Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-25
Nisko: Wymiana stolarki okiennej w budynku internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Rudniku nad Sanem - roboty realizowane w ramach zadania Roboty budowlane w budynkach SOSW w Rudniku nad Sanem z termomodernizacją oraz dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 236141 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Niżański , Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412057, fax. 015 8412700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nisko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynku internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Rudniku nad Sanem - roboty realizowane w ramach zadania Roboty budowlane w budynkach SOSW w Rudniku nad Sanem z termomodernizacją oraz dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana stolarki okiennej w budynkach Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Rudniku nad Sanem - roboty realizowane w ramach zadania Roboty budowlane w budynkach SOSW w Rudniku nad Sanem z termomodernizacją oraz dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych. Zakres prac obejmuje: -demontaż istniejących okien, -demontaż obróbek blacharskich zewnętrznych, -montaż parapetów wewnętrznych oraz zamontowanie 40 szt nowych okien wraz z obrobieniem ościeży zewnętrznych i wewnętrznych. Zamawiający wymaga okna jednoramowe z mikrowentylacją w kolorze białym PCV - współczynnik przenikania ciepła dla ram poniżej 1,6 W (m2 x K) a dla szyb równy lub poniżej 1,1 w (m2 x K). Profile co najmniej pięciokomorowe, uszczelki szare, pełny zestaw okuć szyby zespolone 4/16/4 podział otwierane i rozwierane zgodnie z załączonymi schematami. Zamontowane okna muszą spełniać wymagania jakościowe i obowiązujących norm. Szczegółowy zakres rzeczowy robót precyzują załączone do niniejszej specyfikacji: -przedmiary robót, -specyfikacje techniczne,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w.w ustawy oraz spełniają pozostałe warunki określone w niniejszej SIWZ. 2.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.dysponują co najmniej 1 pracownikiem - kierownik budowy posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanych oraz są członkami właściwej izby samorządu zawodowego, legitymującego się aktualną przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 6.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 7.Wykonawcy muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie - charakteryzujące się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (lub w okresie prowadzenia działalności jeżeli jest on krótszy niż ostatnie pięć lat) co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 80.000 zł łącznie oraz załączą dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane z należytą starannością. 8.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 9.udzielą gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia na czas minimum 3 lata od daty odbioru, 10.Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania zamówienia z udziałem podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów określonych w pkt IX SIWZ złożonych przez Wykonawców na potwierdzenie spełnienia warunków, metodą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1)-wypełniony formularz ofertowy na druku przekazanym w materiałach przetargowych -załącznik nr 1. 2)-oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 w/w ustawy-załącznik nr 2. 3)-aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej W przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz dotyczących spółek cywilnych zaświadczenie o wpisie każdego ze wspólników do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) w oryginale dla reprezentanta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółek cywilnych). 5) uprawnienia budowlane kierownika budowy -przewidzianego do zatrudnienia przy wykonywaniu zamówienia wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 6) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (lub w okresie prowadzenia działalności jeżeli jest on krótszy niż ostatnie pięć lat) robót - opracowany wg załącznika nr 3 7) polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 8) Wykaz podwykonawców przewidzianych do współrealizacji zamówienia opracowany wg załącznika nr 4..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nisko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego Starostwo Powiatowe w Nisku
Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 10:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nisku Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko Biuro Obsługi Interesanta pok. nr 1..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Dostawa rękawic chirurgicznych i diagnost., sprzętu medycznego do ciągłej terapii nerkozastępczej, papierów rejestracyjnych oraz pasków testowych do glukometrów do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Dostawa materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Wymiana urządzeń na placu zabaw przy Wiejskim Domu Ludowym w Nowosielcu oraz doposażenie placu zabaw przy ulicy Sopockiej
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Budowa drogi gminnej publicznej będącej kontynuacją drogi nr 102464R w msc. Nowosielec, w km 1+137,00 do km 1+682,00 oraz w km 2+827,29 do km 4+288,29.
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja zagospodarowania dziedzińca Wydziału Humanistycznego przy ul. K. Orbitza 1 w Olsztynie, etap 1
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Rozbudowa, modernizacja na potrzeby opieki długoterminowej PCM S.A. w Prudniku i ZOL-u w Głogówku w formule zaprojektuj i wybuduj - 2 zadania częściowe
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.