To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-08
Siemianowice Śląskie: Remonty bieżące jezdni i chodników wraz z utrzymaniem oznakowania poziomego i pionowego oraz wiat przystankowych na terenie miasta Siemianowice Śląskie w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 2359 - 2015; data zamieszczenia: 08.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237347 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 7605200, faks 32 7605280.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty bieżące jezdni i chodników wraz z utrzymaniem oznakowania poziomego i pionowego oraz wiat przystankowych na terenie miasta Siemianowice Śląskie w 2015 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontami bieżącymi jezdni i chodników oraz utrzymaniem oznakowania poziomego i pionowego, a także wiat przystankowych na terenie miasta Siemianowice Śląskie. Pod pojęciem bieżące remonty jezdni i chodników rozumie się w niniejszej SIWZ: usuwanie ubytków w jezdniach i chodnikach, spękań nawierzchni, likwidację deformacji jezdni i chodników zagrażających bezpieczeństwu w ruchu drogowym oraz prace zmierzające do zwiększenia bezpieczeństwa i wygody ruchu pojazdów i pieszych, polegające na ułożeniu nowej nawierzchni, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 2. Terminy wykonywania robót w zakresie bieżących remontów jezdni i chodników: a) Zamawiający określi w terminie do dnia 15-go każdego miesiąca kalendarzowego zakres rzeczowy i finansowy robót do wykonania w następnym miesiącu, z podaniem terminów wykonania poszczególnych robót objętych wykazem. Wykonawca potwierdzi otrzymanie zlecenia na Karcie Zlecenia. b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonania jednostkowego zakresu robót, niezależnie od robót objętych w/w wykazem, do których Wykonawca przystąpi niezwłocznie, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zaistniałe szkody, spowodowane niewykonaniem powierzonych robót w określonym czasie. 3. Terminy wykonywania robót w zakresie oznakowania poziomego i pionowego: a) Ustala się poniższy termin wykonywania oznakowania poziomego jezdni: - do dnia 30 czerwca 2015 roku; b) Ustala się poniższy termin wykonywania oznakowania pionowego jezdni: - na bieżąco według potrzeb, do dnia 31 grudnia 2015 roku. c) Oznakowanie poziome jezdni wykonywane będzie wyłącznie w porze nocnej, tzn. od godz. 21:00 do godz. 5:00, w terminie i w kolejności wcześniej uzgodnionej z Zamawiającym. Prace będą wykonywane pod ścisłym nadzorem kierownika robót. d) Wykonawca może wykonywać elementy oznakowania poziomego poza porą nocną, wyłącznie za zgodą Zamawiającego. e) Wykonawca zobowiązany jest, na zlecenie Zamawiającego, do prześwietlania roślinności w pobliżu znaków pionowych w celu zapewnienie ich pełnej widoczności. 4. Terminy wykonywania robót w zakresie wiat przystankowych: - na bieżąco według potrzeb, do dnia 31 grudnia 2015 roku. 5. Terminy wykonywania robót w trybie awaryjnym: a) Wykonawca musi zagwarantować, w ramach zawartej umowy, zapewnienie kontaktu telefonicznego poza godzinami pracy Wykonawcy, również w dni świąteczne i wolne od pracy, na potrzeby zgłoszenia konieczności wykonania nieprzewidzianych robót, powstałych w pasie drogowym i zagrażających bezpieczeństwu w ruchu drogowym, oraz oznakowania miejsca awaryjnego. b) w przypadkach awaryjnych Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej likwidacji zagrożenia lub zabezpieczenia miejsca powstałego zagrożenia. W przeciwnym razie roszczenia wynikające z awarii obciążą Wykonawcę. c) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania pełnego zestawu znaków i barier niezbędnych do awaryjnego oznakowania robót i ewentualnych objazdów. Zestaw znaków i barier winien być wystarczający do awaryjnego, jednoczesnego, oznakowania co najmniej 3 miejsc awaryjnych. d) Oznakowanie miejsc awarii wraz z ewentualnymi objazdami wykonane powinno być w ciągu 60 min. od zgłoszenia. Za niewywiązanie się Wykonawcy z tego obowiązku Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości pięciu tysięcy zł. Zamawiający potrąci Wykonawcy kary umowne z kolejnej faktury częściowej. e) W przypadku zgłoszenia przez dyspozytora Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego (MCZK) konieczności wykonania oznakowania miejsca awarii Wykonawca zobowiązany jest do: - zgłoszenia dyspozytorowi MCZK przybycia na miejsce awarii i przekazania informacji o zastanej sytuacji; - zgłoszenia dyspozytorowi MCZK i Zamawiającemu wykonanie zabezpieczenia. 6. Za każdy dzień opóźnienia, z winy Wykonawcy, w wykonaniu zleconego zakresu robót, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości jednego tysiąca zł za każdy dzień zwłoki. Zamawiający potrąci Wykonawcy kary umowne z kolejnej faktury częściowej. 7. Wykonawca musi na wykonane prace udzielić gwarancji na okres: a) zgodnie z ofertą Wykonawcy, jednak nie krócej niż na okres 36 miesięcy, licząc od dnia odebrania bez zastrzeżeń przez Zamawiającego wykonanego zakresu robót remontowych jezdni i chodników; b) 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń robót w zakresie bieżącego utrzymania oznakowania pionowego; c) 24 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń robót w zakresie wykonania oznakowania poziomego materiałami chemoutwardzalnymi; d) 12 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń robót w zakresie wykonania oznakowania poziomego farbami akrylowymi. W okresie gwarancyjnym wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego przystąpienia do usuwania wad na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od momentu doręczenia takiego wezwania. 8. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w przedmiarze robót załączonym do SIWZ jako Dodatek nr 9 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych załączonych do SIWZ jako Dodatek nr 10. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Śmiłowskiego 15, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2480259,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1491593,60
Oferta z najniższą ceną: 1491593,60 / Oferta z najwyższą ceną: 1598704,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Wykonanie robót kominiarskich niemożliwych do zaplanowania w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
- Budowa chodnika wraz z oświetleniem przy ulicy Kopalnianej w Siemianowicach Śląskich
- Modernizacja instalacji kanalizacji zewnętrznej przy ul. Kołłątaja 1-4 w Siemianowicach Śląskich
- Organizacja wyjazdu szkoleniowego dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Siemianowicach Śląskich pn. "Cyberbezpieczeństwo w urzędzie"
- Rekonstrukcja balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Śmiłowskiego 3w Siemianowicach Śląskich
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1570K Paszyn - Mogilno - Krużlowa w km ok. 5+901,78 - 6+730 w m. Mogilno
- Budowa drogi łączącej ul. Przejezdną z ul. Wolińską etap II
- Utwardzenie dróg położonych na terenie gminy Gzy emulsją asfaltową i destruktem
- Przebudowa dróg powiatowych nr K1949 w miejscowości Czechówka i K1928 w miejscowości Lipnik
- Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Ruszów
- Budowa placu zabaw na działce nr 669 w Jaśkowicach
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.