To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-10-21
Kraków: Przygotowanie do druku i druk plakatów dla Urzędu Miasta Krakowa w 2008 r.
Numer ogłoszenia: 235880 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 52911 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, pl. Wszystkich Świętych 3-4, Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, fax 012 6161217.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie do druku i druk plakatów dla Urzędu Miasta Krakowa w 2008 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przygotowanie do druku i druk plakatów dla Urzędu Miasta Krakowa w 2008 r. Część 1 - plakaty dla Biura ds. Ochrony Zdrowia; Część 2 - plakaty dla Biura ds. Turystyki; Część 3 - plakaty dla Biura Infrastruktury Miasta; Część 4 - plakaty dla Kancelarii Prezydenta; Część 5 - plakaty typu citylight dla Wydziału Spraw Społecznych; Część 6 - plakaty dla Wydziału Spraw Społecznych; Część 7 - plakaty dla Wydziału Kształtowania Środowiska..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.19.00.00 - 78.19.00.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 18769.36 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: plakaty dla Biura ds. Ochrony Zdrowia;
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DjaF Jakub Furyk, ul. Kmietowicza 1/1, 30-092 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8374,18
- Oferta z najniższą ceną: 8374,18 oferta z najwyższą ceną: 12890
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: plakaty dla Biura ds. Turystyki;
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Czerny Marian Firma Prywatna GREG, Ul. Wrocławska 10, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1230
- Oferta z najniższą ceną: 1230 oferta z najwyższą ceną: 1960
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: plakaty dla Biura Infrastruktury Miasta;
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Czerny Marian Firma Prywatna GREG, Ul. Wrocławska 10, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1580
- Oferta z najniższą ceną: 1580 oferta z najwyższą ceną: 2840
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: plakaty dla Kancelarii Prezydenta;
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Czerny Marian Firma Prywatna GREG, Ul. Wrocławska 10, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4729,18
- Oferta z najniższą ceną: 4729,18 oferta z najwyższą ceną: 7536
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: plakaty typu citylight dla Wydziału Spraw Społecznych;
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Postępowanie w części 5 zostało unieważnione., ---, ---, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: ---
- Oferta z najniższą ceną: --- oferta z najwyższą ceną: ---
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: plakaty dla Wydziału Spraw Społecznych;
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Postępowanie w części 6 zostało unieważnione., ---, ---, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: ---
- Oferta z najniższą ceną: --- oferta z najwyższą ceną: ---
- Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: plakaty dla Wydziału Kształtowania Środowiska.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DjaF Jakub Furyk, ul. Kmietowicza 1/1, 30-092 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2856
- Oferta z najniższą ceną: 2856 oferta z najwyższą ceną: 4320
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.