eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RędzinyŚwiadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, powstałych na terenie Gminy Rędziny

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-12

Rędziny: Świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, powstałych na terenie Gminy Rędziny
Numer ogłoszenia: 235875 - 2014; data zamieszczenia: 12.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 225981 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Wolności 87, 42-242 Rędziny, woj. śląskie, tel. 034 3279014, faks 034 3279085.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, powstałych na terenie Gminy Rędziny.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, powstałych na terenie Gminy Rędziny. Przedmiotem umowy jest świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, powstałych na terenie Gminy Rędziny. Ilość odpadów w okresie realizacji umowy szacuje się na: -ilość odpadów zmieszanych 1000 Mg -ilość odpadów segregowanych 200 Mg.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRYWATNY ZAKŁAD OCZYSZCZANIA MIASTA sp.z o.o., ul. Przemysłowa 7, 42-274 KONOPISKA, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 407962,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 407962,96

  • Oferta z najniższą ceną: 407962,96 / Oferta z najwyższą ceną: 407962,96

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    1. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 2. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający zamierza udzielić zamówienia z wolnej ręki (zamówienia uzupełniającego) z uwagi na spełnienie przesłanek wynikających z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienia uzupełniające do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień - usług zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w sprawie zamówienia podstawowego. Umowa na realizację zamówienia podstawowego została zawarta na sukcesywną realizację przedmiotu zamówienia od dnia 09.08.2013r. do dnia 08.08.2015r. Całkowita maksymalna wartość zobowiązania Zamawiającego, wynikającego z umowy podstawowej, wynosiła 1 125 518,00 zł. W związku z tym, iż w trakcie realizacji przedmiotu umowy zamówienia podstawowego, w zdecydowanej większości zbierane i zagospodarowywane są odpady zmieszane a cena odbioru i zagospodarowania 1 tony tychże odpadów jest bardzo wysoka w stosunku do ceny odbioru i zagospodarowania odpadów segregowanych, maksymalna kwota wartości umowy na odpady zmieszane wyczerpała się wcześniej niżeli zakładano. Powyższa sytuacja nie wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Usługi uzupełniające nie były obiektywnie możliwe do przewidzenia wcześniej przez Zamawiającego. Rodzaj usług na usługi uzupełniające jest zgodny z umową podstawową i posiada te same nazwy i kody CPV określone we wspólnym słowniku zamówień jak zamówienie podstawowe. W związku z tym Zamawiający zamierza udzielić, po negocjacjach, zamówienia uzupełniającego na odbiór i zagospodarowanie zmieszanych oraz segregowanych odpadów komunalnych dla Wykonawcy realizującego zamówienie podstawowe: PRYWATNY ZAKŁAD OCZYSZCZANIA MIASTA SP. Z O.O. UL. PRZEMYSŁOWA 7, 42-274 KONOPISKA. Data rozpoczęcia realizacji umowy o zamówienie uzupełniające: realizacja umowy rozpocznie się w dniu następującym po dniu, w którym nastąpi wyczerpanie maksymalnej wartości umowy podstawowej tj. 1 125 518,00 zł. Data zakończenia realizacji umowy o zamówienie uzupełniające: umowa będzie realizowana sukcesywnie do dnia 08.07.2015r. lub do wyczerpania całkowitej wartości zobowiązania Zamawiającego brutto z tytułu realizacji zamówienia uzupełniającego, jeżeli taki fakt zaistnieje przed upływem terminu 08.07.2015r. Wartość zamówienia uzupełniającego została określona na kwotę 440 600,00 brutto - co nie przekracza 50 % wartości umowy podstawowej brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.