eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzypsko WielkieZakupy inwestycyjne dla Zakładu Leczenia Uzależnień w Charcicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-07

Chrzypsko Wielkie: Zakupy inwestycyjne dla Zakładu Leczenia Uzależnień w Charcicach
Numer ogłoszenia: 235721 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Leczenia Uzależnień w Charcicach , Charcice 12, 64-412 Chrzypsko Wielkie, woj. wielkopolskie, tel. 061 2951129, faks 061 5951113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlucharcice.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakupy inwestycyjne dla Zakładu Leczenia Uzależnień w Charcicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy wraz z instalacją fabrycznie nowych sprzętów i urządzeń, z podziałem na 5 części zwane dalej Zadaniami nr 1 ÷ 5, tj.: - Zadanie nr 1, obejmuje dostawę urządzenia służącego do określania ilościowej zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu (alkomat) - 2 szt. - Zadanie nr 2, obejmuje dostawę: 1) Zestawu multimedialnego (tablica interaktywna, wskaźnik, projektor, komputer przenośny) - 3 kpl. 2) Telewizora 40 calowy - 2 szt. Zadanie nr 3, obejmuje dostawę urządzeń gastronomicznych: 1) Zestaw kociołków warzelnych przechylnych, parowych (pojemność 3 x 30 dm3) - 1 kpl. 2) Kocioł warzelny parowy (pojemność 150 dm3) - 2 szt. 3) Zmywarka kapturowa z funkcją wyparzania oraz pompą wspomagającą płukanie i automatycznym zmiękczaczem wody - 1 szt. 4) Szafa chłodniczo - mroźnicza (300 + 300 l) - 2 szt. 5) Szafa chłodnicza 1300 l ze stali nierdzewnej - 2 szt. 6) Patelnia uchylna nierdzewna na stelażu - 1 szt., 7) Kuchnia elektryczna z piekarnikiem elektrycznym + 2 płyty żeliwne - 1 szt. 8) Wilk do mięsa dwuzakresowy - 1 szt. 9) Obieraczka do ziemniaków 25kg - 1 szt. 10) Szatkownica i cutter i zestaw tarcz - 1 szt. Zadanie nr 4, obejmuje dostawę: 1) Urządzenia do odśnieżania - 1 szt., 2) Urządzenia (typu traktorek) z akcesoriami do utrzymania terenów zielonych - 1 szt. Zadanie nr 5, obejmuje dostawę odkurzacza przemysłowego - 1 szt. Szczegółowy opis, ilość i warunki dostawy dla każdego zadania określa załącznik nr 4 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 38.30.00.00-8, 32.32.20.00-6, 32.32.46.00-6, 42.99.91.00-6, 39.23.70.00-2, 16.31.11.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawcy wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w skutek: 1) zmiany wynagrodzenia określonego w § 4. ust. 1 umowy, w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT, 2) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku: a) okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, b) z przyczyn zależnych od Zamawiającego, c) z powodu działania siły wyższej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlucharcice.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, tj. w budynku administracyjnym przed bramą (Charcice 12, 64-412 Chrzypsko Wielkie).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Ofertę na wybrane Zadanie / Zadania należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w budynku administracyjnym przed bramą (Charcice 12, 64-412 Chrzypsko Wielkie).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1, obejmuje dostawę urządzenia służącego do określania ilościowej zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu (alkomat) - 2 szt. Szczegółowy opis, ilość i warunki dostawy dla każdego zadania określa załącznik nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2, obejmuje dostawę: 1) Zestawu multimedialnego (tablica interaktywna, wskaźnik, projektor, komputer przenośny) - 3 kpl. 2) Telewizora 40 calowy - 2 szt. Szczegółowy opis, ilość i warunki dostawy dla każdego zadania określa załącznik nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 32.32.46.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3, obejmuje dostawę urządzeń gastronomicznych: 1) Zestaw kociołków warzelnych przechylnych, parowych (pojemność 3 x 30 dm3) - 1 kpl. 2) Kocioł warzelny parowy (pojemność 150 dm3) - 2 szt. 3) Zmywarka kapturowa z funkcją wyparzania oraz pompą wspomagającą płukanie i automatycznym zmiękczaczem wody - 1 szt. 4) Szafa chłodniczo - mroźnicza (300 + 300 l) - 2 szt. 5) Szafa chłodnicza 1300 l ze stali nierdzewnej - 2 szt. 6) Patelnia uchylna nierdzewna na stelażu - 1 szt., 7) Kuchnia elektryczna z piekarnikiem elektrycznym + 2 płyty żeliwne - 1 szt. 8) Wilk do mięsa dwuzakresowy - 1 szt. 9) Obieraczka do ziemniaków 25kg - 1 szt. 10) Szatkownica i cutter i zestaw tarcz - 1 szt. Szczegółowy opis, ilość i warunki dostawy dla każdego zadania określa załącznik nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4, obejmuje dostawę: 1) Urządzenia do odśnieżania - 1 szt., 2) Urządzenia (typu traktorek) z akcesoriami do utrzymania terenów zielonych - 1 szt. Szczegółowy opis, ilość i warunki dostawy dla każdego zadania określa załącznik nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.23.70.00-2, 16.31.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5, obejmuje dostawę odkurzacza przemysłowego - 1 szt. Szczegółowy opis, ilość i warunki dostawy dla każdego zadania określa załącznik nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.91.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.