Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-25
Warszawa: Dostawa systemu do rekonstrukcji 3D CT i MRI dla Kliniki Ortopedii CMKP (nr sprawy ZP-877/08)
Numer ogłoszenia: 236109 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego , ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5693700, fax. 022 5693712.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmkp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu do rekonstrukcji 3D CT i MRI dla Kliniki Ortopedii CMKP (nr sprawy ZP-877/08).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, systemu do rekonstrukcji 3D CT i MRI dla Kliniki Ortopedii CMKP, składającego się ze stacji roboczej i oprogramowania oraz przeprowadzenie szkolenia wprowadzającego dla 5 osób w Klinice (w wymiarze łącznie 3 dni), zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę systemu składającego się z następujących elementów: Stacja robocza 1 komputer dwuprocesorowy min. 2 x klasa Xeon Dual Core taktowane zegarem minimum 2.0 GHz, min. 4GB RAM, dyski typu SATA min. 200GB RAID 5, karta grafiki dual head obsługująca tryb min. 1200x1600 pikseli, system Windows XP SP2 obsługujący zainstalowaną pamięć fizyczną RAM, karta sieciowa 10;100;1000Mbit-s, nagrywarka CD-DVD, min. 4 porty USB - 1 szt. 2 Monitor kolorowy TFT o przekątnej min. 21, wyjście DVI, rozdzielczość min. 1200x1600 pikseli, jasność min. 300 cd-m2, kontrast min. 500:1, możliwość pracy w standardzie Dicom - 1 szt. Oprogramowanie 1 Lokalna Stacja rekonstrukcji 3D - 1 licencja 2 Lokalna baza danych pacjentów i badań - 1 licencja Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac: a) sprzedaż stacji roboczej i oprogramowania b) dostawa stacji roboczej i oprogramowania c) transport na miejsce montażu d) montaż urządzeń e) uruchomienie urządzeń f) instalacja oprogramowania g) konfiguracja systemu h) szkolenie lekarzy w zakresie obsługi oprogramowania na stacji roboczej i) szkolenie informatyków w zakresie obsługi informatycznej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne parametry techniczne stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Oferowany sprzęt winien spełniać co najmniej funkcje i parametry przedstawione w załączniku nr 1 do SIWZ - określone jako parametry graniczne. Nie spełnienie choćby jednego parametru granicznego skutkować będzie odrzuceniem oferty. Za oferowanie urządzenia o lepszych technicznie parametrach niż parametry graniczne zostaną przydzielone punkty zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Wymagany okres gwarancji na dostarczony sprzęt - zgodnie ze zobowiązaniem Wykonawcy zawartym w ofercie wg. Załącznika nr 3 do SIWZ nie krócej jednak niż 24 miesiące. Wartość zamówienia została ustalona na kwotę 78 000,00 PLN..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przedmiotowym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy a) Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. b) W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie). W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 5 do SIWZ. d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego: e) Zestawienie parametrów technicznych oferowanego urządzenia, z którego jednoznacznie wynika, że posiada ono parametry nie gorsze od parametrów opisanych w SIWZ, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1. f) Zestawienie ocenianych parametrów technicznych sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2. g) Zestawienie ocenianych warunków gwarancji i serwisu sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3. h) Karty techniczne zaoferowanego urządzenia zawierającej w szczególności: nr katalogowy, pełna nazwę, typ/model/wersję oprogramowania, ilość zaoferowanych urządzeń, rok produkcji (nie wcześniej niż 2008r.), w przypadku stacji roboczych - parametry techniczne i wersja systemu operacyjnego, w przypadku oprogramowania - pełen numer wersji i sposób licencjonowania. Karty techniczne należy sporządzić dla wszystkich oferowanych elementów systemu (zaoferowanych urządzeń i pakietów programowych)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Ocena techniczna - 30
- 3 - Warunki gwarancji i serwisu - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmkp.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, pok. 27.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 14:30, miejsce: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, kancelaria - pok. 28-29..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego do Pracowni Elektrofizjologii podmiotu leczniczego " Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- "Zakup i dostawa zestawów do transportowania pacjentów dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
- Dostawa sprzętu do stymulacji serca wraz z dzierżawą programatora urządzeń dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii podmiotu leczniczego "Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- Przetarg krajowy na dostawę sprzętu medycznego szkoleniowego dla ratownictwa medycznego
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego na potrzeby bieżącej działalności SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 7 pakietów
- Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.