Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-21
Bytom: Dostawa sprzętu małej mechanizacji
Zad.I
A.Dostawa 6 kpl.zakrętaków udarowych z napędem pneumatycznym z pełnym wyposażeniem
B.Dostawa 5 szt.zakrętaków udarowych z napędem pneumatycznym o dużym momencie obrotowym powyżej 4600 Nm do montażu połączeń gwintowych o dużych przekrojach S36-S60lub umożliwiających ich zerwanie wraz z osprzętem
Zad.II-Dostawa kompresora elektrycznego do wypełniania butli powietrzem
Zad.III-Dostawa 6 szt.lamp akumulatorowych przeznaczonych do dodatkowego oświetlenia wyposażenia i obmurza szybów podczas kontroli szybów przy pomocy przewoźnego wyciągu ratowniczego
Numer ogłoszenia: 235992 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Stacja Ratownictwa Górniczego Spółka Akcyjna , ul. Chorzowska 25, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 282-25-25, fax. 032 2822681.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.csrg.bytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu małej mechanizacji Zad.I A.Dostawa 6 kpl.zakrętaków udarowych z napędem pneumatycznym z pełnym wyposażeniem B.Dostawa 5 szt.zakrętaków udarowych z napędem pneumatycznym o dużym momencie obrotowym powyżej 4600 Nm do montażu połączeń gwintowych o dużych przekrojach S36-S60lub umożliwiających ich zerwanie wraz z osprzętem Zad.II-Dostawa kompresora elektrycznego do wypełniania butli powietrzem Zad.III-Dostawa 6 szt.lamp akumulatorowych przeznaczonych do dodatkowego oświetlenia wyposażenia i obmurza szybów podczas kontroli szybów przy pomocy przewoźnego wyciągu ratowniczego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu małej mechanizacji: Zadanie I - CPV 43322000-6 A. Dostawa sześciu kompletów (6 kpl.) zakrętaków udarowych z napędem pneumatycznym z pełnym wyposażeniem umożliwiającym pracę w wyrobiskach górniczych. B. Dostawa pięciu sztuk (5 szt.) zakrętaków udarowych z napędem pneumatycznym o dużym momencie obrotowym powyżej 4600 Nm do montażu połączeń gwintowych o dużych przekrojach S36 - S60lub umożliwiających ich zerwanie wraz z osprzętem. Zadanie II CPV 42123400-1 Dostawa kompresora elektrycznego (1 szt.) do wypełniania butli powietrzem na potrzeby pogotowi specjalistycznych. Zadanie III - CPV 315221000-4 Dostawa sześciu sztuk (6 szt.) lamp akumulatorowych przeznaczonych do dodatkowego oświetlenia wyposażenia oraz obmurza szybów podczas kontroli szybów przy pomocy przewoźnego wyciągu ratowniczego i kabin ratowniczych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część zamówienia uznaje się każde Zadanie (Zadanie I, Zadanie II i Zadanie III) oddzielnie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na wszystkie zadania jednocześnie, jednak w takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest podać informacje dotyczące ceny, gwarancji, terminu dostawy oraz terminu płatności oddzielnie dla każdego zadania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.32.20.00 - Urządzenia do demontażu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przetarg otwarty jest dla wszystkich Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy prawo zamówień publicznych, tj:. - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania przetargowego. 2. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena warunków spełnienia udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców, a wymaganych przez Zamawiającego dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty / zał. nr 1 /. 2.Dokumenty uwiarygodniające Wykonawcę: 1)aktualny, ważny sześć miesięcy odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2)oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, 3)pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i 24 ustawy prawo zamówień publicznych / zał. nr 2/, 4.Oświadczenie o warunkach gwarancji (zał. nr 3) 5.Oświadczenie o warunkach serwisu (zał. nr 4) 6.Charakterystyka przedmiotu zamówienia w np. postaci opisu, rysunków, schematów itp. 7.Deklaracja zgodności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Jakość techniczna urządzenia - 50
- 3 - Gwarancja i serwis - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csrg.bytom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 08:30, miejsce: siedziba Zamawiającego pokój 307.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część zamówienia uznaje się każde Zadanie (Zadanie I, Zadanie II i Zadanie III) oddzielnie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na wszystkie zadania jednocześnie, jednak w takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest podać informacje dotyczące ceny, gwarancji, terminu dostawy oraz terminu płatności oddzielnie dla każdego zadania.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu małej mechanizacji: Zadanie I A.Dostawa 6 kpl.zakrętaków udarowych z napędem pneumatycznym z pełnym wyposażeniem umożliwiającym pracę w wyrobiskach górniczych B.Dostawa 5 szt.zakrętaków udarowych z napędem pneumatycznym o dużym momencie obrotowym powyżej 4600 Nm do montażu połączeń gwintowych o dużych przekrojach S36 - S60lub umożliwiających ich zerwanie wraz z osprzętem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu małej mechanizacji: Zadanie I A.Dostawa sześciu kompletów (6 kpl.) zakrętaków udarowych z napędem pneumatycznym z pełnym wyposażeniem umożliwiającym pracę w wyrobiskach górniczych. B.Dostawa pięciu sztuk (5 szt.) zakrętaków udarowych z napędem pneumatycznym o dużym momencie obrotowym powyżej 4600 Nm do montażu połączeń gwintowych o dużych przekrojach S36 - S60lub umożliwiających ich zerwanie wraz z osprzętem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.32.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość techniczna urządzenia - 50
- 3. Gwarancja i serwis - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu małej mechanizacji: Zadanie II Dostawa kompresora elektrycznego (1 szt.) do wypełniania butli powietrzem na potrzeby pogotowi specjalistycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu małej mechanizacji: Zadanie II Dostawa kompresora elektrycznego (1 szt.) do wypełniania butli powietrzem na potrzeby pogotowi specjalistycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.34.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość techniczna urządzenia - 50
- 3. Gwarancja i serwis - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu małej mechanizacji: Zadanie III Dostawa sześciu sztuk (6 szt.) lamp akumulatorowych przeznaczonych do dodatkowego oświetlenia wyposażenia oraz obmurza szybów podczas kontroli szybów przy pomocy przewoźnego wyciągu ratowniczego i kabin ratowniczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu małej mechanizacji: Zadanie III Dostawa sześciu sztuk (6 szt.) lamp akumulatorowych przeznaczonych do dodatkowego oświetlenia wyposażenia oraz obmurza szybów podczas kontroli szybów przy pomocy przewoźnego wyciągu ratowniczego i kabin ratowniczych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość techniczna urządzenia - 50
- 3. Gwarancja i serwis - 10
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Zawarcie umowy ramowej na dostawę nowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do aparatów i sprzętu firmy ,,Dräger" będącego na wyposażeniu Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A.
- Zabezpieczenie usług serwisowych w zakresie przeglądów i napraw przewoźnej maszyny wyciągowej typu B-1200/DC-50 dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Wymiana konsol i uchwytów kablowych w szybie "Staszic" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń Pompownia "Pstrowski"
- Zakup i dostawa roślin do nasadzeń na terenie Gminy Bytom wraz z roślinami cebulowymi - w pięciu zadaniach.
- Dostawa wyrobów medycznych do aparatów do ciągłej terapii nerkozastępczej - II
- Usunięcie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania, tj. z terenu nieruchomości położonej przy ul. Gierymskiego w Wojkowicach na działce o nr 286/3 " dla SRK S.A.
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.