To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-12
Rędziny: Świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, powstałych na terenie Gminy Rędziny
Numer ogłoszenia: 235875 - 2014; data zamieszczenia: 12.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 225981 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Wolności 87, 42-242 Rędziny, woj. śląskie, tel. 034 3279014, faks 034 3279085.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, powstałych na terenie Gminy Rędziny.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, powstałych na terenie Gminy Rędziny. Przedmiotem umowy jest świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, powstałych na terenie Gminy Rędziny. Ilość odpadów w okresie realizacji umowy szacuje się na: -ilość odpadów zmieszanych 1000 Mg -ilość odpadów segregowanych 200 Mg.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PZOM STRACH SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PZOM STRACH SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- PRYWATNY ZAKŁAD OCZYSZCZANIA MIASTA sp.z o.o., ul. Przemysłowa 7, 42-274 KONOPISKA, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 407962,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 407962,96
Oferta z najniższą ceną: 407962,96 / Oferta z najwyższą ceną: 407962,96
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
1. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 2. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający zamierza udzielić zamówienia z wolnej ręki (zamówienia uzupełniającego) z uwagi na spełnienie przesłanek wynikających z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienia uzupełniające do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień - usług zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w sprawie zamówienia podstawowego. Umowa na realizację zamówienia podstawowego została zawarta na sukcesywną realizację przedmiotu zamówienia od dnia 09.08.2013r. do dnia 08.08.2015r. Całkowita maksymalna wartość zobowiązania Zamawiającego, wynikającego z umowy podstawowej, wynosiła 1 125 518,00 zł. W związku z tym, iż w trakcie realizacji przedmiotu umowy zamówienia podstawowego, w zdecydowanej większości zbierane i zagospodarowywane są odpady zmieszane a cena odbioru i zagospodarowania 1 tony tychże odpadów jest bardzo wysoka w stosunku do ceny odbioru i zagospodarowania odpadów segregowanych, maksymalna kwota wartości umowy na odpady zmieszane wyczerpała się wcześniej niżeli zakładano. Powyższa sytuacja nie wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Usługi uzupełniające nie były obiektywnie możliwe do przewidzenia wcześniej przez Zamawiającego. Rodzaj usług na usługi uzupełniające jest zgodny z umową podstawową i posiada te same nazwy i kody CPV określone we wspólnym słowniku zamówień jak zamówienie podstawowe. W związku z tym Zamawiający zamierza udzielić, po negocjacjach, zamówienia uzupełniającego na odbiór i zagospodarowanie zmieszanych oraz segregowanych odpadów komunalnych dla Wykonawcy realizującego zamówienie podstawowe: PRYWATNY ZAKŁAD OCZYSZCZANIA MIASTA SP. Z O.O. UL. PRZEMYSŁOWA 7, 42-274 KONOPISKA. Data rozpoczęcia realizacji umowy o zamówienie uzupełniające: realizacja umowy rozpocznie się w dniu następującym po dniu, w którym nastąpi wyczerpanie maksymalnej wartości umowy podstawowej tj. 1 125 518,00 zł. Data zakończenia realizacji umowy o zamówienie uzupełniające: umowa będzie realizowana sukcesywnie do dnia 08.07.2015r. lub do wyczerpania całkowitej wartości zobowiązania Zamawiającego brutto z tytułu realizacji zamówienia uzupełniającego, jeżeli taki fakt zaistnieje przed upływem terminu 08.07.2015r. Wartość zamówienia uzupełniającego została określona na kwotę 440 600,00 brutto - co nie przekracza 50 % wartości umowy podstawowej brutto.
INNE PRZETARGI RĘDZINY
więcej: przetargi RĘDZINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KONSERWACJA ROWÓW ODWADNIAJĄCYCH I MELIORACYJNYCH, WYKOSZENIE NAWIERZCHNI DARNIOWYCH ORAZ ZEBRANIE WYKOSZONEJ TRAWY
- Dostawa kontenerów KP-7 dla 33. BLTr w Powidzu
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica)
- SVA/4620-105/2025: Zagospodarowanie odpadów budowlanych z terenu budowy zad. 43445.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.