eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipnicaPrzebudowa dróg w leśnictwie Masłowice i Brzeźno.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-15

Lipnica: Przebudowa dróg w leśnictwie Masłowice i Brzeźno.
Numer ogłoszenia: 236114 - 2014; data zamieszczenia: 15.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Osusznica , Osusznica 3, 77-130 Lipnica, woj. pomorskie, tel. 059 8218367, faks 059 8218396.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osusznica.szczecinek.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg w leśnictwie Masłowice i Brzeźno..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy niezależne części: Zadanie częściowe nr 1: Przebudowa drogi przeciwpożarowej nr 2 w leśnictwie Masłowice. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi o długości ok. 980 m stanowiąca dojazd pożarowy oraz umożliwiająca wywóz drewna; szerokość jezdni 3,5 m, szerokość poboczy 2 x 0,75m. Zaprojektowane są następujące warstwy nawierzchni: warstwa ścieralna z płyt wielootworowych typu JOMB 100x75x12,5cm na posypce piaskowej gr. 3,5 cm; podbudowa z kruszywa łamanego stab. mech. o uziarnieniu 0/31,5 mm; warstwa odsączająca z piasku o uziarnieniu 0/2 mm i geowłóknina , zgodnie z projektem wykonawczym, STWiOR. Zadanie częściowe nr 2: Przebudowa drogi przeciwpożarowej nr 5 w Leśnictwie Brzeźno. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego zjazdu z drogi powiatowej nr 1744G, położonego na działce ew. nr 1068/2 oraz przebudowa drogi leśnej przeciwpożarowej nr 5, zlokalizowanej na działkach ewidencyjnych o nr 270/1, 271/1, 272/1. Droga o długości ok. 980 m stanowiąca dojazd pożarowy oraz umożliwiająca wywóz drewna; szerokość jezdni 3,5m, szerokość poboczy 2 x 0,75 m; z odwodnieniem powierzchniowym do rowów. Nawierzchnia ma być wykonana z płyt wielootworowych typu JOMB 100x75x12,5cm na posypce piaskowej gr. 3,5 cm oraz z podbudowy z pospółki o uziarnieniu 0-32 mm, zgodnie z projektem wykonawczym, STWiOR. Zadanie częściowe nr 3: Przebudowa drogi leśnej nr 103 w Leśnictwie Masłowice. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi o długości ok. 698 m umożliwiająca wywóz drewna; szerokość jezdni 3 m, szerokość poboczy 2 x 0,75 m. Zaprojektowane są następujące warstwy nawierzchni : warstwa ścieralna z płyt wielootworowych typu JOMB 100x75x12,5cm na posypce piaskowej gr. 3,5 cm; podbudowa z kruszywa łamanego stab. mech. o uziarnieniu 0/31,5 mm; warstwa odsączająca z piasku o uziarnieniu 0/2 mm, zgodnie z projektem wykonawczym, STWiOR..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert - w wysokości odpowiednio dla zadania częściowego nr 1-10 000 zł; dla zadań częściowych nr 2 i 3-6 000 zł na każde zadanie. 2.Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w sekretariacie Nadleśnictwa, przed upływem terminu składania ofert. 3.Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a) wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na jeden z rachunków bankowych: BGŻ Miastko nr: 44 2030 0045 1110 0000 0093 6430 BS Bytów nr: 79 9321 0001 0019 2545 2000 0010 PEKAO S.A.: 87 1240 3783 1111 0000 4089 1778 b) w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć oryginał dokumentu stanowiącego wadium. 4.Formy wniesienia wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu, b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) Gwarancjach bankowych, d) Gwarancjach ubezpieczeniowych, e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 ze zm.). 5.Zwrot wadium jak i jego zatrzymanie nastąpi w sytuacjach zapisanych w art. 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna, za spełniony powyższy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże i udokumentuje wykonanie tożsamych z przedmiotem zamówienia robót drogowych w okresie ostatnich 5 lat (prace polegające na budowie bądź przebudowie drogi o nawierzchni z betonowych płyt drogowych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty oraz miejsca wykonania. Za wystarczające uznaje się wykonanie: - dla zadania nr 1, dwóch robót o wartości minimum 500 00 zł brutto każda; - dla zadania nr 2 i 3, dwóch robót o wartości minimum 320 000 zł brutto każda. Ocena powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie przedłożonego wykazu, oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót (za najważniejsze roboty zamawiający rozumie roboty tożsame z przedmiotem zamówienia), określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia/niespełna. Uwaga:kwoty w walutach obcych będą przeliczane po kursie danej waluty publikowanej przez NBP z dnia przekazania ogłoszenia o zamówieniu do publikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający uzna za spełniony ten warunek jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie dysponowania środkami technicznymi niezbędnymi do wykonania zamówienia: - dla zadania nr 1 i 3: koparka min. 0,25 m3, min. 1 szt,; spycharka min. 55 kW, min. 1 szt.; równiarka samojezdna min. 74 kW, min. 1 szt.; walec statyczny samojezdny min. 15 t, min. 1 szt.; walec wibracyjny samojezdny min. 7,5 t, min. 1 szt.; samochód samowyładowczy min. 5 t, min. 1 szt. - dla zadania nr 2: koparka min.25 m3, min. 1 szt.; spycharka min. 55kW, min. 1 szt; równiarka samojezdna min. 74 kW, min. 1 szt.; walec statyczny ciągniony gładki min. 3-5t, min. 1 szt.; walec statyczny ciągniony wibracyjny min. 3-5 t, min. 1 szt.; zagęszczarka wibracyjna spalinowa min. 200 kg min. 1 szt. W przypadku gdy urządzenia lub narzędzia którymi będzie dysponował Wykonawca są własnością innych podmiotów, należy przedłożyć pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia/niespełna.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca jest zdolny do wykonania tego warunku jeżeli oświadczy że wymienione w wykazie osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, dla zadań nr 1-3: -co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy - posiadającego uprawnienie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, posiadający minimum 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu robót drogowych i w pełnieniu funkcji kierownika budowy. - co najmniej trzema osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadających łącznie uprawnienia do obsługi koparki, spycharki, równiarki oraz ciągnika. Jeżeli w oświadczeniu , o którym mowa powyżej Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP zobowiązany będzie dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacji ekonomicznej i finansowej: Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: - dla zadania nr 1 i 3: 100 000 zł, (dla każdego zadania oddzielnie). - dla zadania nr 2: 200 000 zł. Ocena przedmiotowego warunku odbywać się będzie na zasadzie kryterium spełnia/niespełna w oparciu o dołączone do oferty dokumenty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ lub dokument sporządzony wg jego wzoru. 2. Kosztorys szczegółowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót inwestora. 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo do złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, oraz wymieniać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, 4. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo do złożenia oferty. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. 5. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo do złożenia oferty. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. 6. Potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_osusznica/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Osusznica Osusznica 3 77-130 Lipnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2014 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Osusznica Osusznica 3 77-130 Lipnica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi przeciwpożarowej nr 2 w leśnictwie Masłowice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi o długości ok. 980 m stanowiąca dojazd pożarowy oraz umożliwiająca wywóz drewna; szerokość jezdni 3,5 m, szerokość poboczy 2 x 0,75m. Zaprojektowane są następujące warstwy nawierzchni: warstwa ścieralna z płyt wielootworowych typu JOMB 100x75x12,5cm na posypce piaskowej gr. 3,5 cm; podbudowa z kruszywa łamanego stab. mech. o uziarnieniu 0/31,5 mm; warstwa odsączająca z piasku o uziarnieniu 0/2 mm i geowłóknina , zgodnie z projektem wykonawczym, STWiOR. Termin realizacji zamówienia dla zadania częściowego nr 1 od dnia podpisania umowy: I wariant - w przypadku ograniczonej ilości środków pieniężnych: do 15.10.2014 r. dla wartości nie mniejszej niż 250.000 zł netto do 31.05.2015 r., dla pozostałej wartości robót II wariant - w przypadku posiadania środków pieniężnych do 15.10.2014r. Zamawiający wybierze wariant przed podpisaniem umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi przeciwpożarowej nr 5 w Leśnictwie Brzeźno..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego zjazdu z drogi powiatowej nr 1744G, położonego na działce ew. nr 1068/2 oraz przebudowa drogi leśnej przeciwpożarowej nr 5, zlokalizowanej na działkach ewidencyjnych o nr 270/1, 271/1, 272/1. Droga o długości ok. 980 m stanowiąca dojazd pożarowy oraz umożliwiająca wywóz drewna; szerokość jezdni 3,5m, szerokość poboczy 2 x 0,75 m; z odwodnieniem powierzchniowym do rowów. Nawierzchnia ma być wykonana z płyt wielootworowych typu JOMB 100x75x12,5cm na posypce piaskowej gr. 3,5 cm oraz z podbudowy z pospółki o uziarnieniu 0-32 mm, zgodnie z projektem wykonawczym, STWiOR..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa drogi leśnej nr 103 w Leśnictwie Masłowice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi o długości ok. 698 m umożliwiająca wywóz drewna; szerokość jezdni 3 m, szerokość poboczy 2 x 0,75 m. Zaprojektowane są następujące warstwy nawierzchni : warstwa ścieralna z płyt wielootworowych typu JOMB 100x75x12,5cm na posypce piaskowej gr. 3,5 cm; podbudowa z kruszywa łamanego stab. mech. o uziarnieniu 0/31,5 mm; warstwa odsączająca z piasku o uziarnieniu 0/2 mm, zgodnie z projektem wykonawczym, STWiOR. Termin realizacji zamówienia dla zadania częściowego nr 3: I wariant - w przypadku ograniczonej ilości środków pieniężnych do 15.10.2014 r. dla wartości nie mniejszej niż 182.000 zł netto do 31.05.2015 r., dla pozostałej wartości robót II wariant - w przypadku posiadania środków pieniężnych do 15.10.2014r. Zamawiający dokona wyboru wariantu przed podpisaniem umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.