eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa artykułów promocyjnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2011-09-02

Łódź: Dostawa artykułów promocyjnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 236035 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny, al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2725937, faks 42 2725947.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów promocyjnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Dostawa artykułów promocyjnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi opisanych szczegółowo w - załączniku nr 2 SIWZ. 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, w ramach której dostarczane będą akcesoria: Pakiet I - artykuły promocyjne różne, Pakiet II - koszulki, Pakiet III - przypinki stalowe, Pakiet IV - apteczka - brelok, Pakiet V - t-shirt, Pakiet VI - smycz reklamowa, Pakiet VII - kubek - zwane dalej produktami. 2. Oraz dostawa artykułów promocyjnych dla potrzeb projektu: Uruchomienie kierunku studiów: Biotechnologia, specjalność: Biotechnologia Medyczna na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach której dostarczane będą akcesoria: Pakiet VIII - kubek, długopis i teczka, Pakiet IX - pendrive, smycz - zwane dalej produktami 3. Realizacja zamówienia będzie odbywać się w oparciu o zapotrzebowanie Zamawiającego na podstawie zleceń obejmujących dostawę konkretnych produktów. 4. Materiały do wykonania zlecenia tj. logo oraz inne oznaczenia wymagane dla danego produktu, przekazane będą przez Zamawiającego w postaci elektronicznej niezwłocznie po podpisaniu umowy. 5. Wykonanie graficznych wzorów, czyli projekt umieszczenia wymaganych oznaczeń na artykułach promocyjnych musi nastąpić w ciągu 2 dni od momentu przekazania Wykonawcy materiałów (pkt. 4) przez Zamawiającego. 6. Będzie ono podlegało konsultacji i zatwierdzeniu przez Zamawiającego (w ciągu 2 dni od otrzymania projektu). 7. Zaakceptowany przez Zamawiającego wzór stanowi podstawę do realizacji danego zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Artykuły promocyjne Pakietu nr VIII i IX dla potrzeb projektu: Uruchomienie kierunku studiów: Biotechnologia, specjalność: Biotechnologia Medyczna na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Umowa dotyczy Pakietów I-III; V-VII;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Consorts B. Golańska, C. Jakubowski, E. Miszczak, Boj. Getta Warszawskiego 16, 91-438 Łódx, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25721,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30586,41

  • Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: umowa dotyczy Pakietu VIII

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pretium Daria Młocek, Paweł Młocek, Górnicza 30/36, 91-765 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5608,80

  • Oferta z najniższą ceną: 5608,80 / Oferta z najwyższą ceną: 7554,66

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: umowa dotyczy Pakietu nr IX

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aspekt Reklama.pl, Moniuszki, Rogów, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11382,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10361,52

  • Oferta z najniższą ceną: 7634,61 / Oferta z najwyższą ceną: 13350,42

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Umowa dotyczy Pakietu IV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, Pomorska 41, 90-203 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2581,02

  • Oferta z najniższą ceną: 2581,02 / Oferta z najwyższą ceną: 6027,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z zapisami art. 69-73 ustawy, artykuły promocyjne można zakwalifikować do grupy produktów powszechnie dostępnych, o ustalonych standardach jakościowych. Zapytanie o cenę wysłane do min. 5 firm cieszących się zaufaniem i odpowiednią, sprawdzoną przez lata jakością dostarczanych produktów, umożliwia zamawiającemu wybór najkorzystniejszej oferty z najniższą zaoferowaną ceną. Dzięki wybranemu trybowi istnieje możliwość zapewnienia zainteresowanym jednostkom organizacyjnym uczelni odpowiedniej jakości materiałów promocyjnych, które są, w pewnym sensie, wizytówką uczelni oraz niezawodnego dostawcy. Cena jest jedynym kryterium oceny ofert zaś wartość szacunkowa zamówienia jest mniejsza , niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.