eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleCa³odobowa ochrona fizyczna obiektu Izby Celnej w Opolu

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2013-11-08

Opole: Ca³odobowa ochrona fizyczna obiektu Izby Celnej w Opolu
Numer og³oszenia: 236043 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Opolu , ul. Szpitalna 3b-5-7, 45-010 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4006706, faks 077 4006707.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ic.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja rz±dowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ca³odobowa ochrona fizyczna obiektu Izby Celnej w Opolu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie sta³ej, ca³odobowej ochrony obiektu, mienia i osób Izby Celnej w Opolu. Izba Celna w Opolu, ul. Szpitalna 3b-5-7 - kompleks trzech budynków zabudowanych kamienicami nr 3b, nr 5 i nr 7 , pomiêdzy budynkami 5 i 7 znajduje siê przeszklony ³±cznik - parking obok budynku 3b ogrodzony, zamykany bram± i furtk± - jedno stanowisko ochrony ca³odobowo 2. Szczegó³owy sposób sprawowania ochrony reguluje za³±cznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca najpó¼niej w dniu rozpoczêcia wykonywania us³ugi przed³o¿y Zamawiaj±cemu wykaz pracowników ochrony (imiê i nazwisko), za po¶rednictwem których bêdzie wykonywa³ us³ugê. Wykaz powinien obejmowaæ tak¿e pracowników, którzy zastêpowaæ bêd± sta³ych pracowników ochrony na wypadek np. ich urlopu, choroby itp. Wykaz podlega bie¿±cej aktualizacji. 4. Wykonawca nie odpowiada za kradzie¿e przedmiotów osobistych pracowników Zamawiaj±cego w pomieszczeniach u¿ywanych przez pracowników, funkcjonariuszy lub osoby upowa¿nione. 5. Wykonawca zapewni w razie potrzeby dojazd w³asnych grup interwencyjnych. Dojazd grupy interwencyjnej do chronionego obiektu wyniesie maksymalnie do 15 minut. Grupy interwencyjne musz± byæ uzbrojone w broñ paln±. 6. Pracownicy, którzy bêd± wykonywali ochronê osób i mienia w obiekcie Zamawiaj±cego musz± byæ przeszkoleni przez Wykonawcê w zakresie przepisów BHP i P-Po¿, a tak¿e zobowi±zani s± do zapoznania siê oraz przestrzegania instrukcji obowi±zuj±cych u Zamawiaj±cego. W pozosta³ym zakresie niezbêdne szkolenia, w tym w szczególno¶ci szkolenie dotycz±ce postêpowania w sytuacjach kryzysowych oraz zagro¿enia, realizuje Wykonawca. 7. Do obowi±zków pracowników ochrony nale¿y m.in.: noszenie jednolitego ubioru z logo i nazw± firmy Wykonawcy, zachowanie wzorowego i estetyczne wygl±du zewnêtrznego, kulturalne zachowanie siê w stosunku do pracowników i klientów Izby. 8. Wykonawca winien wykonaæ przedmiot zamówienia z nale¿yt± staranno¶ci±, zgodnie z wszystkimi wymaganiami Zamawiaj±cego wskazanymi w niniejszym SIWZ..

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w wysoko¶ci: 2 900,00 z³ - dwa tysi±ce dziewiêæset z³otych Wadium mo¿e byæ wnoszone w nastêpuj±cych formach: 1. pieni±dzu, 2. porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej , z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci - Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y dokonaæ w formie przelewu na rachunek bankowy NBP O/O Opole 02 1010 1401 0061 5813 9120 0000 z adnotacja: wadium - ca³odobowa ochrona fizyczna obiektu Izby Celnej w Opolu Kwota wadium musi znale¼æ siê na koncie Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ 18 listopada 2013r. do godz. 10.00 Je¿eli wadium bêdzie wnoszone w innej formie ni¿ w pieni±dzu, Wykonawca jest zobowi±zany orygina³ wadium umie¶ciæ osobno w kopercie, jako za³±cznik do opakowania, w którym sk³ada ofertê, natomiast kserokopiê dokumentu po¶wiadczonego -za zgodno¶æ z orygina³em -za³±czyæ do oferty. Wadium musi byæ wa¿ne przez okres co najmniej 30 dni licz±c od dnia up³ywu terminu sk³adania ofert, okres zwi±zania ofert±. Wadium nale¿y wnie¶æ do 18.11.2013r. do godz. 10.00 tj. przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium bêdzie zwrócone lub zatrzymane w terminie i na warunkach okre¶lonych w art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca do³±czy do oferty aktualn± koncesjê wydan± przez MSWiA lub MSW na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie ¶wiadczenia us³ug ochrony osób i mienia w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej sta³ej lub dora¼nej

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca do³±czy do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych us³ug w zakresu ca³odobowej fizycznej ochrony obiektu w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Co najmniej trzy z wymienionych us³ug powinny byæ ¶wiadczone u ró¿nych zleceniodawców, ale u ka¿dego w sposób ci±g³y co najmniej przez 12 miesiêcy o warto¶ci przekraczaj±cej 120 000,00 z³ brutto ka¿da oraz potwierdzone za³±czonymi dowodami, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca na podstawie Rozporz±dzenia MSWiA z dnia 21 pa¼dziernika 2011r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania i ewidencjonowania broni i amunicji, dysponuje w³asn±, ca³odobow±, uzbrojon± grup± (grupami) interwencyjn± (maj±c± sta³e po³±czenie z w³asn± Stacj± Monitorowania) przygotowan± i wyposa¿on± do podjêcia bezpo¶redniej interwencji, maj±cej na celu oddalenie zagro¿enia b±d¼ usuniêcie ju¿ istniej±cego naruszenia chronionego mienia lub osób, zatrzymanie sprawców, zabezpieczenie ¶ladów w przypadku pope³nienia czynu zabronionego na chronionym terenie. Uzbrojona grupa interwencyjna powinna siê sk³adaæ z wystarczaj±cej liczby osób do wykonania zadania, jednak¿e zawsze bêdzie to nie mniej ni¿ dwie osoby. Maksymalny czas dojazdu grupy interwencyjnej na miejsce gdzie zostanie wezwana nie mo¿e przekraczaæ 15 minut od momentu powiadomienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca do³±czy do oferty op³acon± polisê lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê za jedno zdarzenie nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³otych

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty dotycz±ce podmiotów, zasobami których bêdzie dysponowa³ wykonawca:

  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3.2)

  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- pe³nomocnictwo - formularz ofertowy - potwierdzenie wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

W oparciu o art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ umowy, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zmiany postanowieñ umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ic.opole.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: w siedzibie Izby Celnej w Opolu przy ul. Szpitalnej 3b-5-7 w pokoju 114.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 18.11.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Izby Celnej w Opolu przy ul. Szpitalnej 3b-5-7 w pokoju 112 lub przes³aæ na adres Izby Celnejw Opolu; ul. Szpitalna 3b-5-7; 45-010 Opole.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.