eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA BUDYNKU MIEJSKIEGO DOMU KULTURY KOSZUTKA FILIA DĄB PRZY UL. KRZYŻOWEJ 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-08

Katowice: DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA BUDYNKU MIEJSKIEGO DOMU KULTURY KOSZUTKA FILIA DĄB PRZY UL. KRZYŻOWEJ 1
Numer ogłoszenia: 235913 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice , ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2593302, faks 32 2593303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA BUDYNKU MIEJSKIEGO DOMU KULTURY KOSZUTKA FILIA DĄB PRZY UL. KRZYŻOWEJ 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA BUDYNKU MIEJSKIEGO DOMU KULTURY KOSZUTKA FILIA DĄB PRZY UL. KRZYŻOWEJ 1 W KATOWICACH Część I. Dostawa i montaż instrumentów : fortepianu i pianina Szacunkowa wartość zamówienia netto: 88 617,89 pln Część II Dostawa i montaż: sprzętu AGD i elementów wyposażenia.( m.in. kasa fiskalna, telefony, sztalugi , gabloty, itp.) Dostawa naczyń kuchennych . Szacunkowa wartość zamówienia netto: 84 552,85 pln Część III Dostawa i montaż karniszy oraz dostawa zasłon Szacunkowa wartość zamówienia netto: 137 800,- pln Część IV. Dostawa i montaż instrumentów i akcesoriów muzycznych Szacunkowa wartość zamówienia netto: 10 458,54 pln.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1, 39.71.10.00-9, 44.11.58.10-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują dostawy w zakresie : Dla części I zamówienia - w zakresie dostawy - dwie dostawy fortepianu klasycznego o wartości min. 100.000 zł w okresie ostatnich 3 lat. Dla części II i IV - zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku . Dla części III- w zakresie dostawy i montażu karniszy sterowanych elektrycznie Uwaga - jeżeli wymagane wartości inwestycji w ramach w/w doświadczenia wyrażone będą w innej walucie niż PLN Wykonawca dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa kształtuje się w wysokości dla części I - 80.000,- PLN dla części II - 100.000,- PLN dla części III - 60.000,- PLN dla części IV - zamawiający nie wyznacza warunku W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej części zamówienie winien wykazać się sytuacja finansową odpowiadającej sumie kwot wskazanych wyżej dla części na które składa ofertę . Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie wykazania się wymaganym doświadczeniem dla każdej części na którą składa ofertę wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga 1 - Dowodami, o których mowa wyżej, są: a) poświadczenie z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w punkcie a c) W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa wyżej , zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ppkt a lub b niniejszej Uwagi. Uwaga 2 - w okresie do 20 lutego 2014 w miejsce poświadczeń, o których mowa wyżej wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług.;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Część I Dostawa i montaż instrumentów: fortepianu i pianina : a) opisy lub fotografie produktów , które maja zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego. Opisem produktu mogą być w szczególności karty katalogowe. Zamawiający za równoważne pod względem: wykonawczym i funkcjonalnym rozumie tak wykonane instrumenty , które umożliwią na etapie ich eksploatacji osiągniecie zakładanych walorów artystycznych w trakcie wykonywania utworów muzycznych. Zamawiający za równoważne pod względem technicznym i użytkowym rozumie tak wykonane instrumenty i akcesoria, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia instrumenty i akcesoria. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą : - opisów np. w formie katalogu lub - fotografii np. w formie katalogu b) zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; Część II Dostawa i montaż sprzętu AGD, elementów wyposażenia ( m.in. kasa fiskalna, sztalugi , gabloty, itp.) dostawa naczyń kuchennych a) opisy lub fotografie produktów , które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego. Opisem produktu mogą być w szczególności karty katalogowe. Zamawiający za równoważne pod względem technicznym i użytkowym rozumie tak wykonane elementy wyposażenia, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia . W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą : opisów np. w formie katalogu , lub - fotografii np. w formie katalogu b) zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; Część III Dostawa i montaż karniszy oraz dostawa zasłon a) próbki, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego. Zamawiający wymaga przedstawienia próbek tkanin . Próbki mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do których zasłon są dedykowane. Wymagane wymiary próbek: min 15 max 20 cm x min. 15 max 20 cm. b) zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; Część IV Dostawa i montaż instrumentów i akcesoriów muzycznych a) opisy lub fotografie produktów , które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego. Opisem produktu mogą być w szczególności karty katalogowe. Zamawiający za równoważne pod względem: wykonawczym i funkcjonalnym rozumie tak wykonane instrumenty , które umożliwią na etapie ich eksploatacji osiągniecie zakładanych walorów artystycznych w trakcie wykonywania utworów muzycznych Zamawiający za równoważne pod względem technicznym i użytkowym rozumie tak wykonane instrumenty i akcesoria, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia instrumenty i akcesoria. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą : - opisów np. w formie katalogu, lub - fotografii np. w formie katalogu b) zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; Uwaga Wykonawca zamiast zaświadczeń, o których mowa w ppkt. b w każdej z części może złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. - Wykonawca zamiast zaświadczeń, o których mowa w ppkt. b w każdej z części może złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

I. Ofertę na formularzu oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, II. Kalkulację ceny ofertowej - sporządzoną na podstawie załącznika nr 6 do SIWZ. III. Oferty wspólne 1) W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia będzie oceniana łącznie, co oznacza, że w szczególności w zakresie posiadanych środków - zsumowaniu będą podlegały środki finansowe, którymi dysponują Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których wysokość łącznie nie będzie niższa niż określona w pkt III.3.5)ogłoszenia lub których zdolność kredytowa będzie nie mniejsza niż określona w pkt III.3.5) ogłoszenia. 4) W przypadku, gdy Wykonawcą wspólnie ubiegającym się o zamówienie jest konsorcjum w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego Wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w pkt III.4.2)ogłoszenia oraz pkt III.4.3 ogłoszenia (o ile dotyczy) należy przedstawić dla każdego z partnerów konsorcjum osobno. 5) W przypadku, gdy Wykonawcą wspólnie ubiegającym się o zamówienie jest spółka cywilna, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego Wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w pkt III.4.2 ogłoszenia a także III.4.3 ogłoszenia (o ile dotyczy) należy przedstawić dla każdego ze wspólników spółki osobno, z tym że: - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego należy przedstawić osobno dla spółki w zakresie podatku VAT i osobno dla wspólników w zakresie podatku dochodowego, - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS należy przedstawić osobno dla wspólników spółki oraz w przypadku, gdy spółka cywilna zobowiązana jest do odprowadzania składki ZUS - również dla spółki. 6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaz usług, o którym mowa w pkt III.4.1 ogłoszenia składają w/w Wykonawcy wspólnie. 7) Dokumenty, dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej określone w pkt III.4.4. ogłoszenia wraz z ofertą winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. IV.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. V. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga załączenia do oferty dokumentów dotyczących w szczególności: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonaniu zamówienia; - charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie ze wzorem umowy -załącznik nr 8,8a do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji ul. Warszawska 4, 40-006 Katowice pok. 472, koszt SIWZ - 7,38 pln.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2013 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji ul. Warszawska 4 Katowice 40-098 pok. 364.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pzp. II. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, polegające na zmniejszeniu ilości dostaw/ usług w zależności od potrzeb Zamawiającego, maksymalnie o 30 % w stosunku do każdej z części zamówienia. Ilości wskazane w załączniku nr 7 a-d do specyfikacji są wielkościami planowanymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w tabeli (zał. nr 7a-d ). Jednocześnie zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 70% ceny każdej części podanej w formularzu ofertowym..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż instrumentów : fortepianu i pianina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wykonania tej części zamówienia wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i zamontowania wraz z dostrojeniem : fortepianu i pianina . Dostarczone produkty winny posiadać certyfikaty bezpieczeństwa oraz dokumenty wymagane przez prawo potwierdzające dopuszczenie tych produktów do używania na terenie Polski i UE ( certyfikat CE ), dokumenty potwierdzające spełnienie norm ( atesty , certyfikaty) wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1, 37.31.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż :sprzętu AGD, elementów wyposażenia ( m.in. kasa fiskalna, telefony, sztalugi , gabloty, itp.)oraz dostawa naczyń kuchennych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wykonania tej części zamówienia wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i zamontowania : pieca kuchennego elektrycznego, mikrofalówki, chłodziarko-zamrażarki, naczyń kuchennych i stołowych, sztućce. Dostarczone produkty winny posiadać certyfikaty bezpieczeństwa oraz dokumenty wymagane przez prawo potwierdzające dopuszczenie tych produktów do używania na terenie Polski i UE ( certyfikat CE ), dokumenty potwierdzające spełnienie norm ( atesty , certyfikaty) wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości. ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.10.00-9, 39.22.12.00-9, 42.71.61.20-5, 42.51.30.00-5, 38.65.00.00-6, 16.31.10.00-8, 32.54.00.00-0, 30.14.00.00-2, 32.55.21.10-1, 39.13.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż karniszy oraz dostawa zasłon.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wykonania tej części zamówienia wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i zamontowania : karniszy i zasłon. Dostarczone produkty winny posiadać certyfikaty bezpieczeństwa oraz dokumenty wymagane przez prawo potwierdzające dopuszczenie tych produktów do używania na terenie Polski i UE ( certyfikat CE ), dokumenty potwierdzające spełnienie norm ( atesty , certyfikaty) wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.58.10-0, 39.51.51.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż instrumentów i akcesoriów muzycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wykonania tej części zamówienia wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i zamontowania: gitar, wzmacniaczy, keyboardów , słuchawek , bębenków , pulpitów do nut, tamburynów itd. Dostarczone produkty winny posiadać certyfikaty bezpieczeństwa oraz dokumenty wymagane przez prawo potwierdzające dopuszczenie tych produktów do używania na terenie Polski i UE ( certyfikat CE ), dokumenty potwierdzające spełnienie norm ( atesty , certyfikaty) wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości. Zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, o którym mowa w załączniku 7a, 7b, 7c, 7d. do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1, 37.31.10.00-1, 37.31.33.00-8, 37.32.10.00-4, 37.32.17.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.