eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśldostawa drobnego sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-03

Przemyśl: dostawa drobnego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 235906 - 2010; data zamieszczenia: 03.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6775065, faks 16 6775064.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa drobnego sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Strzykawki - 9 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; 2. Strzykawki do podawania leków światłoczułych - 1 pozycja asortymentowa - 1500 szt.; 3. Strzykawki 2 - częściowe - 2 poz. asortymentowe w różnych ilościach; 4. Strzykawki do podawania emulsji tłuszczowych - 2 poz. asortymentowe w różnych ilościach; 5. Strzykawki 3 częściowe do podawania leków i kontrastów - 2 poz. asortymentowe w różnych ilościach; 6. Igły jednorazowego użytku - 9 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; 7. Igły motylki - 3 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; 8. Igły do nakłuć mostka - 1 pozycja asortymentowa - 34 szt.; 9. Igły biopsyjne 1 pozycja asortymentowa - 210 szt.; 10. Cewniki - 40 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; 11. Cewniki do karmienia - 7 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; 12. Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych - 7 poz. asortymentowych w różnych ilościach; 13. Cewniki Foleya - silikonowe - 5 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; 14. Kanki doodbytnicze - 5 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; 15. Dreny do jamy otrzewnowej - 7 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; 16. Katetery i dreny do drenażu klatki piersiowej i odsysania pola operacyjnego - 7 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; 17. Butelki i dreny Redona - 9 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; 18. Katetery do embolektomii i przepłukiwania naczyń - 12 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; 19. Przyrządy do przetaczania płynów i krwi - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; 20. Przyrządy do szybkiego przetaczania - 1 pozycja asortymentowa - 170 szt.; 21. Przedłużacze - 8 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; 22. Sonda moczowodowa - 6 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; 23. Worki do odbarczenia treści z żołądka - 1 pozycja asortymentowa - 510 szt.; 24. Wkłady do strzykawki automatycznej - 1 pozycja asortymentowa - 12 opakowań po 50 szt. w 1 opakowaniu; 25. Zestawy do drenażu górnych dróg moczowych - 6 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; 26. Bezpieczne kaniule - 3 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; 27. Kraniki trójdrożne - 3 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; 28. Filtry do przetoczeń płynów - 2 pozycje asortymentowe po 400 szt.; 29. Wzierniki ginekologiczne - jednorazowe - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; 30. Igły do portów - 1 pozycja asortymentowa - 30 szt.; 31. Szczoteczki do cytologii - 1 pozycja asortymentowa - 400 szt.; 32. Zestaw dwuigłowy - 1 pozycja asortymentowa - 10 szt.; 33. Zgłębniki dwunastnicze i żołądkowe - 11 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; 34. Zestaw do drenażu dróg żółciowych - 1 pozycja asortymentowa - 10 szt.; 35. Zestaw do drenażu - 1 pozycja asortymentowa - 80 szt.; 36. Linie do pomiaru gazów anestetycznych - 1 pozycja asortymentowa - 500 szt.; 37. Kuwety z tworzywa sztucznego - 5 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; 38. Reduktor, butelki do reduktora - 6 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; 39. Strzykawki do podawania emulsji tłuszczowych - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; 40. Worki do odbarczenia treści z żołądka - 1 pozycja asortymentowa - 510 szt.; 41. Cewnik anorektalny - 1 pozycja asortymentowa - 250 szt.; 42. Worki kolostomijne i ileostomijne - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 42.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z niżej wym. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Zgłoszenie lub wpis do rejestru wyrobów medycznych - dla oferowanych przedmiotów zamówienia wg zadań: 1 do 42 - w przypadkach wymaganych prawem - w przypadku nie dołączenia tego dokumentu do oferty, należy dołączyć oświadczenie wykonawcy uzasadniające jego brak; 2. Deklarację zgodności na wszystkie wyroby medyczne na które wykonawca składa ofertę - zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych na podstawie art. 5 pkt.1 - do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE (Dz. U nr 93 z 2004 r. poz. 896 z późn. zm.); 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą również oryginalne katalogi producenta na przedmiot zamówienia - zadania na które składa ofertę - NIE dopuszcza się katalogów w obcym języku. Dostarczone dokumenty - wyżej wymienione - należy opisać którego zadania i pozycji w zadaniu dotyczą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu - Dział Zamówień Publicznych ; ul. Monte Cassino 18 (budynek D, pok.nr 225) ; 37-700 Przemyśl ; woj. podkarpackie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2010 godzina 10:45, miejsce: siedziba zamawiającego - biuro podawcze - budynek D, pok. nr 226.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.