Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-20
Puszczykowo: Dostawa materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 236170 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego" sp. z o.o , ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, woj. brak, tel. 0-61 8984093, 8984000, faks 0-61 8133391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna, o której mowa w art. 3, ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych do Apteki Szpitalnej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 37 części: Część 1 - Kompresy gazowe niewyjałowione; Część 2 - Kompresy gazowe jałowe; Część 3 - Kompresy żelowe zimno-ciepłe; Część 4 - Kompresy neurochirurgiczne; Część 5 - Kompresy oczne; Część 6 - Kompresy włókninowe jałowe; Część 7 - Opaski dziane; Część 8 - Opaski elastyczne; Część 9 - Opaski gipsowe; Część 10 - Opatrunki do mocowania kaniul; Część 11 - Opatrunki; Część 12 - Opatrunki hydrożelowe; Część 13 - Opatrunki parafinowe; Część 14 - Opatrunki foliowe; Część 15 - Plastry hipoalergiczne; Część 16 - Plastry jałowe; Część 17 - Plastry; Część 18 - Opatrunki hydrokoloidowe; Część 19 - Kompresy chłonne jałowe; Część 20 - Serwety operacyjne sterylne; Część 21 - Setony gazowe jałowe; Część 22 - Siatki opatrunkowe; Część 23 - Sterylna serweta samoprzylepna; Część 24 - Oznaczniki chirurgiczne; Część 25 - Pozostałe materiały opatrunkowe; Część 26 - Serwety operacyjne; Część 27 - Opatrunki specjalistyczne; Część 28 - Opatrunki antybakteryjne; Część 29 - Pakiet zabiegowy; Część 30 - Lignina pur zellin; Część 31 - Obłożenia chirurgiczne i pokrowce; Część 32 - Samoprzylepna folia chirurgiczna; Część 33 - Siatki operacyjne; Część 34 - Gaziki do dezynfekcji skóry przed iniekcjami; Część 35 - Zestawy opatrunkowe; Część 36 - Zestawy do zbiórki stolca; Część 37 - Szczotki jednorazowe do mycia i dezynfekcji rąk. W niniejszym ogłoszeniu zawarto ogólne informacje odnośnie przedmiotu zamówienia, natomiast szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie przewiduje prawo opcji w okresie obowiązywania umowy. Zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji został określony w załączniku nr 1 do siwz..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust, 1 pkt 7 u.p.z.p., tj. w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 37.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność notarialnie. 2. W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa: 1) dokumentację zawierającą dane techniczne, parametry (w języku polskim), które potwierdzą wymagania zawarte w Załączniku nr 1 do SIWZ, tj.: ulotki, katalogi itp. 2) deklaracje zgodności zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 ). 3) Wzory (próbki) - według następujących wymagań: Wykonawca winien wraz z ofertą dostarczyć wzory (próbki) oferowanych wyrobów, w celu potwierdzenia wymagań określonych w Załączniku nr 1 do siwz, dla niżej wyszczególnionych pozycji w danej części w ilości po 1 szt./opak. dla następujących pozycji: Część 1 - Kompresy gazowe niewyjałowione - nie dotyczy; Część 2 - Kompresy gazowe jałowe - nie dotyczy; Część 3 - Kompresy żelowe zimno-ciepłe - nie dotyczy; Część 4 - Kompresy neurochirurgiczne - poz. 2; Część 5 - Kompresy oczne - poz. 1; Część 6 - Kompresy włókninowe jałowe; Część 7 - Opaski dziane - poz. 2; Część 8 - Opaski elastyczne - poz. 2; Część 9 - Opaski gipsowe - poz. 2 i 4; Część 10 - Opatrunki do mocowania kaniul - poz. 1 i 2; Część 11 - Opatrunki - poz. 1 i 2; Część 12 - Opatrunki hydrożelowe - nie dotyczy; Część 13 - Opatrunki parafinowe - nie dotyczy; Część 14 - Opatrunki foliowe - poz. 1, 2 i 3; Część 15 - Plastry hipoalergiczne - poz. 1; Część 16 - Plastry jałowe - poz. 2 i 4; Część 17 - Plastry - poz. 1, 2, 3, 4, 5 i 6; Część 18 - Opatrunki hydrokoloidowe - nie dotyczy; Część 19 - Kompresy chłonne jałowe - nie dotyczy; Część 20 - Serwety operacyjne sterylne - poz. 1; Część 21 - Setony gazowe jałowe - nie dotyczy; Część 22 - Siatki opatrunkowe - poz. 2 i 6; Część 23 - Sterylna serweta samoprzylepna - poz. 1; Część 24 - Oznaczniki chirurgiczne - nie dotyczy; Część 25 - Pozostałe materiały opatrunkowe - nie dotyczy; Część 26 - Serwety operacyjne - poz. 2; Część 27 - Opatrunki specjalistyczne - nie dotyczy; Część 28 - Opatrunki antybakteryjne - nie dotyczy; Część 29 - Pakiet zabiegowy - poz. 1; Część 30 - Lignina pur zellin - nie dotyczy; Część 31 - Obłożenia chirurgiczne i pokrowce - nie dotyczy; Część 32 - Samoprzylepna folia chirurgiczna - poz. 2; Część 33 - Siatki operacyjne - nie dotyczy; Część 34 - Gaziki do dezynfekcji skóry przed iniekcjami - poz. 1; Część 35 - Zestawy opatrunkowe - nie dotyczy; Część 36 - Zestawy do zbiórki stolca - nie dotyczy; Część 37 - Szczotki jednorazowe do mycia i dezynfekcji rąk - poz. 1 Na opakowaniu zawierającym wzory należy podać dokładną nazwę i adres wykonawcy z zaznaczeniem Wzory - materiały opatrunkowe. Wewnątrz opakowania należy umieścić dokładny spis załączonych wzorów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne są zmiany umowy w zakresie nazwy handlowej bądź numeru katalogowego przedmiotu umowy w przypadku wycofania z produkcji i wprowadzenia nowego produktu lub niedostępności produktu - pod warunkiem spełnienia wszystkich wymogów określonych w siwz i po cenie nie wyższej niż ofertowa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o. ul. Kraszewskiego 6, 62-041 Dział Administracyjny..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o. ul. Kraszewskiego 6, 62-041 Puszczykowo Kancelaria Szpitala..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI PUSZCZYKOWO
- Dostawa produktów leczniczych refundowanych w ramach programów lekowych
- Wykonanie instalacji zapobiegających zadymianiu klatek schodowych, przedsionków pożarowych i wind łącznie z przedsionkami wraz z koniecznymi przebudowami
więcej: przetargi PUSZCZYKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Środków opatrunkowych dla pacjentów z Epidermolysis Bullosa - pęcherzowe oddzielanie się naskórka
- Dostawa materiałów opatrunkowych i siatek chirurgicznych w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i innych materiałów do pielęgnacji pacjentów
- Dostawa produktów leczniczych, opatrunków, materiałów i wyrobów medycznych.
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Sukcesywne dostawy leków i innych produktów medycznych od dnia 01 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.