzikiego nr 335 w Kwiatonowicach . 4. Remont drogi gminnej rolniczej nr 2010/2 w Zagórzanach . 5. Remont odcinka drogi rolniczej nr 240 k. Zielińskiego w Bielance..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe dróg gminnych rolniczych 5 zadań . 1. Remont drogi gminnej rolniczej k. Ciślaka w Szymbarku . z zakresem rzeczowym : - wykonanie rowów odwadniających gł. śr O.5 m i szer. śr 0,6 m z obrobieniem skarp na odkład mb 150 - podbudowa z pospółki z warstwa gr. 20 cm m2 450 - podbudowa z tłucznia 31,5 - 63 mm z zaklinowaniem klińcem 5 - 31,5 warstwa górna 8 cm m2 450 - nawierzchnia z masy bitumicznej gr.4 cm m2 450 2. Remont drogi gminnej rolniczej k. Tokarskiego nr.154 w Ropicy Polskiej . z zakresem rzeczowym : - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża m2 700 - podbudowa z pospółki z warstwa gr. 15 cm m2 700 - podbudowa z tłucznia 31,5 - 63 mm z zaklinowaniem klińcem 5 - 31,5 warstwa górna 8 cm m2 700 - nawierzchnia z masy bitumicznej gr.5 cm m2 600 3. Remont drogi gminnej rolniczej k. Dzikiego nr 335 w Kwiatonowicach .. z zakresem rzeczowym : - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża m2 210 - podbudowa z pospółki z warstwa gr. 15 cm m2 210 - podbudowa z tłucznia 31,5 - 63 mm z zaklinowaniem klińcem 5 - 31,5 warstwa górna 8 cm m2 210 - nawierzchnia z masy bitumicznej gr. 5 cm m2 210 4. Remont drogi gminnej rolniczej nr 2010/2 w Zagórzanach . z zakresem rzeczowym : - wykonanie koryta drogi na całej szerokości drogi gł. 30 cm mb 350 - wykonanie rowów odwadniających gł. śr 0.5 m i szer. śr 0,6 m z obrobieniem skarp na odkład mb 100 - podbudowa z pospółki z warstwa gr. 20 cm m2 350 - przepusty rurowe pod zjazdami z rur betonowych fi 40 ze ściankami czołowymi ( 3 sztuki po 6m ) mb 18 5. Remont odcinka drogi rolniczej nr 240 k. Zielińskiego w Bielance z zakresem rzeczowym : - wykonanie koryta na całej szerokości drogi w gruncie kat V na głębokość 30 cm m2 240 - podbudowa z pospółki z warstwa gr. 15 cm m2 240 - przepusty rurowe pod zjazdami z rur betonowych fi 40 ze ściankami czołowymi ( 3 sztuki po 6m ) mb 18 - wykonanie rowu odwadniającego w gruncie kat. IV o gł.60 cm , szer. średniej 60 cm mb 360 z obrobieniem skarp mb 360.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie stawia specjalnych warunków
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca winien wykazać się , że zrealizował w ostatnich 5 latach od dnia ogłoszenia przetargu a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 zamówienia na roboty drogowe o podobnym zakresie i wartości jak w niniejszym postępowaniu, o wartości nie mniejszej niż 20.000 każde. Ocena na podstawie załaczonych do oferty zokumentów na zasadzie spełnie - nie spełnia .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złozy oświadczenie , że dysponuje potencjałem technicznym określonym w SIWZ. Ocena na podstawie załaczonych do oferty zokumentów na zasadzie spełnie - nie spełnia .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złozy oświadczenie , że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Ocena na podstawie załaczonych do oferty zokumentów na zasadzie spełnie - nie spełnia .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złozy oswiadczenie , że znajduje sie w sytuacji ekonomicznej pozwalajacej na płynną realizację zamówienia publicznego. Ocena na podstawie załaczonych do oferty zokumentów na zasadzie spełnie - nie spełnia .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.gorlice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gorlice
ul. 11-go Listopada 2
38-300 Gorlice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gorlice ul. 11-go Listopada 2 38-300 Gorlice pokój nr 14 ( sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi gminnej rolniczej k. Ciślaka w Szymbarku ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont drogi gminnej rolniczej k. Ciślaka w Szymbarku . z zakresem rzeczowym : - wykonanie rowów odwadniających gł. śr O.5 m i szer. śr 0,6 m z obrobieniem skarp na odkład mb 150 - podbudowa z pospółki z warstwa gr. 20 cm m2 450 - podbudowa z tłucznia 31,5 - 63 mm z zaklinowaniem klińcem 5 - 31,5 warstwa górna 8 cm m2 450 - nawierzchnia z masy bitumicznej gr.4 cm m2 450.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi gminnej rolniczej k. Tokarskiego nr.154 w Ropicy Polskiej ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi gminnej rolniczej k. Tokarskiego nr.154 w Ropicy Polskiej . z zakresem rzeczowym : - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża m2 700 - podbudowa z pospółki z warstwa gr. 15 cm m2 700 - podbudowa z tłucznia 31,5 - 63 mm z zaklinowaniem klińcem 5 - 31,5 warstwa górna 8 cm m2 700 - nawierzchnia z masy bitumicznej gr.5 cm m2 600.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi gminnej rolniczej k. Dzikiego nr 335 w Kwiatonowicach ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi gminnej rolniczej k. Dzikiego nr 335 w Kwiatonowicach . z zakresem rzeczowym : - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża m2 210 - podbudowa z pospółki z warstwa gr. 15 cm m2 210 - podbudowa z tłucznia 31,5 - 63 mm z zaklinowaniem klińcem 5 - 31,5 warstwa górna 8 cm m2 210 - nawierzchnia z masy bitumicznej gr. 5 cm m2 210.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont drogi gminnej rolniczej nr 2010/2 w Zagórzanach ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi gminnej rolniczej nr 2010/2 w Zagórzanach . z zakresem rzeczowym : - wykonanie koryta drogi na całej szerokości drogi gł. 30 cm mb 350 - wykonanie rowów odwadniających gł. śr 0.5 m i szer. śr 0,6 m z obrobieniem skarp na odkład mb 100 - podbudowa z pospółki z warstwa gr. 20 cm m2 350 - przepusty rurowe pod zjazdami z rur betonowych fi 40 ze ściankami czołowymi ( 3 sztuki po 6m ) mb 18.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont odcinka drogi rolniczej nr 240 k. Zielińskiego w Bielance..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont odcinka drogi rolniczej nr 240 k. Zielińskiego w Bielance. z zakresem rzeczowym : - wykonanie koryta na całej szerokości drogi w gruncie kat V na głębokość 30 cm m2 240 - podbudowa z pospółki z warstwa gr. 15 cm m2 240 - przepusty rurowe pod zjazdami z rur betonowych fi 40 ze ściankami czołowymi ( 3 sztuki po 6m ) mb 18 - wykonanie rowu odwadniającego w gruncie kat. IV o gł.60 cm , szer. średniej 60 cm mb 360 z obrobieniem skarp mb 360.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- USŁUGA UBEZPIECZENIA MIASTA GORLICE
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Gorlice w 2025 r.
- Dostawa samochodu osobowego typu VAN
- Bezgotówkowa, sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów oraz sprzętu Powiatowego Zarządu Drogowego w Gorlicach
- Dostawa gazów medycznych.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont drogi powiatowej nr 2131C Plebanka - Radomin w km 1+241 do 5+318"
- Budowa drogi wewnętrznej ul. K. K. Baczyńskiego w Orzeszu-Zazdrości
- Budowa kanalizacji deszczowej i nawierzchni ciągu pieszo - jezdnego na ulicy Wileńskiej w Ostrowie Wielkopolskim
- Budowa Gorzowskiego Centrum Edukacji Artystycznej w Gorzowie Wielkopolskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.