eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Usługa szkoleniowa w ramach projektu pn.Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki - 45 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-13

Suwałki: Usługa szkoleniowa w ramach projektu pn.Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki - 45 części
Numer ogłoszenia: 236197 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Suwałki , ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, faks 087 5628098.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa w ramach projektu pn.Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki - 45 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu usługi szkolenia w ramach projektu pn. Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki: Część 1 - Emisja głosu Część 2 - Profilaktyka wypalenia zawodowego Część 3 - Rozpoznawanie zdolności dzieci w wieku przedszkolnym Część 4 - Metody i techniki pracy z dzieckiem zdolnym Część 5 - Przygotowanie 5-latka do nauki w szkole Część 6- Komunikacja z rodzicami dzieci zdolnych - elementy warsztatu Porozumienie bez Przemocy Część 7 - Zdrowie psychiczne i rozwój emocjonalny dziecka w wieku przedszkolnym Część 8 - Efektywna komunikacja z rodzicami - warsztat Porozumienie bez Przemocy Część 9 - Efektywna komunikacja z rodzicami - elementy warsztatu Porozumienie bez Przemocy Część 10 - Współpraca z rodzicami w sytuacjach kryzysowych w przedszkolu - prawa i obowiązki nauczycieli i rodziców Część 11 - Bezpieczeństwo dziecka w przedszkolu Część 12 - Kształtowanie systemu wartości dziecka w wieku przedszkolnym Część 13 - Rozwijanie twórczego myślenia dzieci w wieku przedszkolnym Część 14 - Praca zespołowa nauczycieli Część 15 - Metody aktywizowania dziecka w wieku przedszkolnym Część 16 - Rozwój osobisty nauczycieli - doskonalenie umiejętności intrapsychicznych Część 17 - Adaptacja dziecka w grupie przedszkolnej Część 18 - Kształtowanie umiejętności matematycznych dzieci w wieku przedszkolnym Część 19 - Złość i agresja dziecka w wieku przedszkolnym Część 20 - Zarządzanie sobą w czasie Część 21 - Zabawy i tańce integracyjne w grupie przedszkolnej Część 22 - Nowatorskie techniki plastyczne w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym Część 23 - Edukacja teatralna w przedszkolu Część 24 - Praca z dziećmi w wieku przedszkolnym metodą TOC Część 25 - Zabawy FundaMentalne - wspieranie rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym Część 26 - Metody komunikacji alternatywnej w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym Część 27 - Metody rozwijania twórczego myślenia uczniów Część 28 - Kształtowanie postaw uczniów we współpracy z rodzicami Część 29 - Sposoby rozwiązywania trudnych sytuacji edukacyjno-wychowawczych w szkole Część 30 - Metody i techniki skutecznego uczenia się Część 31 - Współpraca nauczycieli z radą rodziców w szkole Część 32 - Stres adaptacyjny dziecka rozpoczynającego naukę w szkole Część 33 - Szkoła dla Rodziców i Wychowawców - jak rozmawiać z rodzicami? Część 34 - Ocenianie postępów ucznia - współpraca nauczyciela przedmiotu z nauczycielem wspomagającym Część 35 - Dostosowywanie wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Część 36 - Zarządzanie emocjami w trudnych sytuacjach edukacyjno-wychowawczych w szkole Część 37 - Wybrane zagadnienia z prawa pracy dla nauczycieli Część 38 - Ocenianie kształtujące Część 39 - Współpraca nauczycieli w procesie kształtowania postaw uczniów Część 40 - Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych Część 41 - Kreowanie wizerunku współczesnego nauczyciela Część 42 - Praca wychowawcy klasowego - jak i o czym rozmawiać ze współczesną młodzieżą? Część 43 - Warsztat pracy z ciałem i głosem Część 44 - Motywowanie ucznia do nauki Część 45 - Budowanie wizerunku szkoły we współpracy z rodzicami 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Projekt pn. Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki o nr WND-POKL.03.05.00-00-225/12 (nr umowy: UDA-POKL. 03.05.00-00-225/12-00), realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 45.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do funkcji jakie zostaną jej powierzone tj. minimum posiadają: Część 1 - Emisja głosu - wykształcenie wyższe magisterskie logopedia lub - wykształcenie wyższe magisterskie neurologopedia lub - wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe logopedia lub - wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe neurologopedia lub - wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe logorytmika lub - wykształcenie wyższe magisterskie i kurs trenera terapii mowy lub trenera głosu Część 2 - Profilaktyka wypalenia zawodowego wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia kliniczna i zdrowia lub wykształcenie wyższe magisterskie i uprawnienia terapeuty NLP Część 3 - Rozpoznawanie zdolności dzieci w wieku przedszkolnym wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki wczesnoszkolnej lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna Część 4 - metody i techniki pracy z dzieckiem zdolnym wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna lub wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne Część 5 - Przygotowanie 5-latka do nauki w szkole wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki wczesnoszkolnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna Część 6- Komunikacja z rodzicami dzieci zdolnych - elementy warsztatu Porozumienie bez Przemocy wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe z zakresu komunikacji społecznej oraz ukończony kurs Porozumienie bez Przemocy lub trener programu Porozumienie bez Przemocy Część 7 - Zdrowie psychiczne i rozwój emocjonalny dziecka w wieku przedszkolnym wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia kliniczna i zdrowia lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychiatria Część 8 - Efektywna komunikacja z rodzicami - warsztat Porozumienie bez Przemocy wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe z zakresu komunikacji społecznej oraz ukończony kurs Porozumienie bez Przemocy lub trener programu Porozumienie bez Przemocy Część 9- Efektywna komunikacja z rodzicami - elementy warsztatu Porozumienie bez Przemocy wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe z zakresu komunikacji społecznej oraz ukończony kurs Porozumienie bez Przemocy lub trener programu Porozumienie bez Przemocy Część 10 - Współpraca z rodzicami w sytuacjach kryzysowych w przedszkolu - prawa i obowiązki nauczycieli i rodziców - wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub - wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna Część 11 - Bezpieczeństwo dziecka w przedszkolu wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe BHP lub kurs BHP (m.in. 130 godz.) Część 12 - Kształtowanie systemu wartości dziecka w wieku przedszkolnym wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki wczesnoszkolnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna Część 13 - Rozwijanie twórczego myślenia dzieci w wieku przedszkolnym wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki wczesnoszkolnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej lub wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne Część 14 - Praca zespołowa nauczycieli wykształcenie wyższe magisterskie socjologiczne lub wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna Część 15 - Metody aktywizowania dziecka w wieku przedszkolnym wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki wczesnoszkolnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej Część 16 - Rozwój osobisty nauczycieli - doskonalenie umiejętności intrapsychicznych wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna lub wykształcenie wyższe magisterskie i uprawienia terapeuty NLP Część 17 - Adaptacja dziecka w grupie przedszkolnej wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki wczesnoszkolnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna Część 18 - Kształtowanie umiejętności matematycznych dzieci w wieku przedszkolnym wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki wczesnoszkolnej lub Część 19 - Złość i agresja dziecka w wieku przedszkolnym wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia kliniczna i zdrowia lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji diagnoza kliniczna dziecka i jego rodziny lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji socjoterapia Część 20 - Zarządzanie sobą w czasie wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna lub wykształcenie wyższe magisterskie i uprawnienia terapeuty NLP Część 21 - Zabawy i tańce integracyjne w grupie przedszkolnej wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki wczesnoszkolnej lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe arteterapeutyczne lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe z zakresu edukacji medialnej lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe z zakresu muzykoterapii lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe o specjalności animacji społeczno-kulturowej Część 22 - Nowatorskie techniki plastyczne w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki wczesnoszkolnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe arteterapeutyczne Część 23 - Edukacja teatralna w przedszkolu wykształcenie wyższe magisterskie aktorskie lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe stAart! lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe edukacja medialna lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe wiedzy o teatrze lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe instruktor teatralny Część 24 Praca z dziećmi w wieku przedszkolnym metodą TOC wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki wczesnoszkolnej oraz ukończony kurs TOC lub trener TOC Część 25 Zabawy FundaMentalne - wspieranie rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki wczesnoszkolnej oraz trener pedagogiki zabawy Część 26 Metody komunikacji alternatywnej w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia kliniczna i zdrowia lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji diagnoza kliniczna dziecka i jego rodziny lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji pedagogika specjalna lub oligofrenopedagogika Część 27 - Metody rozwijania twórczego myślenia uczniów wykształcenie wyższe magisterskie pedagogiczne lub wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne oraz trener kreatywnego myślenia Część 28 - Kształtowanie postaw uczniów we współpracy z rodzicami wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna Część 29 - Sposoby rozwiązywania trudnych sytuacji edukacyjno-wychowawczych w szkole wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna Część 30 - Metody i techniki skutecznego uczenia się wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna oraz trener szybkiego czytania mnemotechnik efektywnego uczenia się Część 31 - Współpraca nauczycieli z radą rodziców w szkole wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna Część 32 - Stres adaptacyjny dziecka rozpoczynającego naukę w szkole wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia kliniczna i zdrowia Część 33 - Szkoła dla Rodziców i Wychowawców - jak rozmawiać z rodzicami? wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji diagnoza kliniczna dziecka i jego rodziny Część 34 - Ocenianie postępów ucznia - współpraca nauczyciela przedmiotu z nauczycielem wspomagającym wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki specjalnej lub wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia kliniczna i zdrowia lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe pedagogiczne o specjalizacji pedagogika specjalna lub oligofrenopedagogika Część 35 - Dostosowywanie wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia kliniczna i zdrowia lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe pedagogiczne o specjalizacji pedagogika specjalna lub oligofrenopedagogika Część 36 - Zarządzanie emocjami w trudnych sytuacjach edukacyjno-wychowawczych w szkole wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia kliniczna i zdrowia Część 37 - Wybrane zagadnienia z prawa pracy dla nauczycieli wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze Część 38 - Ocenianie kształtujące wykształcenie wyższe magisterskie pedagogiczne oraz trener z zakresu oceniania kształtującego Część 39 - Współpraca nauczycieli w procesie kształtowania postaw uczniów wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna oraz trener z zakresu komunikacji interpersonalnej Część 40 - Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych wykształcenie wyższe magisterskie informatyczne lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe informatyczne lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe grafika komputerowa i multimedialna lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe Projektowanie Multimedialnych Serwisów Internetowych lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe Multimedialny warsztat pracy nauczyciela Część 41 - Kreowanie wizerunku współczesnego nauczyciela wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe w zakresie kreowania wizerunku publicznego lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna Część 42 - Praca wychowawcy klasowego - jak i o czym rozmawiać ze współczesną młodzieżą? wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna Część 43 - Warsztat pracy z ciałem i głosem wykształcenie wyższe magisterskie logopedia lub wykształcenie wyższe magisterskie neurologopedia lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe logopedia lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe neurologopedia lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe logorytmika lub wykształcenie wyższe magisterskie i kurs trenera terapii mowy lub trenera głosu Część 44 - Motywowanie ucznia do nauki wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna Część 45 - Budowanie wizerunku szkoły we współpracy z rodzicami wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu zarządzania lub zarządzania i marketingu lub marketingu lub wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe w zakresie marketingu lub zarządzania lub wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe w zakresie Public Relations Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca, w myśl art. 26 ust. 2 b ustawy, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zobowiązanie musi być złożone w oryginale z zachowaniem formy pisemnej lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów żąda aby dokument ten w swojej treści oprócz informacji kto jest podmiotem udostępniającym i przyjmującym zasoby powinien zawierać co najmniej: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. e) oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności podmiotu z wykonawcą za szkodę wyrządzoną zamawiającemu w wyniku nieudostępnienia zasobów do których się podmiot zobowiązał. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę nazw podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku nr 8. 2. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: a) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą lub Pośredniczącą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; c) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń instytucji Pośredniczącej lub Zarządzającej, d) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia; e) w przypadku zmiany osoby wskazanej w załączniku Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, dodanie kolejnych osób do realizacji zamówienia przez Wykonawcę, na osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż określone w warunkach udziału w postępowaniu jedynie w formie pisemnej w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego. f) Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby, o której mowa w ust. 2 e) niniejszego paragrafu, jeżeli uzna, że nie wykonuje ona należycie swoich obowiązków, na każdym jego etapie realizacji usługi, jeżeli grupa uczestniczących w nim nauczycieli stwierdzi brak kompetencji wykładowcy i/lub sposób przekazywania wiedzy i prowadzenia zajęć będzie niezrozumiały. Wówczas Zamawiający wyznaczy nowy termin realizacji danej formy doskonalenia, po uprzednim przedstawieniu dla Zamawiającego propozycji zmiany wykładowcy. 3. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia | w określonym pierwotnie terminie, c) w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy. 4. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wydział Zamówień Publicznych ul. Mickiewicza 1 16-400 Suwałki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Kancelaria Ogólna - pokój nr 6 ul. Mickiewicza 1 16-400 Suwałki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dotyczy części zamówienia: 1, 2, 6, 8, 9, 10, 16, 24, 25, 27, 30, 38, 39, 43.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu usługi szkolenia w ramach projektu pn. Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki: część 1, 2, 6, 8, 9, 10, 16, 24, 25, 27, 30, 38, 39, 43.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. stopień doktora lub doktora habilitowanego lub tytuł profesora - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dotyczy części zamówienia nr: 3, 4, 5, 7, 12, 13, 14, 15, 17-23, 26, 28, 29, 31, 32, 34, 35, 36, 40-42, 44, 45.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na przeprowadzeniu usługi szkolenia w ramach projektu pn. Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki: część 3, 4, 5, 7, 12, 13, 14, 15, 17-23, 26, 28, 29, 31, 32, 34, 35, 36, 40-42, 44, 45.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. stopień doktora lub doktora habilitowanego lub tytuł profesora - 10
    • 3. kurs edukatora lub coacha lub studia magisterskie bądź podyplomowe z andragogiki - 20

CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Dotyczy 33 części zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu usługi szkolenia w ramach projektu pn. Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki: Część 33 - Szkoła dla Rodziców i Wychowawców - jak rozmawiać z rodzicami?.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. stopień doktora lub doktora habilitowanego lub tytuł profesora - 10
    • 3. kurs edukatora lub coacha lub studia magisterskie bądź podyplomowe z andragogiki - 20
    • 4. trener programu Szkoła dla Rodziców i Wychowawców - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dotyczy części 11 i 37 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu usługi szkolenia w ramach projektu pn. Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki: Część 11 - Bezpieczeństwo dziecka w przedszkolu, Część 37 - Wybrane zagadnienia z prawa pracy dla nauczycieli.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. doświadczenie - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.