To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-08
Gdańsk: Wywóz nieczystości stałych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 236027 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206459 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3078200, faks 58 3018459.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku, odpowiednio dla danej części zamówienia: 1) część I - Oddział ZUS i jednostki organizacyjne w Gdańsku, tj.: - ZUS Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, - jednostka organizacyjna w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A, - Inspektorat ZUS Gdańsk Śródmieście, ul. Chlebnicka 3/8, - Inspektorat ZUS Gdańsk Wrzeszcz, ul. Tuwima 9, - jednostka organizacyjna w Gdańsku, ul. Sobótki 18, 2) część II - Inspektorat ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796, 3) część III - Inspektorat ZUS w Gdyni, ul. Władysława IV 24, 4) część IV - Inspektorat ZUS w Pucku, ul. Orzeszkowej 3, 5) część V - Inspektorat ZUS w Pruszczu Gdańskim, ul. Wita Stwosza 7, 6) część VI - Inspektorat ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294, 7) część VII - Inspektorat ZUS w Kartuzach, ul. Ceynowy 5, 8) część VIII - Inspektorat ZUS w Kościerzynie, ul. 3-go Maja 9, 9) część IX - Inspektorat ZUS w Kwidzynie, ul. Piłsudskiego 29A, 10) część X - Inspektorat ZUS w Tczewie, ul. Jagiellońska 55.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Oddział ZUS i jednostki organizacyjne w Gdańsku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno Porządkowych S.A., ul. Trakt Św. Wojciecha 43/45, 80-044 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53124,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43178,00
Oferta z najniższą ceną: 43178,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Inspektorat ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno Porządkowych S.A., ul. Trakt Św. Wojciecha 43/45, 80-044 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5726,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6202,00
Oferta z najniższą ceną: 6202,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10039,68
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Inspektorat ZUS w Gdyni, ul. Władysława IV 24
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT SANITARNO-PORZĄDKOWYCH "SANIPOR" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno-Porządkowych SANIPOR Sp. z o.o., ul. Sportowa 8, 81-300 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15952,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8960,00
Oferta z najniższą ceną: 8960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11520,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Inspektorat ZUS w Pucku, ul. Orzeszkowej 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno Porządkowych S.A., ul. Trakt Św. Wojciecha 43/45, 80-044 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1722,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1624,00
Oferta z najniższą ceną: 1624,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1624,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Inspektorat ZUS w Pruszczu Gdańskim, ul. Wita Stwosza 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno Porządkowych S.A., ul. Trakt Św. Wojciecha 43/45, 80-044 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1918,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1554,00
Oferta z najniższą ceną: 1554,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1554,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Inspektorat ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMONDIS SP Z O O ODDZIAŁ GDYNIA
jakie przetargi wygrała firma
REMONDIS SP Z O O ODDZIAŁ GDYNIA
- REMONDIS Sp. z o.o. ul. Zawodzie 16, 02-981 Warszawa Oddział w Gdyni, ul. Hutnicza 42, 81-061 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9990,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5443,20
Oferta z najniższą ceną: 5443,20 / Oferta z najwyższą ceną: 17872,05
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Inspektorat ZUS w Kartuzach, ul. Ceynowy 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU SANIKO Andrzej Koszałka, ul. Ceynowy 8/1, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14040,00
Oferta z najniższą ceną: 14040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18144,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Inspektorat ZUS w Kościerzynie, ul. 3-go Maja 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SITA POMORZE Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 10, 83-400 Kościerzyna, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5460,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5428,08
Oferta z najniższą ceną: 5428,08 / Oferta z najwyższą ceną: 5428,08
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Inspektorat ZUS w Kwidzynie, ul. Piłsudskiego 29A
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe GAMINEX Mieczysław Bołd, ul. Sportowa 2, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4320,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4050,00
Oferta z najniższą ceną: 4050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4050,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Inspektorat ZUS w Tczewie, ul. Jagiellońska 55
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SITA POMORZE Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 10, 83-400 Kościerzyna, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13176,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12948,00
Oferta z najniższą ceną: 12948,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12948,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap - rejon nr 1
- Świadczenie usług komunalnych polegających na utrzymaniu czystości i porządku na terenie miasta Paczków w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
- Odbiór odpadów z publicznych pojemników zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Kartuzy.
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Skrwilno w 2025 r.
- Opróżnianie ulicznych koszy na odpady w 2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.