eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńZakup z dostawą płynów infuzyjnych , do żywienia pozajelitowego, krwiozastępczych niezbędnych do zrealizowania potrzeb SP ZOZ w Wieluniu w okresie 12 miesięcy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-14

Wieluń: Zakup z dostawą płynów : infuzyjnych , do żywienia pozajelitowego, krwiozastępczych niezbędnych do zrealizowania potrzeb SP ZOZ w Wieluniu w okresie 12 miesięcy.
Numer ogłoszenia: 236198 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 043 8438311 w. 355, faks 043 843 83 11 wew. 213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą płynów : infuzyjnych , do żywienia pozajelitowego, krwiozastępczych niezbędnych do zrealizowania potrzeb SP ZOZ w Wieluniu w okresie 12 miesięcy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 1 Płyny do żywienia pozajelitowego PAKIET 2 Płyny infuzyjne PAKIET 3 Płyny krwiozastępcze PAKIET 4 Płyny infuzyjne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.20.00 - Roztwory lecznicze 33.69.22.00 - Produkty do żywienia pozajelitowego 33.69.25.00 - Płyny dożylne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych 4) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6) Oświadczenie, że oferowane produkty spełniają właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe czego potwierdzeniem są certyfikaty i atesty Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych , Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w służbie zdrowia na terenie RP (do wglądu na każde żądanie Zamawiającego) . 7) Oświadczenie, że wykonawca posiada karty charakterystyki oferowanych produktów (do wglądu na każde żądanie Zamawiającego)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Dziale OiZP pokój 204 - nieodpłatnie SPZOZ w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ulica Szpitalna 16 , 98 - 300 Wieluń - SEKRETARIAT POKÓJ nr 216..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Roztwór aminokwasów typu Hepa 10% a 500ml flak 100 2.Roztwór aminokwasów z dodatkiem elektrolitów do żywienia pozajelitowego 10 % a 500 ml flak 500 3.Emulsja tłuszczowa 20% a 500 ml flak 90 4.Emulsja tłuszczowa MCT/LCT 20% a 500 ml flak 90 5.Worek trójkomorowy do podaży droga żył centralnych o zawartości aminokwasów min 38 g w 1000 ml poj. 2000 - 2500 ml flak 20 6.Worek trójkomorowy do podaży droga żył centralnych i obwodowych o zawartości aminokwasów min 30 g w 1000 ml poj. 2000 - 2500 ml flak 20 7.Worek trójkomorowy do podaży droga żył centralnych i obwodowych o zawartości aminokwasów min 30 g w 1000 ml poj. 1000 - 1500 ml flak 500 8.Worek trójkomorowy do podaży droga żył centralnych i obwodowych o zawartości aminokwasów min 30 g w 1000 ml poj. 1800 - 2000 ml flak 200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Aqua pro iniekcjone poj. 500 ml butelka polietylenowa 2100 2.Dekstran 10% 40 000 poj. 500ml worek 600 3.Dekstran 10% 40 000 poj. 250ml worek 100 4.Dekstran 6 % 70 000 poj. 500ml worek 140 5.Glucosum 5% et NaCl 0,9% 2:1 poj. 100ml Butelka stojąca z dwoma niezależnymi portami 1200 6.Glucosum 5% et NaCl 0,9% 2:1 poj. 250ml Butelka stojąca z dwoma niezależnymi portami 1300 7.Glucosum 5% et NaCl 0,9% 2:1 poj.500ml Butelka stojąca z dwoma niezależnymi portami 300 8.Glucosum 5% et NaCl 0,9% 1:1 poj. 250ml Butelka stojąca z dwoma niezależnymi portami 250 9.Glucosum 5% et NaCl 0,9% 1:1 poj. 500ml Butelka stojąca z dwoma niezależnymi portami 750 10.Glucosum 20% poj. 250 ml Butelka polietylenowa 40 11.Mannitolum 20% poj.250ml Butelka szklana 550 12.Mannitolum 20% poj.100ml Butelka szklana 9100 13.Płyn jelitowy zapobiegawczy izotoniczny poj. 500ml butelka polietylenowa 40 14.Płyn pediatryczny wyrównawczy izotoniczny poj. 250 ml butelka polietylenowa 220 15.Płyn żołądkowy zapobiegawczy poj.500ml butelka polietylenowa 40 16.Theophyllinum 300mg poj. 250 ml butelka polietylenowa 2200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Roztwór 4% zmodyfikowanej płynnej żelatyny do wlewów a 500 ml flak 300 2.Roztwór Hydroksyetyloskrobi 6% a 500 ml flak 500 3.Roztwór Hydroksyetyloskrobi 6% a 500 ml w roztworze elektrolitowym Na, K, Ca, Ma, zawierajacy octan i jablczan flak 250.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Glicyna 1,5% a 5000 ml worek 30 2.Natrium chloratum 0,9 % a 5000 ml worek 50.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.