eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › dostawa aparatu RTG do zdjęć kostnych ze stojakiem płucnym wraz z zestawem do kontroli jakości



Ogłoszenie z dnia 2007-04-24

POZYCJA 23595

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Stargard Szczeciński: dostawa aparatu RTG do zdjęć kostnych ze stojakiem płucnym wraz z zestawem do kontroli jakości Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny ZOZ, do kontaktów: Helena DZEDZEJ, Aleja Żołnierza 37, 73-110 Stargard Szczeciński, tel. 0-91 576-63-28, 0-91 576-63-25, fax 0-91 576-63-25, e-mail: helena.dzedzej@przychodnia.stargard.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.przychodni.stargard.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa aparatu RTG do zdjęć kostnych ze stojakiem płucnym wraz z zestawem do kontroli jakości. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ Al. Zolnierza 37 73-110 STARGARD SZCZECInSKI. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Stargardzie Szczecinskim aparatu RTG do zdjec kostnych ze stojakiem plucnym wraz z zestawem do kontroli jakosci, opisanego szczególowo w zalaczniku nr 1 do SIWZ oraz demontaz i utylizacja zestawu rtg MULTAX 320 TYP X-18 obecnie uzytkowanego przez Zamawiajacego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Dokumenty dopuszczajace do obrotu i uzywania zaoferowane urzadzenia - certyfikat CE lub deklaracja zgodnosci. 2.Swiadectwo Panstwowego Zaklady Higieny z zakresu higieny radiacyjnej wystawione zgodnie z obowiazujacymi przepisami. 3.Instrukcje obslugi oferowanego zestawu w jezyku polskim - dopuszcza sie wersje elektroniczna zapisana na CD-ROM, oraz wszelkie posiadane materialy na temat oferowanego zestawu i jego wazniejszych elementów skladowych (broszury, prospekty, dane techniczne itp.). 4.Wykonawca ponadto jest zobowiazany do przedlozenia Zamawiajacemu w momencie montazu urzadzenia dokumentacji techniczno - rozruchowej urzadzenia (DTR). 5.Po instalacji urzadzenia Wykonawca zobowiazany jest przedstawic pozytywny wynik testów akceptacyjnych przeprowadzonych po instalacji urzadzen radiologicznych w celu wykazania zgodnosci fizycznych parametrów technicznych ze specyfikacja producenta (zgodnie z wymogiem § 10 ust. 10 rozporzadzenia Ministra Zdrowia z dnia 25 sierpnia 2005 r w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizujacego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej - Dz. U. Nr 194 poz. 1625 z 2005r.) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: wartosc zamówienia powyzej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 45

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium w wysokosci 7250.00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia moga ubiegac sie wylacznie Wykonawcy, którzy spelniaja nastepujace warunki: 1.posiadaja uprawnienia do wykonywania okreslonej dzialalnosci lub czynnosci, jezeli ustawy nakladaja obowiazek posiadania takich uprawnien; 2.posiadaja niezbedna wiedze i doswiadczenie oraz dysponuja potencjalem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegaja wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy - Prawo zamówien publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spelnienia okreslonych wyzej warunków zostanie dokonana na podstawie analizy zlozonych przez Wykonawce dokumentów, w tym oswiadczen okreslonych w dalszej czesci SIWZ, zgodnie z formula spelnia- nie spelnia. Wykonawca, który nie spelni warunków uprawniajacych do udzialu w postepowaniu zostanie wykluczony z postepowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzucona. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okreslonej dzialalnosci lub czynnosci oraz nie podlega wykluczeniu z postepowania na podstawie art.24 ustawy - Prawo zamówien publicznych, Zamawiajacy zada w formie oryginalu lub kserokopii poswiadczonej za zgodnosc z oryginalem przez osobe uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym nastepujacych dokumentów: 1) Wypelniony i podpisany \Formularz ofertowy\ stanowiacy zalacznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2) Oswiadczenie Wykonawcy o spelnieniu warunków udzialu w postepowaniu (zalacznik nr 3 do SIWZ). 3) Aktualny odpis z wlasciwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji dzialalnosci gospodarczej, jezeli odrebne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgloszenia do ewidencji dzialalnosci gospodarczej, wystawione nie wczesniej niz szesc miesiecy przed uplywem terminu skladania ofert; 4) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równowaznego zaswiadczenia wlasciwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreslonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówien publicznych, wystawione nie wczesniej niz 6 miesiecy przed uplywem terminu skladania ofert. 5) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art.24 ust.1 pkt.9 Ustawy, Prawo zamówien publicznych, wystawionej nie wczesniej niz 6 miesiecy przed uplywem terminu skladania ofert. 6) Aktualnych zaswiadczen wlasciwego naczelnika urzedu skarbowego oraz wlasciwego oddzialu ZUS lub KRUS potwierdzajacych odpowiednio, ze Wykonawca nie zalega z oplacaniem podatków, oplat oraz skladek na ubezpieczenie zdrowotne i spoleczne lub zaswiadczen, ze uzyskal przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozlozenie na raty zaleglych platnosci lub wstrzymanie w calosci wykonania decyzji wlasciwego organu - wystawionych nie wczesniej niz 3 miesiace przed uplywem terminu skladania ofert. 7) Jezeli Wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyzej sklada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, potwierdzajace odpowiednio, ze: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogloszono upadlosci - wystawione nie wczesniej niz 6 miesiecy przed uplywem terminu skladania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, oplat, skladek na ubezpieczenie spoleczne i zdrowotne albo ze uzyskal przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozlozenie na raty zaleglych platnosci lub wstrzymanie w calosci wykonania decyzji wlasciwego organu, wystawione nie wczesniej niz 3 miesiace przed uplywem terminu skladania ofert; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie, wystawione nie wczesniej niz 6 miesiecy przed uplywem terminu skladania ofert; 8) Jezeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania nie wydaje sie dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastepuje sie je dokumentem zawierajacym oswiadczenie zlozone przed notariuszem, wlasciwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorzadu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania. 9) Oswiadczen z wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, lub jezeli okres dzialalnosci jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 dostaw o podobnym charakterze - odpowiadajacych swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - z podaniem ich wartosci, terminy realizacji, przedmiotu, danych Zamawiajacego oraz zalaczenie dokumentów potwierdzajacych, ze dostawy zostaly wykonane przez Wykonawce w sposób nalezyty (zalacznik nr 4 do SIWZ). 10) Dokumenty potwierdzajace uprawnienia osób podpisujacych oferte o ile nie wynikaja z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 11) Wypelniony opis techniczny urzadzenia stanowiacy zalacznik nr 1 do SIWZ. 12) Dowód wplacenia / wniesienia wadium 13) Polise lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej dzialalnosci gospodarczej na kwote nie nizsza niz 40.000 zl; W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega sie wspólnie kilku Wykonawców /dotyczy takze spólek cywilnych/ do oferty winni zalaczyc dokument pelnomocnictwa wystawionego zgodnie z dyspozycja art. 23 ust. 2 ustawy PZP, tj. o zakresie co najmniej: do reprezentowania w postepowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pelnomocnictwo winno wymieniac enumeratywnie czynnosci, do których upowazniony jest pelnomocnik. W przypadku oferty wspólnej kazdy z Wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o udzielenie zamówienia sklada oswiadczenia i dokumenty o których mowa w niniejszym rozdziale SIWZ osobno, chyba ze Wykonawcy wspólni dysponuja tylko jednym z ww. dokumentów wystawianych lacznie dla wszystkich podmiotów skladajacych oferte wspólna. Zamawiajacy zastrzega sobie prawo zadania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulujacej wspólprace Wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o udzielenie zamówienia. Umowa regulujaca wspólprace tych Wykonawców powinna zawierac, co najmniej: - okreslenie celu gospodarczego, - oswiadczenia podmiotów o przyjeciu odpowiedzialnosci solidarnej, - wskazanie podmiotu, któremu powierza sie prowadzenie spraw i reprezentacje na zewnatrz, - oznaczenie czasu trwania umowy, wymaga sie, aby czas trwania umowy byl nie krótszy niz okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rekojmi, - zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiajacego, Zamawiajacy zastrzega sobie prawo zadania przedstawienia oryginalu lub notarialnie poswiadczonej kopii dokumentu, gdy zlozona przez Wykonawce kopia dokumentu bedzie nieczytelna lub bedzie budzic watpliwosci co do jej prawdziwosci.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. warunki serwisowe 10 3. warunki gwarancji 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przychodnia.stargard.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.05.2007, godzina 11:00, Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SPZOZ Al.Zolnierza 37 73-110 Stargard Szczecinski p.221.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.