Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2010-08-03
Krasnystaw: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych
na terenie Gminy Krasnystaw w 2010 r
Numer ogłoszenia: 235978 - 2010; data zamieszczenia: 03.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5763753, faks 082 5763046.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Krasnystaw w 2010 r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty dodatkowe przy remontach cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Krasnystaw w 2010 r. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu cząstkowego wyłomów o głębokości od 1 cm do 2 cm za pomocą mieszanek mineralno-asfaltowych wytworzonych i wbudowanych na zimno wraz z uszczelnieniem krawędzi remontowanego wyłomu i posypaniem grysem o odpowiednim uziarnieniu. Przed wykonaniem remontu cząstkowego powierzchnię wyłomu należy oczyścić. 3. Zakres robót dodatkowych: - remont cząstkowy nawierzchni o gr. 1 cm o pow. 89,87 m2, - remont cząstkowy nawierzchni o gr. 2 cm o pow. 39,60 m2..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ" SP. Z O.O.
- Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Zakręcie 124 B, 22-300 Krasnystaw, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5032,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4125,31
Oferta z najniższą ceną: 5032,88 / Oferta z najwyższą ceną: 5032,88
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z zapisem art. 66 w związku z art. 67 ust.1 pkt 5 lit. a i b ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) wystąpiła konieczność wykonania robót dodatkowych na zadaniu polegająca na wykonaniu dodatkowego remontu dróg spowodowanego zwiększeniem głębokości wyłomów - zgodnie z protokołem konieczności Nr 1/2010 z dnia 1 lipca 2010 r. Z uwagi, że obmiary i zestawienie wyłomów przewidzianych do remontu sporządzone były w dniu 30.04.2010 r. a rozpoczęcie wykonywania przedmiotu umowy rozpoczęło się w dniu 29.06.2010 r., wyjątkowo niekorzystne warunki atmosferyczne w tym czasie (obfite opady deszczu - ulewy stulecia) oraz zwiększający się ciągle tabor transportowy i samochodowy sprawiły iż w drogach gminnych o słabej konstrukcji nawierzchni oraz podbudowy, głębokość wyłomów uległa zwiększeniu. Udzielenie zamówienia dodatkowego stało się niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, którego przewidzieć wcześniej nie można było, a z przyczyn technicznych oddzielenie zamówienia podstawowego od dodatkowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wyższych kosztów (np. dodatkowe koszty transportu na miejsce pogłębionych wyłomów) oraz od wykonania zamówienia dodatkowego uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Operator koparko -ładowarki kl.III"
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Remont drogi powiatowej nr 3146L Brzeziny - Majdan Surhowski - Franciszków - Orłów Murowany - Izbica na odcinku 0,291 km (ulica Klinkierniana)
- REMONT DACHU NA BUDYNKU POWIATOWEGO URZĘDU PRACY
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych w 2025 roku
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Remont drogi powiatowej 3463D ul. Lipowa w Lubawce w km 0+000 - 1+425
- PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI KOWRÓZEK ORAZ TURZNO W GMINIE ŁYSOMICE
- Remont i modernizacja dróg na terenie Gminy Gołcza w roku 2025
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 100608C RÓŻANKOWO - ŚWIERCZYNKI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.