eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecUSŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-20

Sosnowiec: USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
Numer ogłoszenia: 236184 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przegląd techniczny sprzętu i aparatury medycznej będącej w posiadaniu Samodzielnego Publicznego Szpitala Miejskiego w Sosnowcu ul. Zegadłowicza 3 lub ul. Szpitalna 1 w podziale na części tzw. pakiety: 1) Aparat RTG Moviplan 800 - 1 szt; 2) Aparaty RTG: Practix 33+ - 1 szt, BV Libra - 1 szt; 3) Aparaty RTG: Multix Pro - 1 szt i Siregraph CF - 1 szt , Mobilett XP Eco- 1 szt, mammograf Mammomat 1000 - 1 szt; 4) Automatyczne wstrzykiwacze kontrastu - 2 szt; 5) Napędy ortopedyczne - zestaw ACCULAN 3TI (piła oscylacyjna, piła wzdłużna, wiertarka-frezarka, nasadki - 4 szt. do drutów Kirschnera, Jacobs, AO, Haris, akumulatory NiMH GA676) 6) Respiratory transportowe ParaPac2D - 3 szt.; 7) Respirator transportowy Medumat, bez modułu tlenowego - 1 szt; 8) Respiratory Achieva - 2 szt; 9) Respirator Ivent - 1 szt; 10) Respiratory Bennett NBP 760 - 5 szt; 11) Defibrylator DMS - 1 szt; 12) Defibrylatory Lifepak 20 - 7 szt; 13) Defibrylator Heart Star - 1 szt; 14) Defibrylator Metrax XD100 - 1 szt; 15) Pompy infuzyjne Ascor - 39 szt; 16) Pompy infuzyjne Terumo - 12 szt; 17) Pompy infuzyjne Medima - 3 szt; 18) Diatermie elektrochirurgiczne Emed - 4 szt; 19) Diatermie elektrochirurgiczne Erbe - 7 szt; 20) Diatermie elektrochirurgiczne KLS Martin - 2 szt; 21) Diatermia elektrochirurgiczna Karl Storz - 1 szt; 22) System do zamykania naczyń dużych Ligasure - 1 szt. 2. Szczegółowy opis aparatów oraz ich lokalizacja określone są w załącznikach 4.1 ÷4.22 do SIWZ. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: a Wykonania przeglądów serwisowych zgodnych z wymaganiami producenta sprzętu i aparatury medycznej (aktualna szczegółowa lokalizacja i wykaz aparatów wg zał. nr 4.1 - 4.22 do SIWZ). b Przeglądów serwisowych obejmujących wymianę wszystkich elementów objętych obowiązkową wymianą, oraz wymianę elementów uwarunkowaną stanem technicznym w momencie przeglądu, c Przeglądów obejmujących, w razie konieczności, wymianę części, które podlegają wymianie co kilka lat, np.: akumulatory, czujniki tlenu, filtry techniczne oraz drobne elementy (śruby, bezpieczniki, złącza, drobne podzespoły elektroniczne) jeżeli występują. d Dokumentowania poszczególnych przeglądów kartą pracy oraz wpisem do paszportu technicznego, e Wyszczególniania w karcie pracy wymienianych elementów w trakcie przeglądu, f Podejmowania reakcji w ciągu 48h oraz zakończenie naprawy w ciągu 5 dni roboczych od wezwania Wykonawcy w przypadku reklamacji, którejś z wymienianych części, g Realizacji zamówienia zgodnie z przedstawionym przez Zamawiającego harmonogramem, zawartym w formularzu asortymentowo-cenowym z zastrzeżeniem § 2 ust. 2 wzoru umowy, h Wykonywania testów bezpieczeństwa elektrycznego. 4. Zakres przeglądów serwisowych będzie zgodny z zaleceniami producenta i aktualnie obowiązującymi przepisami technicznymi, a wykonanie przeglądu zostanie potwierdzone certyfikatem potwierdzającym pełną sprawność aparatu. 5. Wykonawca winien będzie przekazać raport serwisowy z wykonanej pracy zawierający opis wykonanych prac, terminy kolejnych przeglądów, ewentualne zalecenia dotyczące naprawy wraz z wykazem części zamiennych oraz dokonać wpisu do odpowiedniego paszportu technicznego. 6. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany przy użyciu narzędzi i aparatury Wykonawcy. 7. Usługa będzie wykonywana w siedzibie Zamawiającego, wyjątkowo może zaistnieć potrzeba wykonania przedmiotu zamówienia w siedzibie Wykonawcy. W takim przypadku Zamawiający zostanie poinformowany o takiej konieczności, a na czas przeglądu Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć aparat/sprzęt medyczny zastępczy tego samego typu. 8. Podczas przeglądu technicznego będą wymienione tylko te części, które wskaże Wykonawca, po rzeczywistym stwierdzeniu konieczności wymiany i potwierdzeniu przez służby techniczne Zamawiającego. 9. Usługa będzie wykonywana zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. nr 107 poz. 679 z 20.05.2010r.) Rozdz. 11 art. 90.1 pkt 4 i 5. 10. Przedmiot zamówienia podzielony został na 22 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą część tzw. Pakiet oddzielne. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w ramach danej Części..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem: przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - co najmniej 2 zamówienia przeglądów technicznych aparatów wyszczególnionych poniżej: 1. Aparat RTG Moviplan 800; 2. Aparaty RTG: a)Practix 33+ b) BV Libra; 3. Aparaty RTG: a) Multix Pro, b) Mobilett XP Eco, c) mammograf Mammomat 1000 4. Automatyczne wstrzykiwacze kontrastu; 5. Napędy ortopedyczne - zestaw ACCULAN 3TI; 6. Respiratory transportowe ParaPac2D ; 7. Respirator transportowy Medumat, bez modułu tlenowego; 8. Respiratory Achieva; 9. Respirator Ivent; 10. Respiratory Bennett NBP 760; 11. Defibrylator DMS; 12. Defibrylatory Lifepak 20; 13. Defibrylator Heart Star; 14. Defibrylator Metrax XD100 ; 15. Pompy infuzyjne Ascor; 16. Pompy infuzyjne Terumo; 17. Pompy infuzyjne Medima ; 18. Diatermie elektrochirurgiczne Emed; 19. Diatermie elektrochirurgiczne Erbe; 20. Diatermie elektrochirurgiczne KLS Martin; 21. Diatermia elektrochirurgiczna Karl Storz; 22. System do zamykania naczyń dużych Ligasure.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia w/g załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. nr 107 poz. 679 z 20.05.2010r.) Rozdz. 11 art. 90.1 pkt 4 i 5 do przeglądu sprzętu i aparatury określonej w części II. 1. 1)÷22) SIWZ, t.j. co najmniej jeden pracownik serwisowy, który odbył szkolenie autoryzowane przez producenta urządzenia uprawniające do przeglądów, konserwacji oraz napraw aparatów wyszczególnionych odpowiednio w załączniku nr 4.1 - 4.22. Dopuszcza się certyfikaty potwierdzające ukończenie takiego szkolenia zarówno w Polsce jak i zagranicą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia w/g załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, - formularz asortymentowo-cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4.1 ÷ 4.22 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wartość umowy może ulec zmianie w przypadku wycofania z eksploatacji aparatury będącej przedmiotem umowy, a wartość umowy zostanie pomniejszona o kwotę dotyczącą wycofanego z eksploatacji aparatu, zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym. 2. Wartość umowy może ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego. 3. Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji (bez obowiązku wprowadzenia aneksem) odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. 4. Strony zastrzegają prawo do negocjacji ceny w przypadku konieczności zapłaty Wykonawcy ceny wyższej, powstałej w wyniku zmiany stawki podatku VAT. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu 41-219 Sosnowiec ul. Szpitalna 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu 41-219 Sosnowiec ul. Szpitalna 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.