Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-08
Tarnów: dostawa papieru toaletowego, ręczników i prześcieradeł papierowych, pojemników na ręczniki i papier toaletowy dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.
Numer ogłoszenia: 235815 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa papieru toaletowego, ręczników i prześcieradeł papierowych, pojemników na ręczniki i papier toaletowy dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES Nr I - ROLKA KUCHENNA PAPIEROWA ZAKRES Nr II- PAPIER TOALETOWY SZARYmały ZAKRES Nr III- PAPIER TOALETOWY SZARY duży ZAKRES Nr IV - WKŁADY RĘCZNIKOWE SZARE ZZ ZAKRES Nr V - WKŁADY RĘCZNIKOWE ZIELONE ZZ ZAKRES Nr VI - WKŁADY RĘCZNIKOWE BIAŁE ZZ ZAKRES Nr VII- RĘCZNIKI PAPIEROWE W ROLI ZAKRES Nr VIII- PRZEŚCIERADŁA PAPIEROWE W ROLI ZAKRES Nr IX- POJEMNIKI NA RĘCZNIKI SKŁADANE ZZ ZAKRES Nr X- POJEMNIKI NA PAPIER TOALETOWY duży.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2, 33.76.30.00-6, 39.51.44.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: -
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Przedłożenia do Zakresu I - VIII: dokumenty wystawione przez producenta, zawierające pieczęć producenta oraz pieczęć i podpis osoby wystawiającej dokument, potwierdzające wymagane parametry, kserokopię etykiety producenta znajdującą się na opakowaniu oferowanego produktu zgodna z kartą techniczną (dokumentem wystawionym przez producenta), Przedłożenia do Zakresu IX oraz X: Folder ulotka producenta z opisem parametrów i fotografią dozownika
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego. Jeżeli ofertę podpisuje osoba fizyczna celem weryfikacji należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy PZP
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana cen tylko w przypadku zmiany: zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Dział Logistyki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 10:00, miejsce: w SZPITALU WOJEWÓDZKIM IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNYM PUBLICZNY ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAKRES Nr I - ROLKA KUCHENNA PAPIEROWA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rolka kuchenna z tuleją , dwuwarstwowa, perforowana na całej szerokości listka, perforacja co 23 cm ( +/- 2 cm ) Długość papieru /wstęgi w rolce 15 mb (+/- 0,5 mb) ,szerokość wstęgi 23 cm, gramatura surowca minimum 2x 22g/m2, Ilość rolek w opakowaniu 2 WYMAGANE : dokument producenta potwierdzający gramaturę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAKRES Nr II- PAPIER TOALETOWY SZARY (mały).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier toaletowy z tulejką szary, I gat. jednowarstwowy , perforowany na całej szerokości listka co 25 cm., gofrowany., długość wstęgi 25 mb (+/- 1 mb), szerokość wstęgi 9 cm, wymiar tulei 3,5 cm, pakowane po 8 rolek. Gramatura minimum 40 g/m2 WYMAGANE : dokument producenta potwierdzający gramaturę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZAKRES Nr III- PAPIER TOALETOWY SZARY (duży).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier toaletowy szary jednowarstwowy, w rolce, perforowany na całej długości listka, przeznaczony do dozowników. Długość wstęgi 140 mb, szerokość wstęgi 9,2 -10 cm. Gramatura minimum 40 g/m2, średnica tulei 6 cm, średnica roli papieru O 185-190 mm WYMAGANE : dokument producenta potwierdzający gramaturę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZAKRES Nr IV - WKŁADY RĘCZNIKOWE SZARE ZZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłady ręcznikowe szare, jednowarstwowe, gofrowane, bez zapachu, gramatura min. 40g/m2, wymiar listka 23x25 cm, sposób złożenia w ZZ, łatwe wyjmowanie pojedynczych listków pakowane wyłącznie po 200 +- 5 listków w zgrzewie WYMAGANE dokument producenta potwierdzający gramaturę i opisane parametry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZAKRES Nr V - WKŁADY RĘCZNIKOWE ZIELONE ZZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłady ręcznikowe zielone, dwuwarstwowe, gofrowane, bez zapachu, gramatura minimum 2x20,7g/m2, wymiar listka 23x25 cm, sposób złożenia w ZZ, pakowane wyłącznie po 200+- 5 listków w zgrzewie. WYMAGANE : dokument producenta potwierdzający gramaturę i opisane parametry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZAKRES Nr VI - WKŁADY RĘCZNIKOWE BIAŁE ZZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłady ręcznikowe białe, dwuwarstwowe, wykonane z celulozy, bez zapachu, gramatura minimum 2x20,5gm2, wymiar listka 23x23 cm, sposób złożenia w ZZ, pakowane wyłącznie po 170 +- 5 listków w zgrzewie WYMAGANE : dokument producenta potwierdzający gramaturę i opisane parametry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZAKRES Nr VII- RĘCZNIKI PAPIEROWE W ROLI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczniki papierowe w rolce, bez zapachu, długość wstęgi min 160 m,dopuszczalna najkrótsza długość rolki 140 m po przeliczeniu żądanej ilości na 160 mrok, średnica rolki nie więcej niż 20 cm, wysokość rolki nie więcej niż 20 cm, gramatura minimum 40gm2. WYMAGANE : dokument producenta potwierdzający gramaturę i opisane parametry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZAKRES Nr VIII- PRZEŚCIERADŁA PAPIEROWE W ROLI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prześcieradła papierowe w roli, dwuwarstwowe, perforowane co 40-50 cm, szerokość roli 50 cm, gramatura 2x20g/m2, długość min 80 m (dopuszczalna długość rolki 50-100 m , po przeliczeniu żądanej ilości na 80 m/rok).WYMAGANE : dokument producenta potwierdzający gramaturę i opisane parametry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZAKRES Nr IX- POJEMNIKI NA RĘCZNIKI SKŁADANE ZZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik na ręczniki jednowarstwowe papierowe, składane w ZZ, pojemność do 500 listków, zaopatrzony w okienko umożliwiające kontrolę ilości ręczników w pojemniku, zamykany na kluczyk, kolor biały, do ręczników o wymiarach 23x25 cm. Winien być dołączony folder ulotka producenta z opisem parametrów i fotografią dozownika..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.44.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZAKRES Nr X- POJEMNIKI NA PAPIER TOALETOWY duży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na papier toaletowy o średnicy roli 19 cm, długość wstęgi 240 m i szerokości 10 cm , zamykany na kluczyk, w kolorze białym. Winien być dołączony folder ulotka producenta z opisem parametrów i fotografią dozownika..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.44.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów dwudaniowych dla Szkoły Podstawowej Nr 24 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Mikołaja Kopernika w Tarnowie, przy ul. Kopernika 5
- Dostawy leków i wyrobów medycznych (m.in. dializatu bezwapniowego, cytrynianu sodu i chlorku wapnia)
- Dostawy środków dezynfekcyjnych oraz preparatów do oczyszczania, nawilżania i wspomagania leczenia ran
- Sukcesywna dostawa opatrunków specjalistycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.
- Sukcesywna dostawa leków onkologicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych w okresie 02.01.2025 - 27.06.2025 z terenu miasta Tarnowa do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości i akcesoriów higienicznych dla jednostek obsługiwanych przez PCUW w Rawiczu w 2025 roku.
- Zakup i sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów higienicznych dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- "Dostawa środków higienicznych do NoOSG"
- Dostawa materiałów do procesów sterylizacji
- Dostawy środków do utrzymania czystości i higieny na potrzeby obiektów będących w zarządzie CSSG i W-MOSG
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
więcej: Ręczniki papierowe do rąk »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.