eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra KalwariaPrzedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków w ul. Rybie wraz z przyłączami do granic działek w Górze Kalwarii.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-29

Góra Kalwaria: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków w ul. Rybie wraz z przyłączami do granic działek w Górze Kalwarii.
Numer ogłoszenia: 236097 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Góra Kalwaria, ul. 3 Maja 10, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie, tel. 7273414, fax 7273414.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorakalwaria.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków w ul. Rybie wraz z przyłączami do granic działek w Górze Kalwarii..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Rybie zgodnie z projektem budowlanym oraz przykanalik długości 10m zakończony studzienką kanalizacyjną PVC 315mm na działce nr 21 obręb 13-01 Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur strukturalnych PVC SN-8 typ ciężki (z kielichem , łączone na uszczelki gumowe) o średnicy ø250 o długości 432m i średnicy ø200 o długości 840m oraz przykanaliki PCV-U typ SN8 łączonych na wcisk ø160 o łącznej długości 505m (30szt. zakorkowane w granicy posesji, 17 szt. zakończonych studzienką kanalizacyjną PCV 315mm, 8 włączeń do istniejącej kanalizacji) Kolektor tłoczny z rur polietylenowych PE PN6 zgrzewanych czołowo śr. zew. 110mm o długości 326m Komora rozprężna z kręgów betonowych śr. 1200mm z włazem 40t zatrzaskowym Kompletna przepompownia ścieków z komorą zasuw spełniająca wymogi projektu wraz z zasilaniem elektrycznym, sterowaniem, sygnalizacją, alarmem i ogrodzeniem. W miejscach rozgałęzień sieci kanalizacyjnej na jej załamaniach oraz dla włączenia przykanalików do kolektorów głównych studzienki niewłazowe ø425 (17szt.) oraz studnie rewizyjne żelbetowe ø1200 (28szt.) Budowa nawierzchni: po trasie kanalizacji w ulicy Rybie - podbudowa z kruszywa naturalnego 20 cm, warstwa wiążąca 5 cm z betonu asfaltowego, sfrezowanie pozostałej szerokości ulicy i ułożenie na całej szerokości drogi od miejsca włączenia kanalizacji do końca skrzyżowania z ulicą Skierniewicką 7 cm warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego; na drodze gruntowej wierzchnia warstwa wysypana destruktem grubości po zagęszczeniu 10cm Prace na działkach prywatnych będą przebiegać ze szczególnym poszanowaniem mienia. Po zakończeniu budowy teren na działkach prywatnych zostanie doprowadzony do stanu pierwotnego, zrekultywowany, obsiany trawą, posadzone krzewy lub drzewa, w razie jakichkolwiek uszkodzeń ogrodzeń lub wjazdów zostanę usunięte szkody, w czasie budowy zagwarantowany będzie dojazd do posesji, drzewa i krzewy zostaną należycie zabezpieczone przed uszkodzeniem, na działce 10/6 prace ziemne prowadzone będą ręcznie dł. ok. 100m. W zakres wchodzi również odbudowa nawierzchni dróg, opracowanie projektu organizacji ruchu, zajęcie pasa drogowego oraz kompleksowa obsługa geodezyjna, opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egz. Na dzień odbioru musi być dostarczona geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, i jeśli to będzie konieczne z wcześniejszym naniesieniem zmian ZUD oraz złożony wniosek o zakończeniu budowy i zgłoszenie do użytkowania do Nadzoru Budowlanego w Piasecznie. Wykonawca we własnym zakresie organizuje plac budowy, zorganizuje wywóz i utylizację ziemi z wykopów, po zakończonych robotach doprowadzi teren do porządku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.11.10 - Kładzenie rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązek posiadania takich uprawnień ustawy nakładają 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. i ponadto: 1.5. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: a) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności sanitarnej i budowy dróg. Wymagane jest by w/w osoby były członkami właściwej izby samorządu zawodowego; 1.6. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: a) W okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 1 zamówienie związane z budową kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej lub tłocznej odpowiadającej wielkością i rodzajem przedmiotowi zamówienia / o wartości min. 350.000 zł/ , z opisem robót, podaniem ich wartości, wielkości oraz daty i miejsca wykonania. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi że zostały wykonane z należytą starannością . 1.7. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej ( OC) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100.000,00 złotych 1.8. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy musza: a) ustanowić pełnomocnika, b) każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 1 pkt. 1.4. i udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, c) wymogi zawarte w ust.1 pkt. od 1.1., 1.2., 1.3. 1,5., 1.6. Wykonawcy mogą spełniać łącznie. d) każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 1 pkt. 1.7. 2. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej; na zasadach spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy - zał. 1 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnienie warunków określonych art. 22 Ustawy Pzp - zał. 2 3.Oświadczenie wykonawcy o informacjach stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - zał. 3 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.kosztorys ofertowy szczegółowy. 6.dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 7.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. Wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik numer 4 9.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień /dotyczy kierowników budowy/, 10.Aktualne zaświadczenie osób wymienionych w zał. 4 o członkostwie właściwej izby samorządu zawodowego; 11.Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca - załącznik numer 5 12.Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w zał. Nr 5 zostały wykonane z należytą starannością, 13.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 14. Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót - zał. 6

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorakalwaria.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy ul. Ratuszowa 1 Góra Kalwaria lewe skrzydło Ratusza Referat Inwestycji.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. Ratuszowa 1 Góra Kalwaria prawe skrzydło Ratusza Biuro Obsługi Mieszkanca.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.