To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-09
Koszalin: Roboty remontowe w budynku Oddziału oraz w budynkach podległych Inspektoratów Oddziału ZUS w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 235998 - 2011; data zamieszczenia: 09.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190418 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie, ul. Juliana Fałata 30, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3485500, 3485965, faks 94 3425262.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynku Oddziału oraz w budynkach podległych Inspektoratów Oddziału ZUS w Koszalinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty remontowe w budynku Oddziału oraz w budynkach podległych Inspektoratów Oddziału ZUS w Koszalinie. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania : Zadanie nr 1- Oddział ZUS w Koszalinie, ul. J.Fałata 30; Roboty remontowe polegające na wykonaniu płaszcza ochronnego z blachy stalowej ocynkowanej zabezpieczającego izolację termiczną kanałów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych , zbiorników czynnika chłodniczego, rurociągów technologicznych instalacji chłodniczej zamontowanych na dachu części A i C budynku Oddziału ZUS w Koszalinie, przy ul. J.Fałata 30; Zadanie nr 2- Inspektorat ZUS w Świdwinie, ul. Wojska Polskiego 1; Roboty remontowe polegające na malowaniu pomieszczeń wraz z przygotowaniem powierzchni z poszpachlowaniem nierówności w ilości 3534,99 m2 , malowaniu stolarki okiennej i drzwiowej w ilości 322,42 m2, remoncie WC polegającej na wymianie uszkodzonej glazury w ilości 12,47 m2 wraz z robotami towarzyszącymi oraz remoncie pomieszczenia kotłowni poprzez osuszenie ściany zewnętrznej wraz z robotami towarzyszącymi, ułożeniu glazury w ilości 13,28 m2 w budynku Inspektoratu ZUS w Świdwinie, ul. Wojska Polskiego 1; Zadanie nr 3- Inspektorat ZUS w Szczecinku, ul. Piotra Skargi 1; Roboty remontowe polegające na malowaniu elewacji w ilości 354,18 m2 wraz z robotami towarzyszącymi, oczyszczeniu istniejących okładzin ceramicznych i kamiennych wraz z uzupełnieniem fug, wymianie rur spustowych, wykonaniu robót budowlanych termoizolacyjnych izolacji cieplnej pionowych ścian zewnętrznych lukarn dachowych oraz elementów więźby dachowej części strychowej poddasza w budynku Inspektoratu ZUS w Szczecinku, ul.P.Skargi 1; Zadanie nr 4- Inspektorat ZUS w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 11; Roboty remontowe polegające na remoncie schodów zewnętrznych oraz murków z robotami towarzyszącymi w budynku Inspektoratu w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 11..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.12.11 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.44.21.20 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych 45.44.21.80 - Powtórne malowanie 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.45.41.00 - Odnawianie 45.26.19.20 - Konserwacja dachów 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.26.21.10 - Demontaż rusztowań 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2- Inspektorat ZUS w Świdwinie, ul. Wojska Polskiego 1;
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. BUD-MAX Marzena Wnuk, ul. Nowomiejska 29/3, 78-300 Świdwin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55050,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44840,89
Oferta z najniższą ceną: 44840,89 / Oferta z najwyższą ceną: 44840,89
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3- Inspektorat ZUS w Szczecinku, ul. Piotra Skargi 1;
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE I TRANSPORTOWE LESZEK KURSADOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE I TRANSPORTOWE LESZEK KURSADOWICZ
- Usługi Ogólnobudowlane i Transportowe Leszek Kursadowicz, ul. Szczecińska 20d/3, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53743,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60949,26
Oferta z najniższą ceną: 60949,26 / Oferta z najwyższą ceną: 60949,26
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4- Inspektorat ZUS w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 11;
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Ogólnobudowlany Zbigniew Borejszo, ul. Połczyńska 12, 78-600 Wałcz, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21404,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29261,94
Oferta z najniższą ceną: 29261,94 / Oferta z najwyższą ceną: 29261,94
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- 35/TP1/SZP-3/2024 Świadczenie usług obsługi szatni w obiektach dydaktycznych Politechniki Koszalińskiej w Koszalinie
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku RDW w Pyrzycach, ul. Stargardzka 42
- Zapewnienie całodobowej, kompleksowej opieki weterynaryjnej
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- 33/TP1/SZP-2/2024 Dostawa bielizny pościelowej dla Domów Studenckich Politechniki Koszalińskiej
- Zakup i sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów higienicznych dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
- Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sułoszowej, wraz z montażem instalacji OZE
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizację Przedszkola Samorządowego w Radymnie
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie robót budowlanych, w budynku Collegium Śniadeckiego Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego przy ul. Kopernika 27 w Krakowie w podziale na dwie części.
- Prace remontowo - adaptacyjne oraz dostawa sprzętu do remontowanych pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy przy ul. Kolejowa 1 w Wołowie.
- Utrzymanie oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w roku 2025 - roboty budowlane
więcej: Kładzenie rynien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.