eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWywóz nieczystości stałych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-08

Gdańsk: Wywóz nieczystości stałych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 236027 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206459 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3078200, faks 58 3018459.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku, odpowiednio dla danej części zamówienia: 1) część I - Oddział ZUS i jednostki organizacyjne w Gdańsku, tj.: - ZUS Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, - jednostka organizacyjna w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A, - Inspektorat ZUS Gdańsk Śródmieście, ul. Chlebnicka 3/8, - Inspektorat ZUS Gdańsk Wrzeszcz, ul. Tuwima 9, - jednostka organizacyjna w Gdańsku, ul. Sobótki 18, 2) część II - Inspektorat ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796, 3) część III - Inspektorat ZUS w Gdyni, ul. Władysława IV 24, 4) część IV - Inspektorat ZUS w Pucku, ul. Orzeszkowej 3, 5) część V - Inspektorat ZUS w Pruszczu Gdańskim, ul. Wita Stwosza 7, 6) część VI - Inspektorat ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294, 7) część VII - Inspektorat ZUS w Kartuzach, ul. Ceynowy 5, 8) część VIII - Inspektorat ZUS w Kościerzynie, ul. 3-go Maja 9, 9) część IX - Inspektorat ZUS w Kwidzynie, ul. Piłsudskiego 29A, 10) część X - Inspektorat ZUS w Tczewie, ul. Jagiellońska 55.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Oddział ZUS i jednostki organizacyjne w Gdańsku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno Porządkowych S.A., ul. Trakt Św. Wojciecha 43/45, 80-044 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53124,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43178,00

  • Oferta z najniższą ceną: 43178,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Inspektorat ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno Porządkowych S.A., ul. Trakt Św. Wojciecha 43/45, 80-044 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5726,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6202,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6202,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10039,68

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Inspektorat ZUS w Gdyni, ul. Władysława IV 24

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno-Porządkowych SANIPOR Sp. z o.o., ul. Sportowa 8, 81-300 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15952,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8960,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11520,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Inspektorat ZUS w Pucku, ul. Orzeszkowej 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno Porządkowych S.A., ul. Trakt Św. Wojciecha 43/45, 80-044 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1722,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1624,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1624,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1624,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Inspektorat ZUS w Pruszczu Gdańskim, ul. Wita Stwosza 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno Porządkowych S.A., ul. Trakt Św. Wojciecha 43/45, 80-044 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1918,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1554,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1554,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1554,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Inspektorat ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMONDIS Sp. z o.o. ul. Zawodzie 16, 02-981 Warszawa Oddział w Gdyni, ul. Hutnicza 42, 81-061 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9990,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5443,20

  • Oferta z najniższą ceną: 5443,20 / Oferta z najwyższą ceną: 17872,05

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Inspektorat ZUS w Kartuzach, ul. Ceynowy 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU SANIKO Andrzej Koszałka, ul. Ceynowy 8/1, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14040,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18144,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Inspektorat ZUS w Kościerzynie, ul. 3-go Maja 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SITA POMORZE Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 10, 83-400 Kościerzyna, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5460,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5428,08

  • Oferta z najniższą ceną: 5428,08 / Oferta z najwyższą ceną: 5428,08

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Inspektorat ZUS w Kwidzynie, ul. Piłsudskiego 29A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe GAMINEX Mieczysław Bołd, ul. Sportowa 2, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4320,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4050,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4050,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Inspektorat ZUS w Tczewie, ul. Jagiellońska 55

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SITA POMORZE Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 10, 83-400 Kościerzyna, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13176,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12948,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12948,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12948,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.