Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-29
Poznań: Wykonywanie usług pogrzebowych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w roku 2008 w ilości około 120 pogrzebów. Usługi mają być wykonywanie na cmentarzach komunalnych na terenie miasta Poznania. Postępowanie prowadzone przez Biuro Zamówień Publicznych UMP w imieniu Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 235928 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785210, fax 061 8785210.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.city.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług pogrzebowych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w roku 2008 w ilości około 120 pogrzebów. Usługi mają być wykonywanie na cmentarzach komunalnych na terenie miasta Poznania. Postępowanie prowadzone przez Biuro Zamówień Publicznych UMP w imieniu Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług pogrzebowych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w roku 2008 w ilości około 120 pogrzebów. Usługi mają być wykonywanie na cmentarzach komunalnych na terenie miasta Poznania. Szczegółowy zakres usługi obejmuje: 1.Zorganizowanie pogrzebu w formie tradycyjnej obejmującej niżej wymienione elementy: - opłata za miejsce grzebalne jednoosobowe - uroczystość pogrzebowa (ustawienie trumny w domu pogrzebowym, wykopanie mogiły, transport zmarłego do mogiły, zorganizowanie muzyki w sali pożegnań, sali eksportacyjnej, kondukcie pogrzebowym , opuszczenie trumny do mogiły, uformowanie grobu, niesienie krzyża, ustawienie zniczy łącznie z ich kosztem) - transport zmarłego - trumna drewniana + tabliczka do trumny + komplet pościelowy - tabliczka do oznaczenia grobu 2.Zorganizowanie pogrzebu w formie kremacji do istniejącego grobu: - opłata za miejsce na polu urnowym - uroczystość pogrzebowa (ustawienie urny w domu pogrzebowym, wykonanie mogiły bez demontażu nagrobka, transport urny do mogiły, zorganizowanie muzyki w sali pożegnań, sali eksportacyjnej, kondukcie pogrzebowym, opuszczenie urny, uformowanie grobu, niesienie krzyża, ustawienie zniczy łącznie z ich kosztem. - kremacja zwłok - trumna kremacyjna - transport zmarłego - urna drewniana 3.Dodatkowe koszty wpływające na zwiększenie kosztów pogrzebu: - krucyfiks - owinięcie zmarłego płótnem (koszt płótna) - dodatek za zwłoki w rozkładzie, z wszawicą lub zakrwawione - przewóz wypadkowy - mistrz ceremonii - ubranie zwłok - trumna ponad standardowa dla osób o wadze > 120kg i wzroście > 190cm - demontaż i montaż nagrobka - pochowanie zwłok w grobie rodzinnym ( bez prolongaty ) 4.Zlecenie dokonania pochówku będzie przekazywane Wykonawcy pisemnie. W wyjątkowych przypadkach zlecenie przekazywane będzie telefonicznie, wymaga to jednak potwierdzenia pisemnego dokonanego w ciągu trzech dni. 5.Wykonawca jest zobowiązany w ciągu dwóch godzin od zgłoszenia dokonać eksportacji zwłok z miejsca przechowania (chłodni). Powyższy wymóg nie ma zastosowania, gdy zwłoki znajdują się w Zakładzie Medycyny Sądowej. 6.Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie działania zapewniające godny pochówek i obsługę formalności z nim związanych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.70.00.00 - Usługi pogrzebowe i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 98.37.00.00 - Usługi pogrzebowe i podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii; 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; Ponadto dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego są: 3. Wypełniona i podpisana oferta 4. Wypełnione i podpisane zestawienie cen za wykonanie usług 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych UMP pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań w pokoju nr 444.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych UMP pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań w pokoju nr 446.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 12.01.2008.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa systemu dyfraktometrycznego.
- Rozbudowa budynku biurowego Wielkopolskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, ul. Wilczak 51
- Całodobowa usługa i serwis obiektów Szpitala przy ul. Szamarzewskiego 84 oraz Hospicjum Palium oś. Rusa 55 w zakresie urządzeń elektrycznych, gazów medycznych i technicznych
- WYMIANA NAWIERZCHNI ULICY WARSZAWSKIEJ NA ODCINKU OD ULICY ŚW. MICHAŁA DO ULICY KRAŃCOWEJ W POZNANIU
- Dostawa wyrobów medycznych - endoproteza poresekcyjna kości miednicy typu custom made
- Roboty budowlane w zakresie odtworzenia izolacji przeciwwilgociowej w budynku Pierwszego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowego w Poznaniu przy pl. Cyryla Ratajskiego 5
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.