Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-21
Bytom: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów do sterylizacji
dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 235700 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 7861400, fax. 032 7861646.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalspec2.bytom.ids.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów do sterylizacji dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa materiałów do sterylizacji określonych przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w Pakietach nr 1 - 12 stanowiących załącznik A do specyfikacji. Pak. 1 - Papier krepowany do sterylizacji Pak. 2 - Włóknina medyczna Pak. 3 - Taśmy do sterylizacji Pak. 4 - Rękawy papierowo - foliowe Pak. 5 - Testy biologiczne Pak. 6 - Testy biologiczne Pak. 7 - Wskaźniki chemiczne Pak. 8 - Testy kontrolne Pak. 9 - Etykiety do metkownicy Pak.10 - Plomba do pojemników sterylizacyjnych Pak. 11 -Test kontrolny zgrzewu Pak. 12 -Testy kontroli skuteczności mycia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe 25.24.11.10 - 25.24.11.10 21.22.23.00 - 21.22.23.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium: - w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 2 215,00 zł. (słownie: dwa tysiące dwieście piętnaście złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 1 wadium w wysokości 1 000,00 zł ( słownie : jeden tysiąc złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2 wadium w wysokości 10,00 zł ( słownie : dziesięć złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3 wadium w wysokości 85,00 zł ( słownie : osiemdziesiąt pięć złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 4 wadium w wysokości 400,00 zł ( słownie : czterysta złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 5 wadium w wysokości 15,00 zł ( słownie : piętnaście złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6 wadium w wysokości 25,00 zł ( słownie : dwadzieścia pięć złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 7 wadium w wysokości 140,00 zł ( słownie : sto czterdzieści złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 8 wadium w wysokości 180,00 zł ( słownie : sto osiemdziesiąt złotych), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 9 wadium w wysokości 160,00 zł ( słownie : sto sześćdziesiąt złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 10 wadium w wysokości 25,00 zł ( słownie : dwadzieścia pięć złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 11 wadium w wysokości 20,00 zł ( słownie : dwadzieścia złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 12 wadium w wysokości 155,00 zł ( słownie : sto pięćdziesiąt pięć złotych ),III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych tzn. że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp), tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp) . tj.: zrealizowali min. 2 dostawy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia. Za jedną dostawę spełniającą powyższe wymogi ( odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia ) Zamawiający uzna dostawę materiałów do sterylizacji na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty każda, zapewnią termin dostawy oferowanego przedmiotu zamówienia nie dłuższy niż 5 dni - Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp), tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata za zrealizowane zamówienie nastąpi w terminie 30 dni od daty dostawy i równoczesnego otrzymania faktury, - Wykonawca składa oświadczenia określone w § 18 ust. 3 SIWZ d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 pzp - Wykonawca składa dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ oraz oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga : a) Aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. b) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt a , aktualny dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c) Aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. d) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt c , aktualne dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga : a) Wykazu wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ ( Doświadczenie zawodowe ) b) Dokumentów (np. referencje lub protokoły ) poprzednich zamawiających potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie c) Oświadczenia dotyczącego terminu wykonania dostawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ 3. W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga : a) Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych. b) Oświadczenie o stałości cen oraz warunkach płatności wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ 4. Wymagania dodatkowe, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania ich w postępowaniu i w zawarciu umowy w spawie zamówienia publicznego. 3) W przypadku , kiedy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4) W przypadku, kiedy kilku wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć : a) Dokumenty Wymienione w § 18 ust. 1 wystawione indywidualnie dla każdego z wykonawców b) Wspólny formularz ofertowy oraz pozostałe załączniki o których mowa w § 18 ust. 2 i 3 podpisany przez ustanowionego pełnomocnika c) Zakres uczestnictwa każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną w realizacji zadania,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalspec2.bytom.ids.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Bytomiu, ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, Sekcja Zamówień Publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Bytomiu, ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, Kancelaria Główna ( blok nr II, pok. 7 - parter ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 05.12.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający wymaga : a) W przypadku pakietu nr 1 ( papier do sterylizacji ) - dostarczenia charakterystyki wytrzymałościowej oferowanego papieru do sterylizacji zgodnej z normą wydanej przez producenta b) W przypadku pakietu nr 4 ( rękawy do sterylizacji ) - dostarczenia opisu parametrów oferowanych rękawów wystawionego przez producenta c) W przypadku pakietów nr 1, 4 i 7 - dostarczenia próbek oferowanych materiałów do sterylizacji ( które Zamawiający będzie traktował jako wzorniki ).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Papier do sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier krepowany do sterylizacji parą wodną w nadciśnieniu - biały / rozmiar 100cm x 100cm gramatura 60 g/m2/ PN - EN 868 - 2 w szacunkowej ilości 30 000 arkuszy 2. Papier krepowany do sterylizacji parą wodną w nadciśnieniu - zielony /rozmiar 100cm x 100cm gramatura 60 g/m2/ PN - EN 868 - 2 w szacunkowej ilosci 30 000 arkuszy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.23.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Włóknina medyczna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Włóknina medyczna do sterylizacji parą wodną, rozmiar 100 cm x 100 cm. wg PN EN 868-2 w szacunkowej ilosci 250 arkuszy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.23.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Taśmy do sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Taśma neutralna , bez wskaźnika do zamykania pakietów o szer.19 mm w szacunkowej ilości 26 000 mb 2. Taśma kontrolna ze wskaźnikiem procesu sterylizacji parą wodną o szer. 12 - 19 mm klasa A (1) wg PN-EN 867-1 , klasa 1 (2) wg ISO-11140-1 w szacunkowej ilości 7 000 mb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2, 25.24.11.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Rękawy papierowo - foliowe do sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawy papierowo-foliowe płaskie wykonane z folii wielowarstwowej posiadającej zabarwienie w celu łatwej identyfikacji ewentualnych wad powstałych podczas zgrzewania. Wymagane wskaźniki kontrolne procesów sterylizacji parą wodną i formaldehydem wg PN -EN 868-5 długość rękawa 200 mb o szer.7,5 cm w szacunkowej ilości 7 rolek 2. j. wyżej - o szer 10 cm. w szacunkowej ilości 24 rolki 3. j. wyżej - o szer 15 cm. w szacunkowej ilości 15 rolek 4. j. wyżej - o szer 20 cm. w szacunkowej ilości 30 rolek 5. j. wyżej - o szer 25 cm. w szacunkowej ilości 17 rolek 6. j. wyżej - o szer 30 cm. w szacunkowej ilości 16 rolek 7. j. wyżej - o szer 35 cm. w szacunkowej ilości 4 rolki 8. j. wyżej - o szer 40 do 42 cm. w szacunkowej ilości 4 rolki 9. Rękawy papierowo-foliowe z fałdą wykonane z folii wielowarstwowej posiadającej zabarwienie w celu łatwej identyfikacji ewentualnych wad powstałych podczas zgrzewania. Wymagane wskaźniki kontrolne procesów sterylizacji parą wodną i formaldehydem wg PN -EN 868-5 długość rękawa 200 mb o szer 20 cm w szacunkowej ilości 5 rolek 10. j. wyżej - o szer 25 cm. w szacunkowej ilości 5 rolek 11. j. wyżej - o szer 30 cm. w szacunkowej ilości 5 rolek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.23.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - Testy biologiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biologiczne ampułkowe testy do kontroli procesu sterylizacji parą wodną w nadciśnieniu dla temperatur 121 stopni C i 134 stopnie C z odczytem po 48 godzinach wg EN 866 - 3 kompatybilne z inkubatorem Attest Steam Incubator 56 firmy 3 M w szacunkowej ilości 200 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 - Testy biologiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Biologiczne testy do kontroli procesu sterylizacji suchym gorącym powietrzem z odczytem po 7 dniach pakowane po 10 torebek foliowych .Każda torebka musi zawierać 4 krążki zawinięte w papierowe koperty wg PN EN 866-1-2000 w szacunkowej ilości 3 opakow. 2. Biologiczne testy do kontroli procesu niskotemperaturowej sterylizacji parowo - formaldehydowej / LTSF / z odczytem po 7 dniach wg PN EN 866 część 6 w szacunkowej ilości 200 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 - Wskaźniki chemiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wskaźnik wieloparametrowy do kontroli sterylizacji suchym gorącym powietrzem w temp. 160 stopni / 60 min, klasa D (1) wg PN-EN 867-1, klasa 4 (2) wg ISO 11140-1 w szacunkowej ilości 400 sztuk 2. Wskaźnik wieloparametrowy do kontroli sterylizacji parą wodną w temp 120 stopni C - 140 stopni C , liniowy, klasa D (1) wg PN-EN 867-1, klasa 4 (2) wg ISO 11140-1 w szacunkowej ilości 40 000 sztuk 3. Wskaźnik wieloparametrowy do kontroli niskotemperaturowej sterylizacji parowo - formaldehydowej , klasa D (1) wg PN-EN 867-1, klasa 4 (2) wg ISO 11140-1 w szacunkowej ilości 4 500 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 - Testy kontrolne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Test symulacyjny Bowie - Dick ( 134 stopnie C - 3,5 min. ) do kontroli pracy sterylizatorów, samoprzylepne, kompatybilne z przyrządem testowym procesu zgodnym z PN EN 867-4, składajacym się z plastikowej obudowy wewnatrz której znajduje się kwasoodporna rurka i kapsuła na zintegrowany test paskowy w szacunkowej ilości 500 sztuk 2. Zintegrowany test paskowy do kontroli wsadu w procesie sterylizacji parą wodną samoprzylepny , kompatybilny z przyrządem testowym składającym się z kapsuły i rurki ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego PN EN 867 - 5 w szacunkowej ilości 2 000 sztuk 3. Zintegrowany test paskowy do kontroli wsadu w procesie sterylizacji formaldehydem, samoprzylepny , kompatybilny z przyrządem testowym składającym się z kapsuły z tworzywa sztucznego i teflonowej rurki PN EN 867 - 5 w szacunkowej ilosci 250 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 - Etykiety do metkownicy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną kompatybilne z metkownicą trzyrzędową alfanumeryczną z zapisem informacji wzdluż przesuwu etykiet PN EN 867 - 2 w szacunkowej ilości 105 000 etykiet 2. Etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem sterylizacji formaldehydem kompatybilne z metkownicą trzyrzędową alfanumeryczną z zapisem informacji wzdluż przesuwu etykiet PN EN 867 - 2 w szacunkowej ilości 9 000 etykiet.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.13.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 - Plomba do pojemników sterylizacyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Uniwersalna plomba - etykieta zabezpieczająca do pojemników sterylizacyjnych ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną. Długość paska min. 7 cm w szacunkowej ilości 5 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 - Test kontrolny zgrzewu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test kontroli poprawności zgrzewu w zgrzewarkach rotacyjnych. Możliwość wykonania testu na dowolnym rękawie papierowo - foliowym w szacunkowej ilości 500 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.23.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12 - Testy kontroli skuteczności mycia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Test do kontroli skuteczności mycia z substancją wskaźnikową opartą o krew owczą z dodatkami, której skład odpowiada składowi krwi ludzkiej, kompatybilny z przyrzadem do kontroli skuteczności mycia dla narzędzi chirurgicznych oraz z przyrzadem do kontroli skuteczności mycia dla narzędzi do chirurgii małoinwazyjnej. PN EN ISO 15 883 w szacunkowej ilości 500 szt. 2. Test do kontroli procesu dezynfekcji termicznej w myjniach - dezynfektorach Parametry - 93 stopnie C - 10 min. 93 stopnie C. - 5 min. w szacunkowej ilości 1 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu, przy ul. Łużyckiej 12a
- Usługa całodobowego zabezpieczenia zdarzeń z udziałem zwierząt na terenie Gminy Bytom
- "Zakup sprzętu medycznego w postaci dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu."
- Zapewnienie miejsc noclegowych dla osób wykwaterowanych z zasobów mieszkaniowych Gminy Bytom i eksmitowanych
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Oddziału Neurologii
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 36 w Bytomiu na rok 2025
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów do procesów sterylizacji
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Dostawa wyrobów do diagnostyki dla ZZOZ w Wadowicach
- Sukcesywna dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyków i antymykotyków przez okres 36 miesięcy.
- Produkty lecznicze.
- odczynniki i materiały zużywalne do badan koagulologicznych do aparatu f-my BioMerieux oraz dzierżawą aparatu, odczynniki do badań hematologicznych z dzierżawą analizatora, rozruszniki serca, implanty twarzowo szczękowe, materiały medyczne, filmy do tomog
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.