Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-03
Legnica: Dostawa kopert i materiałów biurowych w Oddziale ZUS Legnica.
Numer ogłoszenia: 235788 - 2010; data zamieszczenia: 03.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy , ul. Władysława Grabskiego 26, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8764243, faks 076 8764235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kopert i materiałów biurowych w Oddziale ZUS Legnica..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kopert i materiałów biurowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.25-3, 22.60.00.00-6, 22.85.10.00-0, 30.19.20.00-1, 44.42.42.00-0, 30.19.70.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy. 2) Formularz cenowy. 3) W przypadku złożenia oferty na zadanie nr 1 wzory kopert po 1-ej z każdego rodzaju (opatrzone firmową pieczęcią). 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 6) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w następujących okolicznościach: a) w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT, b) w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej definiowanej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia. Wykonawca może powołać się na zaistniałe siły wyższe gdy poinformuje Zamawiającego pisemnie w terminie 7 dni od jej zaistnienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 -
w Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych, pok. nr 125, piętro I..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2010 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 - w Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych, pok. nr 125, piętro I..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kopert..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kopert na potrzeby Oddziału ZUS w Legnicy w dwóch transzach 1) koperta biała z papieru offset z okienkiem, samoklejąca C-6 SK o wym. 114x162 mm, okienko w prawym dolnym rogu o wym. 45x90mm, gramatura 80g/m2 - 431.000 szt. 2) koperta biała z papieru offset bez okienka, samoklejąca C-6 SK o wym. 114x162 mm, gramatura 80g/m2 - 206.000 szt. 3) koperta biała z papieru offset z okienkiem DL SK o wym. 110x220 mm, okienko w prawym dolnym rogu o wym. 45x90 mm, gramatura 80g/m2 - 441.000 szt. 4) koperta brązowa z papieru gładkiego natron , samoklejąca z paskiem B-5 o wym. 176x250 mm, gramatura 90g/m2 - 187.000 szt. 5) koperta brązowa z papieru gładkiego natron, samoklejąca z paskiem B-4 o wym. 250x353 mm, gramatura 100g/m2, gab. B. - 70.500 szt. 6) koperta brązowa z papieru gładkiego natron, samoklejąca z paskiem C-3 o wym. 328x458 mm, gramatura 100g/m2 - 37.750 szt. 7) koperta brązowa z papieru gładkiego natron, samoklejąca z paskiem C-4 o wym. 229x324 mm, gramatura 90g/m2 - 62.000 szt. 8) koperta trójwymiarowa przestrzenna, minimum dwuwarstwowa - łączenie warstw na bocznej krawędzi koperty, biała, samoprzylepna, wzmacniana klapka zamykająca, posiadająca system zabezpieczający i informujący czy koperta była otwierana, wym. 300x460x40 mm, gramatura minimum 110g/m2 dla każdej warstwy - 9.700 szt. 9) koperta trójwymiarowa przestrzenna, minimum dwuwarstwowa - łączenie warstw na bocznej krawędzi koperty, biała, samoprzylepna, wzmacniana klapka zamykająca, posiadająca system zabezpieczający i informujący czy koperta była otwierana, wym. 255x390x40 mm, gramatura minimum 100g/m2 dla każdej warstwy - 12.800 szt. Wartość szcunkowa bez podatku VAT 90.708,00 zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa materiałów biurowych na potrzeby Oddziału ZUS w Legnicy 1) Cienkopis, tusz odporny na wysychanie, plastikowa końcówka oprawiona w metal, wentylowana skuwka, szerokość linii pisania 0,4mm, kolor: czarny, STABILO POINT 88 - równoważny - 30 szt. 2) Marker permanentny z końcówką okrągłą, kolor czarny - 100 szt. 3) Ołówek HB, wykonany z żywicy syntetycznej, super trwały niełamliwy grafit, doskonale się ostrzy, BIC - równoważny - 20 szt. 4) Klej w sztyfcie bezbarwny, bezwonny nie toksyczny, nie brudzący, zmywalny posiada 2-letni okres stosowania bez utraty właściwości, pojemność 22g, AMOS - równoważny - 5 szt. 5) Tusz do stempli gumowych i polimerowych, 25 ml, kolor: czerwony, NORIS - równoważny - 70 szt. 6) Segregator A-4/35, podwójnie okleinowany (na zewnątrz i wewnątrz), okleina poliolefiny, okleina polipropylenowa, dwa kółka (25 mm), dwustronna etykieta, kolor: czerwony, niebieski, zielony - 10 szt. 7) Skoroszyt papierowy biały A4, karton 275 g/m2 z nadrukiem - 500 szt. 8) Zeszyt A5 w kratkę, 60 kartek - 10 szt. 9) Rolka kasowa 57mm 30 m, op. 10 szt. - 4 op. 10) Skoroszyt plastikowy do segregatora, twardy wykonany z PCV o grubości 150?m (przód) oraz 160 ?m (tył), przednia okładka przezroczysta tylna kolorowa, A4, kolor: czerwony, niebieski, zielony , żółty, czarny, biały DONAU - równoważny - 50 szt. 11) Teczka plastikowa wiązana, twarda okładka A4, kolor: czerwony, żółty, niebieski, zielony, czarny, biały - 20 szt. 12) Dziurkacz do 25 kartek z ogranicznikiem formatu, wykonany z metalu - 3 szt. 13) Datownik samotuszujący, wysokość cyfr 4 mm, typu TRODAT 4810 ISO- równoważny - 5 szt. 14) Nożyczki z nierdzewnej, hartowanej stali, ergonomiczny uchwyt z tworzywa, całkowita długość 25,5cm - 5 szt. 15) Klips archiwizacyjny dwuczęściowy, wykonany z plastiku, 100 szt. w op. FELLOWES - równoważny - 1 op. 16) Taśma pakowa, jednostronnie klejąca, brązowa, o wymiarach 48 mm x 50 m - 10 szt. 17) Taśma biurowa przezroczysta, wytrzymała, silnie klejąca wymiary 19 mm x 33 m - 200 szt. 18) Gumka miękka syntetyczna chlebowa, o wymiarach 55 mm x 23 mm x 13 mm FACTIS S-20 - równoważna - 10 szt. 19) Zszywki 24/6, 1000 szt. w op., zszywają do 30 kartek, typu LEITZ - równoważny - 50 op. 20) Wąsy metalowe do skoroszytów, 100 szt. w op. - 30 op. 21) Blaszki metalowe do skoroszytów, 100 szt. w op. - 10 op. Wartość szacunkowa bez podatku VAT 1.244,97 zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.25-3, 22.60.00.00-6, 22.85.10.00-0, 30.19.20.00-1, 44.42.42.00-0, 30.19.70.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- DOSTAWY ŚWIEŻYCH WARZYW I OWOCÓW
- Usługa zakwaterowania wraz z wyżywieniem , wynajmem sal oraz obsługą techniczną podczas organizacji obchodów uroczystości w dniach od 8-10 października 2025
- "Rewitalizacja zabytkowego Parku Miejskiego w Legnicy - Etap 1, Ogród Francuski, podetap II - alejki w ogrodzie różanym"
- Usł. cateringowa-zimny bufet dla uczestników zajęć w proj. "Dolnośląski Program Stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów ścisłych i zagrożonych wykluczeniem społecznym"
- "Remont wiat przystankowych i przystanków na terenie miasta Legnicy."
- Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską oraz środków transportowych wraz z kierowcami na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
- "Dostawa pudeł, teczek, kopert bezkwasowych, opakowań systemu OMINI-BOX oraz transportowych" (BAG-31/25)
- Zamówienie na zakup materiałów biurowych.
- "Zakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno-biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby garnizonu Policji województwa lubuskiego"
- Dostawa artykułów biurowych i papieru do drukowania
- D/31/2025/A Sukcesywny zakup i dostawa papieru biurowego oraz materiałów biurowych na potrzeby jednostek UO, cz. 2 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych UO
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.