To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-05
Teresin: NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI GRANICE
Numer ogłoszenia: 236194 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205494 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Teresin, ul. Zielona 20, 96-515 Teresin, woj. mazowieckie, tel. 046 8613815, faks 046 8613815.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI GRANICE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie pełnego nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej, w branży instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz w branży instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych przy wykonywaniu zadania pn. Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Granice. 2.Do podstawowych obowiązków Wykonawcy (zwany dalej Inspektorem Nadzoru)* należy zgodnie z treścią art.25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz.2016 z późn. zm.): 1)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem budowlanym, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej; 2)sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru budowli i przekazywaniu jej do użytkowania; 4)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad. 3.Do podstawowych praw Wykonawcy należy zgodnie z treścią art. 26 ustawy Prawo budowlane: 1)wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót branżowych poleceń - potwierdzonych wpisem do dziennika budowy - dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 2)żądanie od kierownika budowy lub kierowników robót branżowych dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem budowlanym lub pozwoleniem na budowę. 4.Do dodatkowych obowiązków Inspektora Nadzoru, niezależnie od obowiązków określonych w art.25 i art.26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, na etapie realizacji inwestycji należy: 1)nadzór nad prawidłowością procesu wykonywania robót budowlanych zgodnie z warunkami zawartymi w umowie z Wykonawcą robót budowlanych, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i projektem budowlanym, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi przepisami oraz normami i zasadami wiedzy technicznej; 2)udział w naradach i spotkaniach na budowie: inspektor nadzoru zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego do uczestniczenia w naradach z przedstawicielem Wykonawcy robót budowlanych, kierownikiem budowy, kierownikami robót branżowych oraz z przedstawicielami Zamawiającego, nie rzadziej niż raz w tygodniu; 3)Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno - budowlanej, będący jednocześnie koordynatorem nadzoru zobowiązany jest w trakcie wykonywania przez Wykonawcę robót budowlanych przebudowy oczyszczalni, do stałego przebywania na terenie budowy oraz do monitorowania przebiegu realizacji zadania. Inspektor nadzoru w branży sanitarnej i elektrycznej, zobowiązany jest do przebywania na terenie budowy oraz do monitorowania przebiegu realizacji zadania, w trakcie wykonywania przez Wykonawcę robót budowlanych robót nadzorowanych przez w/w inspektorów. Zamawiający może zażądać obecności Inspektora nadzoru przy wykonywaniu przez Wykonawcę robót budowlanych robót specjalistycznych oraz ulegających zakryciu lub zanikających. Wykonawca - Inspektor nadzoru jest zobowiązany do niezwłocznego informowania Zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach na placu budowy, 4)organizowanie przez Inspektora nadzoru prac związanych z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót, 5)przestrzeganie zasady pisemnej korespondencji w wykonywaniu robót budowlanych (każde zgłoszenie, polecenie, decyzja, akceptacja, uzgodnienie oraz potwierdzenie jakie wystąpią w trakcie wykonywania robót budowlanych objętych nadzorem, poświadczone będą w formie pisemnej wg ustalonych z Zamawiającym wzorów - niezależnie od dziennika budowy), 6)wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych i zamiennych, po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym i pełnienie nadzoru nad ich wykonywaniem przez Wykonawcę robót budowlanych na podstawie odrębnej umowy, 7)sporządzanie protokołów odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, częściowych, końcowych, pogwarancyjnych. 5.Inspektor Nadzoru - niezależnie od obowiązków określonych w art.25 i art.26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - w okresie gwarancyjnym należy dokonywanie systematycznych przeglądów zrealizowanych robót budowlanych oraz udział w odbiorze pogwarancyjnym robót budowlanych - bez prawa do żądania dodatkowego wynagrodzenia. 6.Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do opiniowania sporządzonych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów powykonawczych związanych z rozliczeniem zadania pn. Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Granice, w zakresie wymaganym przez instytucje współfinansujące wykonanie zamówienia. 7.Inspektor Nadzoru zobowiązuje się wykonywać powierzone czynności sumiennie i fachowo, czuwać w imieniu Zamawiającego nad prawidłową realizacją umowy zawartej z Wykonawcą robót budowlanych oraz chronić interesy Zamawiającego we wszystkich przejawach nadzoru. 8.Inspektor Nadzoru zobowiązuje się przestrzegać (w ramach określonych prawem) bieżących instrukcji i wskazówek Zamawiającego oraz informować Zamawiającego o wszystkich istotnych sprawach, a zwłaszcza o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót. 9.Inspektor Nadzoru reprezentuje Zamawiającego wobec Wykonawcy robót budowlanych, działając w imieniu i na rachunek Zamawiającego w ramach uprawnień przysługujących Zamawiającemu z tytułu umowy zawartej z Wykonawcą robót budowlanych. 10.Jeżeli na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania zlecenia przez Inspektora Nadzoru Zamawiający poniesie szkodę, to Inspektor Nadzoru zobowiązuje się pokryć szkodę w pełnej wysokości. * Prawa i obowiązki Inspektora Nadzoru określone w Rozdziale 3 SIWZ dotyczą inspektorów nadzoru każdej z branż o których mowa w Rozdziale 3 pkt.1 SIWZ, z wyjątkiem sytuacji gdy prawa lub obowiązki odnoszą się do Inspektora nadzoru konkretnej branży.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.27.70.00 - 71.27.70.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MALANOWO" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"MALANOWO" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Malanowo Sp. z o.o., ul. Żeromskiego 29G, 96-500 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130684,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 105073,00
Oferta z najniższą ceną: 105073,00 / Oferta z najwyższą ceną: 105073,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.