To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-15
Barlinek: Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru na zadaniu pn. Budowa oczyszczalni ścieków w Dziedzicach wraz z siecią kanalizacyjną Stara Dziedzina - Dziedzice.
Numer ogłoszenia: 235616 - 2014; data zamieszczenia: 15.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197270 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barlinek, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7462450 w. 16, faks 95 7461704.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru na zadaniu pn. Budowa oczyszczalni ścieków w Dziedzicach wraz z siecią kanalizacyjną Stara Dziedzina - Dziedzice..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn. Budowa oczyszczalni ścieków w Dziedzicach wraz z siecią kanalizacyjną Stara Dziedzina - Dziedzice w n/w specjalnościach: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (koordynator), b) konstrukcyjno-budowlanej, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d) drogowej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) pełnienie obowiązków inspektora nadzoru zgodnie z art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami), b) obecność inspektora nadzoru na budowie przynajmniej raz w tygodniu oraz w razie zaistniałej potrzeby, na wezwanie Zamawiającego, w terminie 3 godzin od telefonicznego powiadomienia, c) kontrolowanie rozliczeń budowy - przekazywanie Zamawiającemu sprawdzonych rozliczeń przejściowych oraz rozliczenia końcowego wystawionego przez Wykonawcę, d) kontrolę przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanych zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, e) udzielanie Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących inwestycji, f) organizację i przewodniczenie naradom technicznym na budowie oraz sporządzanie na bieżąco protokołów z narad technicznych, g) monitorowanie postępu robót budowlanych oraz zgłaszanie opóźnień w wykonaniu umowy w stosunku do harmonogramu rzeczowego przedłożonego przez Wykonawcę robót, h) informowanie Zamawiającego i uzyskanie jego akceptacji w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego wykonania zadania podstawowego, i) przygotowywanie do odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót przez sprawdzanie ilości i wartości wykonanych robót w oparciu o harmonogram rzeczowy, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorach robót i kontrolach przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego, j) rozliczenie umowy na roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia lub zerwania przez jakąkolwiek ze stron, k) udzielanie w terminie 3 dni odpowiedzi na pisemne pytania Wykonawcy robót, l) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych - wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi minimum 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego i podpisania protokołu końcowego, m) koordynowanie wszelkich działań związanych z wykonaniem zadania pn. Budowa oczyszczalni ścieków w Dziedzicach wraz z siecią kanalizacyjną Stara Dziedzina - Dziedzice. 3. Zakres zadania pn. Budowa oczyszczalni ścieków w Dziedzicach wraz z siecią kanalizacyjną Stara Dziedzina - Dziedzice, opisują n/w załączniki: 1) Załącznik nr 7 do SIWZ - decyzja Starosty Myśliborskiego znak WB.6740.5.22.2013.MF z dnia 30.10.2013r. o przeniesieniu pozwolenia na budowę na rzecz Gminy Barlinek; 2) Załącznik nr 8 do SIWZ - decyzja Starosty Myśliborskiego nr 401/2013 z dnia 11.10.2013r. znak WB.6740.1.390.2013.ASz; 3) Załącznik nr 9 do SIWZ - Projekt budowlany - Tom I: Projekt zagospodarowania terenu (zał. nr 1 do decyzji nr 401/2013); 4) Załącznik nr 10 do SIWZ - Projekt budowlany - Tom II, część 1: Projekt architektoniczno - budowlany - Instalacje sanitarne i technologiczne (zał. nr 2 do decyzji nr 401/2013); 5) Załącznik nr 11 do SIWZ - Projekt budowlany - Tom II, część 2: Projekt architektoniczno - budowlany - Konstrukcje (zał. nr 3 do decyzji nr 401/2013); 6) Załącznik nr 12 do SIWZ - Projekt budowlany - Tom II, część 3: Projekt architektoniczno - budowlany - Instalacje elektryczne (zał. nr 4 do decyzji nr 401/2013); 7) Załącznik nr 13 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót; 8) Załącznik nr 14 do SIWZ - Projekt budowlano - wykonawczy - Tom I: Projekt zagospodarowania terenu; 9) Załącznik nr 15 do SIWZ - Projekt budowlano - wykonawczy - Tom II, część 1: Projekt architektoniczno - budowlany - Instalacje sanitarne i technologiczne; 10) Załącznik nr 16 do SIWZ - Projekt budowlano - wykonawczy - Tom II, część 2: Projekt architektoniczno - budowlany - Konstrukcje; 11) Załącznik nr 17 do SIWZ - Projekt budowlano - wykonawczy - Tom II, część 3: Projekt architektoniczno - budowlany - Instalacje elektryczne; 12) Załącznik nr 18 do SIWZ - Przedmiar robót;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja objęta jest projektem współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Zamawiający w dniu 14.01.2014r. podpisał umowę o dofinansowanie nr 00224-6921-UM1600288/13, w związku z czym rozliczenie zakresu zamówienia będzie się odbywało na podstawie wytycznych PROW..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE "BUD-MAR" MAREK SKIERSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE "BUD-MAR" MAREK SKIERSKI
- Przedsiębiorstwo Prywatne BUD-MAR, Marek Skierski, ul. Wiosenna 75, 74-320 Barlinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59372,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19000,00
Oferta z najniższą ceną: 19000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79950,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BARLINKA
- Zakup, dostawa i uruchomienie myjni narzędziowej dla Szpitala Barlinek
- "Termomodernizacja i remont budynków mieszkaniowych 4 wspólnot mieszkaniowych tj.: Kościelna 2, 1 Maja 23, Chmielna 10 - 11, Pełczycka 16 w Barlinku"
więcej: przetargi w Barlinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji projektu: Zachowanie bioróżnorodności i ograniczenie presji turystów poprzez modernizację ścieżki "Kładka wśród bagien".
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przystosowanie budynku B Szpitala do świadczenia opieki długoterminowej nad pacjentami przewlekle chorymi"
- Przebudowa i remont budynku wielorodzinnego położonego w Świętochłowicach przy ul. Szkolnej 7
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania (...) nyskiego i prudnickiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.