eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoluszkiWykonywanie bieżącej konserwacji i utrzymania oświetlenia ulicznego na terenie administracyjnym Gminy Koluszki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-05

Koluszki: Wykonywanie bieżącej konserwacji i utrzymania oświetlenia ulicznego na terenie administracyjnym Gminy Koluszki
Numer ogłoszenia: 236197 - 2011; data zamieszczenia: 05.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203173 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koluszkach, ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, faks 044 7145840.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bieżącej konserwacji i utrzymania oświetlenia ulicznego na terenie administracyjnym Gminy Koluszki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonywanie konserwacji i eksploatacji oświetlenia ulicznego na całym terenie administracyjnym Gminy Koluszki na maksymalną liczbę 3.500 sztuk. Obecna ilość opraw oświetleniowych przeznaczonych do konserwacji wynosi - 3.011 sztuk, ale może to ulegać nieznacznym zmianom wynikającym z montażu lub demontażu opraw oświetlenia. Utrzymanie i konserwacja obejmuje świadczenie w szczególności następujących usług: 1) wymianę lub naprawę wg potrzeb oświetlenia ulicznego tj. żarówki, dławiki, przewody ( usuwanie : zwarć i przebić w kablach lub ich wymiana do 10 mb ), wymianę bezpieczników na słupach. Wszystkie materiały eksploatacyjne, materiały naprawcze oraz używany sprzęt są po stronie Wykonawcy. 2) wymianę lub naprawę wg potrzeb urządzeń sterujących oświetleniem ulicznym tj. bezpieczniki obwodowe, gniazda i główki bezpiecznikowe, styczniki, zegary sterujące, oraz pozostałe urządzenia mające wpływ na sprawne działanie oświetlenia ulicznego. Wszystkie materiały eksploatacyjne, materiały naprawcze oraz używany sprzęt są po stronie Wykonawcy. 3) kontrolę, regulację i ustawienie ( przynajmniej 1 raz na dwa tygodnie) urządzeń sterujących. Wszystkie koszty są po stronie Wykonawcy. 4) współpraca z właściwymi Zakładami Energetycznymi w sprawach związanych z zasilaniem energetycznym i właściwymi zarządcami dróg w sprawach zajęcia pasa drogowego podczas wykonywania w/w prac. Wszystkie koszty i opłaty z tym związane są po stronie Wykonawcy. 5) bezzwłoczne usuwanie wszelkich uszkodzeń i awarii, jednak nie dłużej niż w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia. Jeżeli z przyczyn technicznych nie będzie to możliwe Wykonawca powiadomi o tym Zamawiającego, podając przyczynę i termin naprawy. Wszystkie koszty są po stronie Wykonawcy. 6) wymiana starych opraw oświetleniowych zamontowanych na sieci na nowe oprawy energooszczędne sodowe OUS o mocy 70 V wraz z długimi wysięgnikami 1,5 m w ilości 300 sztuk. Wykonawca powinien dokonać zakupu nowej oprawy wraz z wysięgnikiem, zdemontować starą oprawę oświetleniową, a następnie zamontować nową oprawę energooszczędną. Zdemontowane oprawy należy złożyć w siedzibie zamawiającego. Stare oprawy które nie będą nadawały się do dalszego użytku Wykonawca powinien zutylizować na swój koszt. Wszystkie koszty w tym; zakup nowej, utylizacja starej są po stronie Wykonawcy. 7) demontaż starych opraw oświetleniowych z wysięgnikami w ilości 100 sztuk . Stare zdemontowane oprawy należy złożyć w siedzibie zamawiającego. Stare oprawy które nie będą nadawały się do dalszego użytku Wykonawca powinien zutylizować na swój koszt. Wszystkie koszty są po stronie Wykonawcy. 8) demontaż starych opraw oświetleniowych z wysięgnikami i ich ponowny montaż we wskazanym miejscu na sieci oświetlenia ulicznego ( przewieszenie oprawy ) w ilości 300 sztuk. Wszystkie koszty są po stronie Wykonawcy. 9) montaż na słupach oświetleniowych ozdób świątecznych i ich podświetlenie w ilości 120 sztuk, a następnie ich demontaż i złożenie w siedzibie zamawiającego. Montaż ozdób ( już zakupionych i będących własnością Zamawiającego ) powinien nastąpić nie później niż do końca listopada każdego roku, a demontaż ozdób powinien nastąpić po okresie świąt Bożego Narodzenia w terminie uzgodnionym z zamawiającym (przewidywany w miesiącu lutym ). Zamawiający zapłaci za wykonanie usługi dopiero po demontażu i złożeniu w siedzibie Zamawiającego ozdób świątecznych. Wszystkie koszty są po stronie Wykonawcy. 10) składanie comiesięcznych sprawozdań ze świadczonych usług, wykonanych przeglądów oświetlenia ulicznego, napraw i usuwanych awarii. Wszystkie koszty są po stronie Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wykonawca Robót Elektrycznych ENERGOPIK Piotr Ścieszko, Szynczyce 6, 97-318 Czarnocin, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 356700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 356700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 640436,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.