Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-03
Lublin: Dostawa zasilaczy awaryjnych do serwera oraz akcesoriów komputerowych, sprzętu komputerowego, serwerów
Numer ogłoszenia: 235812 - 2010; data zamieszczenia: 03.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Urząd Pracy w Lublinie , ul. Niecała 14, 20-080 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 466 5200, faks 081466 5201.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zasilaczy awaryjnych do serwera oraz akcesoriów komputerowych, sprzętu komputerowego, serwerów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I Zasilacze awaryjne do serwerów-2 sztuki, CZĘŚĆ II Akcesoria komputerowe, a) 2 kable do konsoli KVM ATEN KL-9108MA, b) 1 kabel do konsoli KVM ATEN KL-9108MA, c) Kabel linka UTP kat. 6 - 2 szpule po 305 m, d) Kable - przedłużacze monitorowe-30 sztuk, e) Wtyki RJ-45 do linki nieekranowanej - 200 sztuk, f) Osłonki na wtyczki RJ-45 - 200 sztuk, g) zewnętrzny napęd DVD-RW - 1 sztuka, h) standardowe etykiety przylepne, 6 sztuk CZĘŚĆ III Zestaw komputerowy (komputer standardowy + monitor) - ilość: 60 sztuk, CZĘŚĆ IV Zestaw komputerowy (komputer rozszerzony + monitor) - ilość: 5 sztuk, CZĘŚĆ V . Switch - urządzenie sieciowe - 1 sztuka,CZĘŚĆ VI Skanery A4 - 5 sztuk, CZĘŚĆ VII Przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe ESET NOD32 Business Edition-dla 200 użytkowników na 1 rok, CZĘŚĆ VIIIOprogramowanie do rysowania i tworzenia diagramów Microsoft Visio 2007 Standard lub równoważne - 1 sztuki (licencja + nośnik), CZĘŚĆ IX Laserowa drukarka kolorowa z zapasowymi tonerami: 1 sztuka, CZĘŚĆ X Notebook - 2 sztuki,CZĘŚĆ XI A. Stykowe karty kryptoprocesorowe - szt. 10, B. Czytniki kart chipowych nabiurkowy obsługujące interfejs stykowy kart chipowych - szt. 10, CZĘŚĆ XII Czytniki dowodów osobistych - szt. 5, CZĘŚĆ XIII Serwer kasetowy typu BLADE do obudowy HP BLADE C7000 (p/n 507019-B21), CZĘŚĆ XIV Pamięć RAM do serwerów HP BL460c G6 (p/n 507864-B21),CZĘŚĆ XV Zestaw komputerowy, CZĘŚĆ XVI Oprogramowanie, CZĘŚĆ XVII Laserowa drukarka kolorowa: 1 sztuka, CZĘŚĆ XVIII Zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe 32.52.10.00 - Kable telekomunikacyjne 30.23.31.50 - Napędy dysku optycznego 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.41.00 - Fusery 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 48.82.00.00 - Serwery 30.16.00.00 - Karty magnetyczne 30.23.33.00 - Czytniki kart inteligentnych 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące:9.1.1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wskazanych zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące: 9.1.2) posiadania wiedzy i doświadczenia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli: posiada wiedzę i doświadczenie. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wskazanych zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące: 9.1.3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli: dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wskazanych zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące: 9.1.3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli: dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wskazanych zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące: 9.1.4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli: znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku;Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wskazanych zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia 2. W przypadku ubiegania się wspólnie przez Wykonawców o udzielenie zamówienia:2.1. Zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.2 Oświadczenie wymagane w pkt III.4.2 winien złożyć każdy Wykonawca. 2.3 Oświadczenie określone w pkt III.4.1 oraz dokumenty wymagane w pkt III.6 pkt 1 mogą być złożone wspólnie przez wykonawców. 2.4 Wyżej wymienione dokumenty, wskazane w pkt III.4.2, winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.Pozostałe dokumenty winny być złożone w formie oryginału. 2.5 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. III.6.1, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 2.6 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mup.bip.lublin.eu w zakładce Zamówienia Publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Urząd Pracy w Lublinie ul. Niecała 14, 20-080 Lublin..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Urząd Pracy w Lublinie, ul. Niecała 14, pokój nr 13 (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Termin wykonania zamówienia na poszczególne części: CZĘŚĆ I, II, V, VI, VII, VIII, IX, X, XIV, XV, XVI, XVII zamówienia - w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy CZĘŚĆ III zamówienia - Przedmiot umowy zostanie dostarczony Zamawiającemu w trzech dostawach: I dostawa: zawierająca 20 zestawów komputerowych, ma nastąpić w terminie do 35 -40 dnia od dnia podpisania umowy,II dostawa zawierająca 20 zestawów komputerowych ma nastąpić w terminie 60 - 65 dniod dnia podpisania umowy. III dostawa zawierająca 20 zestawów komputerowych ma nastąpić w terminie do dnia 15 grudnia 2010 r. CZĘŚĆ IV, XIII, XVIII zamówienia - w terminie 40 dni od dnia podpisania umowy CZĘŚĆ XI, XII zamówienia - w terminie 20 dni od dnia podpisania umowy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa wyposażenia dla Lubelskiego Oddziału Okręgowego Polskiego Czerwonego Krzyża
- Usługa kompleksowego sprzątania domu studenckiego Broadway Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, ul. Dobrzańskiego 35.
- Oczyszczanie zimowe terenów Zamawiającego wraz z posypywaniem powierzchni środkami uszorstniającymi i solą oraz usuwaniem sopli i nawisów śnieżnych z dachów obiektów we władaniu Zamawiającego.
- Postępowanie na udzielanie świadczeń zdrowotnych przez perfuzjonistę oraz przez adepta perfuzjonisty w Oddziale Kardiochirurgii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Lublinie
- Dostawa mięsa, drobiu oraz wyrobów wędliniarskich na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
- Dostawa systemów pozycjonerów do ułożenia pacjenta na stole operacyjnym
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na części
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Łukasiewicz-PORT
- Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem do Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
- Zakup wraz z dostawą komputera przenośnego dla potrzeb jednostki AWF w Krakowie
- Dostawa sprzętu i oprogramowania odpowiedzialnego za cyberbezpieczeństwo w ramach projektu "Cyberbezpieczny Gogolin"
więcej: Fusery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.