eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObornikiZPD/09/08 dostawa sprzętu 1 x użytku , materiałów opatrunkowych , szwów, klipsów do laparoskopii, protez i innych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-21

Oborniki: ZPD/09/08 dostawa sprzętu 1 x użytku , materiałów opatrunkowych , szwów, klipsów do laparoskopii, protez i innych
Numer ogłoszenia: 236038 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 2, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2973600, fax. 061 2960079.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZPD/09/08 dostawa sprzętu 1 x użytku , materiałów opatrunkowych , szwów, klipsów do laparoskopii, protez i innych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamóienia jest sukcesywna dostawa przez okres 12 m-cy sprzetu 1x użytku, materiałów opatrunkowych , szwów , klipsów do laparoskopii, protez i innych . Zamówienie skłąda się z cześci tj. 46 pakietów . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia została zawarty w załączniku Nr 2 do SIWZ ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.11.10 - Opatrunki 25.12.23.10 - 25.12.23.10 26.15.23.39 - 26.15.23.39 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne 24.49.00.00 - 24.49.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 46.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki przystąpienia do postępowania. 1.1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki i złożą stosowne: 1) Oświadczenie z art.22 ust.1 pkt.1-4 2) Oświadczenie z art.24 ust.1 i 2 , że nie podlegają wykluczeniu zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych ( Dz.U.2004r. Nr 19 poz.177 ze zmianami ) 3) Oświadczenie , że zaoferowane wyroby posiadają świadectwa rejestracji wyrobu medycznego zgodnie z ustawą (Dz.U. 2004 Nr 93 poz. 896 ) i na każde wezwanie Zamawiającego przedłożą niezwłocznie żądany dokument . 4) Oświadczenie, że zapewnią realizację dostawy w ciągu maksymalnie 7 dni od zgłoszenia zamówienia, 5) Oświadczenie o niekaralności z art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy p.z.p. 6) Oświadczenie o niekaralności z art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy p.z.p. 2.Informacje o dokumentach potwierdzających spełnienie warunków: 2.1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków , oferta musi zawierać dodatkowe dokumenty złożone w formie odpisu lub kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem : . Oświadczenia wymienione w ust.1.1 SIWZ . aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , . zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. . w przypadku zaistnienia sytuacji określonych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U.2006 , Nr 87 , poz. 605 ) wykonawca załącza dokumenty wymienione w cytowanym paragrafie . 2.2. Próbki na potwierdzenie : 1) Zgodności zaoferowanego asortymentu z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zmówienia określonym w załączniku Nr 2 do SIWZ. . Zamawiający żąda próbek tylko dla wybranego asortymentu z zastrzeżeniem , że dla pozostałego asortymentu , Zamawiający w trakcie trwania procedury może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do dostarczenia próbek dla pozostałego asortymentu . Wykonawca , każda próbkę obowiązany jest opisać dodając : nr pakietu i nr pozycji , której dotyczy 2.3. Pozostałe dokumenty : . Załączniki Nr 1 , Nr 2 i Nr 3 - podpisany wzór umowy . w przypadku zaistnienia sytuacji określonych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U.2006 , Nr 87 , poz. 605 ) wykonawca załącza dokumenty wymienione w cytowanym paragrafie . 3.Opis dokonywania oceny spełnienia powyższych warunków: Ocena ofert w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez Wykonawców, wszystkich kryteriów określonych w niniejszej specyfikacji na zasadzie spełnia/nie spełnia tzn. każdy z Wykonawców musi spełnić wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem wykluczenia wykonawcy i odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jw..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.oborniki.info/bip/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Obornikach , ul. Szpitalna 2, pokój nr 19 bud. administracji.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Obornikach , ul. Szpitalna 2, pokój nr 8 sekretariat bud. administracji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.