Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-27
Jedlińsk: Przebudowa drogi gminnej ul. Polna w Wielogórze
Numer ogłoszenia: 23594 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Jedlińsku , ul. Warecka 19, 26-660 Jedlińsk, woj. mazowieckie, tel. 048 3213087, faks 048 3213021.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlinsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej ul. Polna w Wielogórze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej ul. Polna w Wielogórze gmina Jedlińsk I Roboty przygotowawcze Roboty pomiarowe II Roboty ziemne Zdjęcie warstwy humusu z poboczy i rowów gr. 10cm Roboty ziemne z transportem ziemi poza teren budowy Formowanie i zagęszczenie nasypów Wzmocnienie podłoża geosyntetykiem RM 14kN III Podbudowa Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni Wykonanie warstwy odsączającej, zagęszczonej mechanicznie gr. 23cm Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego gr. 18 - 20cm IV Nawierzchnia Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4cm Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych gr. 3cm. Wykonanie poboczy z kruszywa szerokości 0,75m Wykonanie przepustów z rur PEHD V Organizacja ruchu Wykonanie pionowych znaków drogowych szt. 5.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium 5000złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2, spełniający wymogi art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U.z 2004r Nr 19 poz.177 z późn.zmianami/ oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Zamawiający nie stawia wymagań minimalnych co do ilości i rodzaju urządzeń jakim winien dysponować Wykonawca. -znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50% wartości oferowanej, - Udokumentują, że w okresie ostatnich 5 lat należycie i rzetelnie wykonali zamówienia wartości co najmniej przedłożonej oferty podając nazwy, adresy inwestorów oraz nazwę obiektów zrealizowanych w ramach tych zamówień, - Posiadają opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonejdziałalności. Ocena tych warunków dokonana zostanie po analizie ofert wg zasady spełnia/nie spełnia. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, Kopie dokumentów załączonych do oferty dotyczące tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: - Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych wg. wzoru określonego w załączniku Nr 1 i 2 do SIWZ - Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - załącznik Nr 3 - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - załącznik Nr 4 - Wykaz wszystkich robót wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat z podaniem ich wartości, daty wykonania, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5. - Informację banku prowadzącego rachunek bankowy Wykonawcy, lub inny dokument w którym potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50% wartości oferty wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 6 - Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załącznikami uprawnieniami kierownika budowy i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15.12.2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów /Dz.U. z 2000r Nr 5 poz. 42 ze zm./ wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 7 - Wykaz sprzętu i maszyn budowlanych z podaniem rodzaju, typu przewidzianych do realizacji zamówienia w rozbiciu na własne i przewidziane do wynajęcia wg. wzoru zał. nr 8 - Opłacony dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 9 - Kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 10 - Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg. załącznika nr 11..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedlinsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Jedlińsku ul. Warecka 19 26-660 Jedlińsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Jedlińsku ul. Warecka 19 26-660 Jedlińsk pokój nr 18.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 530 w m. Tabórz w zakresie budowy chodnika i zatok autobusowych"
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz wyposażenie hydroforni sieciowej w miejscowości Pasternik gmina Gromadka
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej na ul. 100-lecia Niepodległości w m. Przytoczna
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.