Ogłoszenie z dnia 2006-05-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: ochrona osób i mienia, monitoring i montaż systemów alarmowych w Centrali i jednostkach organizacyjnych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zapewnienie zimowego utrzymania terenów i budynków Oddziałów Regionalnych i Centrali KRUS Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, do kontaktów: Marek Gołębiewski - Wicedyrektor Biura Administracji i Inwestycji, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, tel. 022 5926590, 5926441, fax 022 5926650, e-mail: bzp@krus.gov.pl, www.krus.org.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 23. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona osób i mienia, monitoring i montaż systemów alarmowych w Centrali i jednostkach organizacyjnych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zapewnienie zimowego utrzymania terenów i budynków Oddziałów Regionalnych i Centrali KRUS. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Ochrona osób i mienia, monitoring i montaż systemów alarmowych w Centrali i jednostkach organizacyjnych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zapewnienie zimowego utrzymania terenów i budynków Oddziałów Regionalnych i Centrali KRUS. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Cały kraj. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadium w wysokości: 200 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: - przelewem w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: - wykonawca musi spełniać wymogi określone Ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia /Dz.U. z 1997r., Nr 114, poz. 740 z późn. zm./; wszystkie osoby przewidziane do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie ochrony fizycznej muszą posiadać stosowne licencje pracowników ochrony fizycznej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy - prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia; nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych; posiadają certyfikat ISO 9001:2000 lub AQAP; odpis koncesji wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji nie później niż do dnia 26.04.2006 r. na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych; - wykonawca posiada: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 cyt. ustawy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie ochrony osób i mienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 5.000.000,00 PLN, - wykonawca przedstawi sprawozdanie finansowe; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika US oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - wykonawca posiada własne stacje monitorowania alarmów monitoring obejmujący swoim zasięgiem obszar całego kraju; wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówiena w zakresie ochrony fizycznej wraz z podaniem posiadanego numeru licencji pracownika ochrony fizycznej oraz zaznaczeniem osób posiadających licencję drugiego stopnia, którzy będą nadzorowali pracowników ochrony fizycznej. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, - wymogi określone Ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia /Dz.U. z 1997r., Nr 114, poz. 740 z późn. zm./; wszystkie osoby przewidziane do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie ochrony fizycznej muszą posiadać stosowne licencje pracowników ochrony fizycznej. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. cena oferowanej usługi - 60% 2. doświadczenie w zakresie prowadzonej działalności ochrony mienia - 15% 3. ilość obiektów użyteczności publicznej objętych ochroną fizyczną w ramach jednego zleceniodawcy - 15% 4. ilość miejsc wykonywania działalności na terenie kraju wpisanych do koncesji z dnia 26.04.2006 r. - 10% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 21.06.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.06.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 50 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 21.06.2006, godzina 12:00, siedziba Centrali Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, sala konferencyjna I piętro.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.04.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup z dostawą fabrycznie nowych części do urządzeń drukujących, na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Poznaniu przy ul. Pileckiego 6/9
- Modernizacja budynków mieszkalnych przy ul. Dolnej 35 i ul. Dolnej 37 oficyna w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Modernizacja instalacji hydrantowej
- Remont instalacji gazowej w budynku przy ul. Świętojerskiej 12A
- Wykonanie i dostawa dekoracji kwiatowych, wiązanek, wieńców okolicznościowych na potrzeby służbowe MSZ
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony obiektów SK MSWiA z W-M CO w Olsztynie; znak sprawy: ZPZ-25/04/25
- usługa ochrony i monitorowania obiektów WSPL-u
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Narodowego Centrum Nauki
- Wykonywanie usługi ochrony mienia
- Ochrona fizyczna osób i mienia Targowiska Namysłowska oraz Bazaru Różyckiego
- Adm.261.1.2025-Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.