Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-21
Lubaczów: Utylizacja eternitu z pokryć dachowych w miejscowościach Załuże, Tymce i Basznia Dolna, gmina Lubaczów
Numer ogłoszenia: 235934 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiejska Lubaczów , ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 632 16 84, fax. 016 632 26 56.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utylizacja eternitu z pokryć dachowych w miejscowościach Załuże, Tymce i Basznia Dolna, gmina Lubaczów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utylizacja eternitu z pokryć dachowych w miejscowościach Załuże, Tymce i Basznia Dolna, gmina Lubaczów w ilości około 69,61 t. Zamówienie polegać będzie na rozbiórce, odbiorze i utylizacji pokryć dachowych wykonanych z płyt azbestowo - cementowych, pochodzących z 3 gospodarstw indywidualnych z terenu gminy Lubaczów, realizowanej dwuetapowo, tj. ok. 30,10 t w roku 2008 i ok. 39,51 t w roku 2009, wg następującego harmonogramu: 1) Załuże, 1 gospodarstwo - ok. 63,16 t w tym; a) ok. 23,65 t w roku 2008 b) ok. 39,51 t w roku 2009 2) Basznia Dolna os. Sportowe, 1 gospodarstwo: a) 4,50 t w roku 2008 3) Tymce, 1 gospodarstwo: a) 1,95 t w roku 2008. Ogółem, 3 gospodarstwa: a) w roku 2008 - 30,10 t b) w roku 2009 - 39,51 t. Zamówienie obejmuje następujące rodzaje kosztów: 1) Rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo - cementowych mocowanych do płatwi, 2) Złożenie zdemontowanych płyt na paletach i foliowanie, 3) Transport płyt na składowisko, 4) Koszty składowania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przetargu w sytuacji, gdy Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie - instytucja współfinansująca - nie wyrazi zgody na możliwość rozłożenia zadania na lata 2008-2009 (art.93 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. tj.: a/ posiadają zezwolenie wydane przez właściwy organ na odbiór i transport odpadów niebezpiecznych w tym wyrobów zawierających azbest b/ posiadają aktualne umowy z podmiotami przyjmującymi m.in. wyroby zawierające azbest do utylizacji c/ dysponują pracownikami przeszkolonymi w zakresie pracy przy usuwaniu materiałów zawierających azbest (w tym specjalistyczne szkolenie BHP), posiadającymi ważne badania lekarskie dopuszczające ich do pracy przy usuwaniu materiałów zawierających azbest oraz pracownikiem sprawującym funkcje kierownika robót, posiadającym ważne badania lekarskie i szkolenie BHP upoważniające do nadzorowania prac z zakresu usuwania materiałów zawierających azbest d/ dysponują sprzętem odpowiednim do bezpiecznego załadunku i transportu wyrobów zawierających azbest Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu poprzez zweryfikowanie wymaganych dokumentów potwierdzających prawo do ubiegania się o przedmiotowe zamówienie publiczne metodą: spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choćby jednego z warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty odrzucone. Ponadto zamawiający odrzuci oferty sporządzone niezgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki (opracowane wg wzorów załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz sporządzone samodzielnie przez Wykonawcę w przypadku braku wzorów): 1) Formularz oferty wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. W ofercie należy wskazać czy i jaką część zamówienia wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. 2) Przygotowany przez Wykonawcę, parafowany przez niego wzór umowy oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, tj.: 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Oświadczenie, że Oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych i że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania w związku z art.24 w/w ustawy - wg zał. Nr 2 do dokumentacji przetargowej. 5) Kopia zezwolenia wydanego przez właściwy organ na odbiór i transport odpadów niebezpiecznych w tym wyrobów zawierających azbest 6) Informację dot. nazwy firmy, adresu, nr telefonu z którą wykonawca ma podpisaną aktualną umowę m.in. na utylizację wyrobów zawierających azbest, lub kserokopię takiej umowy 7) Wykaz pracowników którzy będą wykonywać zamówienie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi wymagania określone w pkt. 7.1.3/ SIWZ. 8) Wykaz sprzętu dostosowanego bezpiecznego załadunku i transportu wyrobów zawierających azbest. 9) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (polisa lub inny dokument)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow,com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubaczów, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, Pokój nr 1, Krzysztof Krzemiński.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Lubaczów, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, Pokój nr 4 - Sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dotacja Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie.
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- "Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego oraz usług pierwszej pomocy przedmedycznej na obiekcie Pływalni Miejskiej Aquasfera w Lubaczowie w okresie I-IX 2025"
- Zakup urządzeń UPS i dysków twardych w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych i cmentarzy w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji dot. rozbudowy DW nr 866 na odc. Wólka Krowicka - Krowica Hołodowska poprzez budowę drogi dla pieszych i rowerów w km ok. 13+050 do km 17+900 wraz z uzyskaniem decyzji ZRID
- usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów medycznych
- świadczenie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i odpadów niebezpiecznych
- Likwidacja odpadów zawierających azbest z gospodarstw rolnych położonych na ternie Gminy Szczekociny
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych z Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gdańsku
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji niebezpiecznych odpadów medycznych oraz odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wytwarzanych w zw. z działalnością WSSE w Warszawie
więcej: Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.