Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-19
Katowice: Zakup sprzętu medycznego II dla SP ZOZ MSW w Katowicach.
Nr ref. 19/13.
Numer ogłoszenia: 236018 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Katowicach im. sierż. Grzegorza Załogi , ul. Głowackiego 10, 40-052 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 7827333, faks 32 7827333.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu medycznego II dla SP ZOZ MSW w Katowicach. Nr ref. 19/13..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Katowicach sprzętu i aparatury medycznej w postaci, zwanej dalej urządzeniami, w postaci: 1 sztuki Lasera do fizjoterapii, 1 sztuki Wirówki wodnej, 1 sztuki kolonoskopu z torem wizyjnym, 1 sztuki Diatermii chirurgicznej do kolonoskopu z torem wizyjnym, 1 sztuki Automatycznej myjka do kolonoskopu z torem wizyjnym, 1 sztuki Zestawu EKG przenośny, 1 sztuki Aparatu do dializoterapii, 4 sztuk Kardiomonitora, 1 sztuki Aparatu do badań spirometrycznych 2 sztuk Kardiomonitora (wyposażenie stanowiska reanimacyjnego), 2 sztuk Łóżka reanimacyjnego z wyposażeniem (wyposażenie stanowiska reanimacyjnego). 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 11 części: 2.1. Część 1 Dostawa 1 sztuki Lasera do fizjoterapii. 2.2. Część 2 Dostawa 1 sztuki Wirówki wodnej. 2.3. Część 3 Dostawa 1 sztuki Kolonoskopu z torem wizyjnym 2.4. Część 4 Dostawa 1 sztuki Diatermii chirurgicznej do kolonoskopu z torem wizyjnym 2.5. Część 5 Dostawa 1 sztuki Automatycznej myjki do kolonoskopu z torem wizyjnym 2.6. Część 6 Dostawa 1 sztuki Zestawu EKG przenośnego 2.7. Część 7 Dostawa 1 sztuki Aparatu do dializoterapii. 2.8. Część 8 Dostawa 4 sztuk Kardiomonitora 2.9. Część 9 Dostawa 1 sztuki Aparatu do badań spirometrycznych. 2.10. Część 10 Dostawa 2 sztuk Kardiomonitora (wyposażenie stanowiska reanimacyjnego) 2.11. Część 11 Dostawa 2 sztuk Łóżka reanimacyjnego z wyposażeniem (wyposażenie stanowiska reanimacyjnego). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania techniczne i jakościowe, odrębnie dla każdej części zamówienia, określone zostały w Szczegółowych wymaganiach technicznych i jakościowych stanowiących załączniki 1.1., 1.2., 1.3., 1.4., 1.5., 1.6., 1.7., 1.8., 1.9., 1.10. i 1.11. 4. Wymagania techniczne i jakościowe dotyczące wszystkich 11 części zamówienia. 4.1. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji 2012 lub 2013) kompletne i pochodzić z bieżącej produkcji. 4.2. Dostarczona dokumentacja użytkowa urządzeń musi być napisana w języku polskim. 4.3. Oferowane przedmioty muszą być oznakowane znakiem CE zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy o wyrobach medycznych. 4.4. Gwarancja i serwis: 4.4.1. okres gwarancji - minimum 24 miesiące, 4.4.2. w przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad, usterek w przedmiocie umowy Wykonawca zobowiązuje się w terminie 2 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia do ich bezwzględnego i bezpłatnego usunięcia lub wymiany każdego z elementów, podzespołów lub zespołów dostarczonego urządzenia, które uległy uszkodzeniu z przyczyn wad konstrukcyjnych, produkcyjnych lub materiałowych, łącznie z ewentualnym transportem przedmiotu umowy do serwisu, 4.4.3. miejsce wykonania napraw gwarancyjnych - wszelkie naprawy będą odbywały się u Zamawiającego, w szczególnych przypadkach za zgodą Zamawiającego, u Wykonawcy, 4.4.4. jeżeli naprawa sprzętu będzie wymagała wysyłki do wskazanego przez Wykonawcę serwisu, Wykonawca jest zobowiązany ponieść koszty transportu w obie strony. 4.4.5. jeżeli termin usunięcia wad, usterek przekraczać będzie okres 2 dni robocze, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na ten czas sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych, 4.4.6. w przypadku trzech napraw w okresie gwarancji wykonawca wymieni (dostarczy) nowy sprzęt o parametrach zaoferowanych bądź lepszych, na stałe, tj. wymiana sprzętu w przypadku kolejnej awarii po wcześniejszym wykonaniu trzech napraw, 4.4.7. w okresie gwarancji Wykonawca zapewni przeprowadzenie bezpłatnych przeglądów w ilości i zakresie zgodnym z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej, 4.4.8. okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw, 4.4.9. okres gwarancji biegnie na nowo dla elementów wymienionych, 5. Dostawa zostanie zrealizowana przez Wykonawcę własnym transportem na jego ryzyko i koszt w dni robocze w godzinach od 7:30 - 14:00. 6. O konkretnym dniu i godzinie realizacji dostawy wykonawca zawiadomi Zamawiającego drogową e-mailową lub faksem minimum na dwa dni robocze przed planowaną dostawą..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii 33.12.15.00 - Elektrokardiogram 33.18.11.00 - Urządzenia do hemodializy 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający nie stawia żadnych wymagań.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający nie stawia żadnych wymagań.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający nie stawia żadnych wymagań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający nie stawia żadnych wymagań.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający nie stawia żadnych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Wypełnione Specyfikacje Ofertowe - odpowiednio załączniki nr 8.1., 8.2., 8.3., 8.4., 8.5., 8.6., 8.7., 8.8., 8.9., 8.10. i 8.11. do SIWZ w zależności od tego na ile części zamówienia Wykonawca składa ofertę. 2. Dokumenty zawierające dane techniczne i jakościowe oferowanych urządzeń - katalogi, specyfikacje techniczne producenta (dokumenty muszą potwierdzać, że oferowane urządzenia spełniają wymagania techniczne określone przez Zamawiającego). 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków technicznych, jakościowych i gwarancji dotyczących przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ). 4. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczone urządzenia odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (dokument musi potwierdzać spełnianie warunku określonego w pkt. 4.3 SIWZ - Oferowane przedmioty muszą być oznakowane znakiem CE zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy o wyrobach medycznych).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmswia.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Katowicach, Dział Organizacyjno-Prawny i Zamówień Publicznych, ul. Kilińskiego 42, 40-052 Katowice..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Katowicach, Dział Organizacyjno-Prawny i Zamówień Publicznych, ul. Kilińskiego 42, 40-052 Katowice..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przeglądy okresowe oraz serwisy klimatyzacji w samochodach służbowych GDDKiA Oddział w Katowicach
- Świadczenie usługi pralniczej dla OSK w Katowicach
- "Wynajem i serwis odzieży do pomieszczeń typu "cleanroom"
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
- "Modernizacja miejskiego placu zabaw przy MDK Koszutka filia Dąb w Katowicach"
- Usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego obejmujący przebudowę i adaptację pomieszczeń oraz dostawę wyposażenia medycznego i niemedycznego.
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia rehabilitacji do nowego obiektu Centrum Medycznego Nadarzyn znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn
- Dostawa odczynników dla Zakładu Patomorfologii
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Dostawa sprzętu medycznego
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.