Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-03
Wrocław: Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej dla 16 projektów współfinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego w ramach Priorytetu 9 oraz dla projektu Budowa ścieżek rowerowych we Wrocławiu współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego w ramach Priorytetu 6..
Numer ogłoszenia: 235816 - 2010; data zamieszczenia: 03.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166798 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej dla 16 projektów współfinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego w ramach Priorytetu 9 oraz dla projektu Budowa ścieżek rowerowych we Wrocławiu współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego w ramach Priorytetu 6...
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 Poprawa jakości życia na obszarze wsparcia poprzez kompleksową rewitalizację wnętrza podwórzowego w obrębie ulic pl. Staszica, Chrobrego, św. Wincentego. Tablica pamiątkowa granitowa szt. 2 Ulotki informacyjne A5 szt. 500 Plakaty informacyjne A2 szt. 100 Plakaty informacyjne A1 szt. 19 Nośniki elektroniczne szt. 40 Konferencja prasowa szt. 2 Termin wykonania zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 31.05.2012 r. Zadanie nr 2 Poprawa jakości życia na obszarze wsparcia poprzez kompleksową rewitalizację budynku przy ul. Roosevelta 5a na cele kulturalne wraz z remontem wnętrza podwórzowego w obrębie ulic Słowiańska, Roosevelta, Jedności Narodowej Tablica pamiątkowa granitowa szt. 3 Tablica pamiątkowa pleksi szt. 1 Plakaty informacyjne A2 szt. 200 Plakaty informacyjne A1 szt. 25 Nośniki elektroniczne szt. 25 Konferencja prasowa szt. 2 Termin wykonania zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 31.05.2012 r. Zadanie nr 3 Poprawa jakości życia na obszarze wsparcia poprzez kompleksową rewitalizacje wnętrza podwórzowego w obrębie ulic Jagiellończyka, Niemcewicza, Słowiańska, Trzebnicka Tablica pamiątkowa granitowa szt. 2 Plakaty informacyjne A2 szt. 100 Plakaty informacyjne A1 szt. 19 Nośniki elektroniczne szt. 50 Konferencja prasowa szt. 2 Termin wykonania zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 31.05.2012 r. Zadanie nr 4 Poprawa jakości życia na obszarze wsparcia poprzez kompleksową rewitalizację wnętrza podwórzowego w obrębie ulic Paulińska, św. Macieja, Henryka Brodatego, Rydygiera Tablica pamiątkowa granitowa szt. 1 Ulotki informacyjne A5 szt. 500 Plakaty informacyjne A2 szt. 200 Plakaty informacyjne A1 szt. 25 Nośniki elektroniczne szt. 40 Konferencja prasowa szt. 2 Termin wykonania zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 31.05.2012 r. Zadanie nr 5 Poprawa jakości życia na obszarze wsparcia poprzez kompleksową rewitalizację budynku przy ul. Jagiellończyka10a na cele kulturalne wraz z remontem wnętrza podwórzowego w obrębie ulic św. Wincentego, Bolesława Chrobrego, Jagiellończyka, Rydygiera Tablica pamiątkowa granitowa szt. 1 Tablica pamiątkowa pleksi szt. 1 Ulotki informacyjne A5 szt. 500 Plakaty informacyjne A2 szt. 100 Plakaty informacyjne A1 szt. 25 Nośniki elektroniczne szt. 40 Konferencja prasowa szt. 2 Termin wykonania zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 31.05.2012 r. Zadanie nr 6 Poprawa jakości życia na obszarze wsparcia poprzez kompleksową rewitalizacje wnętrza podwórzowego w obrębie ulic Rydygiera, Bolesława Chrobrego, Jagiellończyka, Paulińska Tablica pamiątkowa granitowa szt. 2 Ulotki informacyjne A5 szt. 500 Plakaty informacyjne A2 szt. 100 Plakaty informacyjne A1 szt. 19 Nośniki elektroniczne szt. 40 Konferencja prasowa szt. 2 Termin wykonania zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 31.05.2012 r. Zadanie nr 7 Utworzenie lokalnego Centrum Rozwoju Zawodowego. Tablica pamiątkowa pleksi szt. 2 Ulotki informacyjne A5 szt. 500 Plakaty informacyjne A2 szt. 200 Plakaty informacyjne A1 szt. 25 Nośniki elektroniczne szt. 40 Konferencja prasowa szt. 2 Termin wykonania zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 31.05.2012 r. Zadanie nr 8 Kreacja Nadodrzańskiego Centrum Wsparcia jako kluczowego elementu infrastruktury służącej społeczności lokalnej i podopiecznym MOPS - rewitalizacja budynków przy ul. Rydygiera we Wrocławiu Tablica pamiątkowa pleksi szt. 1 Ulotki informacyjne A5 szt. 500 Plakaty informacyjne A2 szt. 100 Naklejki informacyjne szt. 200 Nośniki elektroniczne szt. 10 Konferencja prasowa szt. 2 Termin wykonania zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 30.06.2012 r. Zadanie nr 9 Budowa monitoringu prewencyjnego jako elementu polityki poprawy bezpieczeństwa na Obszaru Wsparcia Tablica pamiątkowa pleksi szt. 1 Ulotki informacyjne A5 szt. 1500 Plakaty informacyjne A2 szt. 300 Plakaty informacyjne A1 szt. 50 Konferencja prasowa szt. 1 Termin wykonania zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 28.02.2011 r. Zadanie nr 10 Remont i modernizacja infrastruktury przestrzeni publicznej służącej ogółowi mieszkańców Obszaru Wsparcia - przebudowa Parku Staszica Tablica pamiątkowa granitowa szt.2 Ulotki informacyjne A5 szt. 500 Plakaty informacyjne A2 szt. 100 Plakaty informacyjne A1 szt. 19 Nośniki elektroniczne szt. 40 Konferencja prasowa szt. 2 Termin wykonania zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 30.06.2012r. Zadanie nr 11 Remont i modernizacja infrastruktury przestrzeni publicznej służącej ogółowi mieszkańców Obszaru Wsparcia - przebudowa zieleńca przy ul. Pomorskiej - Kaszubskiej Tablica pamiątkowa granitowa szt.2 Ulotki informacyjne A5 szt. 500 Plakaty informacyjne A2 szt. 100 Plakaty informacyjne A1 szt. 19 Nośniki elektroniczne szt. 40 Konferencja prasowa szt. 2 Termin wykonania zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 30.11.2012 r. Zadanie nr 12 Remont i modernizacja infrastruktury przestrzeni publicznej służącej ogółowi mieszkańców Obszaru Wsparcia - przebudowa zieleńca przy placu Strzeleckim Tablica pamiątkowa granitowa szt. 2 Ulotki informacyjne A5 szt. 500 Plakaty informacyjne A2 szt. 100 Plakaty informacyjne A1 szt. 19 Nośniki elektroniczne szt. 40 Konferencja prasowa szt. 2 Termin wykonania zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 30.11.2012r. Zadanie nr 13 Modernizacja zespołu budynków Liceum Ogólnokształcącego Nr 1 przy ul.Poniatowskiego 9 we Wrocławiu- Etap II Tablica pamiątkowa pleksi szt. 2 Plakaty informacyjne A2 szt. 200 Plakaty informacyjne A1 szt. 25 Nośniki elektroniczne szt.50 Konferencja prasowa szt. 2 Termin wykonania zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 30.06.2012r. Zadanie nr 14 Modernizacja zespołu budynków Liceum Ogólnokształcącego Nr 1 przy ul. Poniatowskiego 9 we Wrocławiu- Etap I Tablica pamiątkowa pleksi szt. 1 Plakaty informacyjne A2 szt. 200 Nośniki elektroniczne szt. 45 Termin wykonania zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 15.07.2010r. Zadanie nr 15 Modernizacja budynku Gimnazjum Nr 15 przy ul. Jedności Narodowej 117 we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenów na cele rekreacyjno-sportowe - II etap Tablica pamiątkowa pleksi szt. 1 Ulotki informacyjne A5 szt. 2000 Plakaty informacyjne A2 szt. 200 Plakaty informacyjne A1 szt. 25 Nośniki elektroniczne szt. 40 Konferencja prasowa szt. 2 Termin wykonania zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 31.05.2012 r. Zadanie nr 16 Modernizacja budynku Gimnazjum Nr 15 przy ul. Jedności Narodowej 117 we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenów na cele rekreacyjno-sportowe - I etap Tablica pamiątkowa pleksi szt. 1 Plakaty informacyjne A2 szt. 200 Plakaty informacyjne A1 szt. 20 Nośniki elektroniczne szt. 33 Termin wykonania zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 15.07.2010r. Zadanie nr 17 Budowa ścieżek rowerowych we Wrocławiu Ulotki informacyjne A5 szt.1200 Breloki odblaskowe szt. 1200 Opaski odblaskowe samozaciskowe szt.200 Kubki ceramiczne szt. 200 Zestaw narzędzi do naprawy usterek rowerowych szt.100 Długopisy szt. 500 Mini mapy szt.130 Termin wykonania zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 31.10.2010r. Zamawiający przewiduje zorganizowanie 2 konferencji prasowych - wspólnie dla 14 projektów na 100 osób każda. Należy pamiętać, że koszty wspólne (zaproszenia, catering oraz dokumentacja zdjęciowa i cyfrowa) zorganizowania 1 konferencji należy podzielić na 14 projektów, a nie mnożyć. Dla wszystkich 14 projektów ma być 100 zaproszeń, jeden catering i jedna dokumentacja (dla każdego projektu osobno na płycie DVD). Zamawiający zapewnia również pomieszczenie w którym odbędzie się konferencja prasowa...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego w ramach Priorytetu 9 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta), Działania 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców oraz dla projektu Budowa ścieżek rowerowych we Wrocławiu współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego w ramach Priorytetu 6.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
duplikat FORMIND S C WITOLD DOMANIK MACIEJ LEŚNIK
jakie przetargi wygrała firma
duplikat FORMIND S C WITOLD DOMANIK MACIEJ LEŚNIK
- FORMIND S.C. D. Domanik, M. Leśnik, pl. Osiedlowy 2/63, 41-506 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 168966,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 186991,97
Oferta z najniższą ceną: 186991,97 / Oferta z najwyższą ceną: 243954,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wrocławskiego Centrum Integracji
- Dostawa naturalnej wody mineralnej dla jednostek i komórek organizacyjnych Policji woj. dolnośląskiego.
- Usługa serwisowa na przegląd, naprawę i dostawę części eksploatacyjnych do systemu poczty pneumatycznej firmy Sumetzberger w USK we Wrocławiu
- SZP/242-096/2025_Naprawa i serwis systemów Helios i Hyperion do cytometrii masowej na potrzeby Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Stwierdzenie zgonu i jego przyczyny w miejscu publicznym albo niepublicznym na terenie miasta Wrocławia, zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych.
- Sukcesywna dostawa lodów, ciast i ciastek mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach za podziałem na 3 Zadania:
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.